Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef Kopbal het volgende:
Gaan we voortaan ook alle topics sluiten waarin de McDonalds of Appie Heijn in voorkomen?
Kom zeg, vanwaar meteen die attitude? Ik klaag er niet eens over.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij je n aanklacht aan je broek wilt vanwege laster/smaad, is het niet jammer
Geven we niets over vrij. Abo nemen en je kan ze inkijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien komt het hier vandaan, waar heb ik die laatste 2 notes aan te danken?
Is dat van "Boskanker"? Dat was grappig bedoeld. Later was er nog een andere reply hoe relax hij wel niet is.
De andere weet ik zo niet.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geven we niets over vrij. Abo nemen en je kan ze inkijken.
Ik zou zeggen spit het topic lijst maar eens na.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er grappig aan boskankerdus als ik jou verrot scheld, en daarna post ''grapje, je bent tof'' dan kan het in een keer wél
rare beredenering
Zaggum, thnx.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef sinadO het volgende:
Aanslag koningshuis schokkend? Ik vond 9-11 imposanter
Tja.
oh dus als je vindt dat die hele aandacht op die aanslag overtrokken is door de media moet je maar monddood gemaakt worden?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Flikker op.
Delete heel dat topic gewoon. Jammer dat jij er niet bij stond en dat bijvoorbeeld je moeder ineens werd gepakt door een auto om dan 20 meter mee te worden gesleurd.
ik vind dat men niet goed in de bovenkamer is juist als men dit erger vindt dan een zgn ver-van-mijn-bed-show in Amerika.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind dat je niet goed in je bovenkamer bent als je niet inziet waarom dit mensen meer aangrijpt dan een ver-van-je-bed-show in Amerika.
Misschien juist omdat het zoiets kneuterigs is? Allemaal oma's op klapstoelen, vrouwen met vlotte pittige kapsels met Nederlandse vlaggetjes op hun gezicht geverfd en een koningshuis wat helemaal niets betekent, op een klein beetje symbolische waarde na.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind dat men niet goed in de bovenkamer is juist als men dit erger vindt dan een zgn ver-van-mijn-bed-show in Amerika.
Helemaal als je nu gaat bedenken wat de gevolgen achteraf zijn geweest; 2 oorlogen, 1 waar onze militairen (is dichtbij-jouw-bed-show) nog dagelijks mee te maken hebben (Uruzgan). Over een week is iedereen Apeldoorn wel weer vergeten.
mwoah, van de week was al weer eens geroezemoes dat er een aanslag gepleegd zou worden in Rotterdam en er is altijd al flinke beveiliging geweest. Draaiboeken houden ook altijd rekening met wanneer het misgaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien juist omdat het zoiets kneuterigs is? Allemaal oma's op klapstoelen, vrouwen met vlotte pittige kapsels met Nederlandse vlaggetjes op hun gezicht geverfd en een koningshuis wat helemaal niets betekent, op een klein beetje symbolische waarde na.
Is het niet juist tragisch, dat iemand besloten heeft om zoiets kneuterigs, onschuldigs en burgerlijks als koninginnedag aan te grijpen en zijn statement te maken naar de buitenwereld? Ik snap er werkelijk geen flikker van.
Hoe verwerpelijk ook, in ieder geval hadden de idioten die in Amerika tegen een gebouw aanvlogen een reden, een diepgewortelde haat tov het westen en Amerika in het bijzonder. Zoiets KAN toch niet met koninginnedag, koninginnedag, wat boeit dat nou, niets.
Misschien is dat nu juist de reden dat iedereen het zo aangrijpend vindt. Niemand had ooit verwacht dat ook maar iemand een groot genoeg probleem zou kunnen hebben met koninginnedag en de koninklijke familie om zoiets te doen dus komt het als een extra grote schok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |