Zoiets.... Of...quote:
Ik zie dat ook wel eens met dubbele paspoorten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom blijven mensen dat toch de hele tijd roepen...
Voorbeeld
Ik ben niet voor de doodstraf, maar deze keer mag het wel
Ik ben niet voor martelen, maar deze man verdient het wel
Etc.
Dat zie je echt de hele tijd (vooral op FP). Als je het die ene keer wel goed vind dan ben je er gewoon voor... Moet je niet zo zwak zijn om eerst het tegenovergestelde te roepen...
Aangeven dat je een uitzondering maakt aangezien het blijkbaar ook een uitzondering betreft?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoiets.... Of...
Ik ben normaal best wel tegen mensen die op het NSB topicreport-knopje drukken, maar dit topic vraagt er om...
Wat is het nut van die eerste zin... Je schuld afkopen?
quote:
Die kerel heeft toch gelijk. Van Amerikanen heb je geen last.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel eens met dubbele paspoorten.
Iemand: Moord, brand, een Marokkaan heeft twee paspoorten, paniek, mag niet.
Ik: Ik heb ook twee paspoorten, ben in Nederland geboren en ook Amerikaan geworden.
Iemand: Dat mag dan weer wel....
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben niet voor het heropenen van topics, maar omdat het zulk mooi weer is maak ik een uitzondering
Totdat er eens een gesjeesde Luxemburger zich in Amerika opblaast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
Die kerel heeft toch gelijk. Van Amerikanen heb je geen last.
zo. nu klopt ie weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom blijven mensen dat toch de hele tijd roepen...
Voorbeeld
Ik ben niet voor de doodstraf, maar deze keer mag het wel
Ik ben niet voor martelen, maar deze man verdient het wel
Etc.
Dat zie je echt de hele tijd (vooral op FP). Als je het die ene keer wel goed vind dan ben je er gewoon voor... Moet je niet zo zwak zijn om eerst het tegenovergestelde te roepen...
IK BEN HOMOFIEL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |