Oh, mensen mogen het niet meer schokkend noemen omdat de WTC aanvallen erger waren? Goed dat we dat weten.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een laf gedoe zeg. Schokkende beelden zus, wel 4 doden zo...
Ik vond die instortende Twin Towers destijds wel wat imposanter dan een 10 jaar oud barrel wat 4 mensen dood rijdt...
Klacht: Ik ben afgestompt
welnee, het is voor mij nog steeds op televisiequote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu zag je de mensen omver gereden worden recht op live televisie... en het is dichterbij dus tja...
WTC, Bijlmer, Vuurwerk in Enschede... dat waren heftigere beelden dan van zo'n amateur jos verstappenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh, mensen mogen het niet meer schokkend noemen omdat de WTC aanvallen erger waren? Goed dat we dat weten.
Andere? Was dit een ramp dan? Een ongeluk, opzet wellicht, maar een ramp?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja je moet wat vandaag gebeurd is inderdaad vergelijken met andere rampen
Auto vs Busquote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Gluckskafer het volgende:
Het koningshuis is op een haar na ontsnapt aan een aanslag, en jij durft met dit topic te komen?
Het gaat meer om dat kleine meisje vermoed ik, en die zwangere vrouw... Je hoort mij niet zeggen dat 9/11 niet erg was, maar dit was zoveel dichterbij, op een feestdag, en live op tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee, het is voor mij nog steeds op televisie
en bij 9-11 zag je mensen rennen en van de torens afspringen... Nu zag je een agentje over het wegdek slingeren. Nou die lui worden al zovaak dood gewenst, nu gebeurt het en dan gaan we toch niet lafjes zeggen dat het erg is om te zien he. Toen ie je vorige week flitste wilde je hem het liefst zelf wel ff van de weg rijden
ja hoi mijn naam is Jos en in plaats van de grindbak pak ik vandaag een busquote:
Nu ben je dus strafbaar.quote:
nou ja, dat zie je dan ook enkel maar tekstueel terug.... Ik zag wel een meisje op de foto, maar zag bij RTL nou niets ernstigs... Ja een agent die op de grond lag.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het gaat meer om dat kleine meisje vermoed ik, en die zwangere vrouw... Je hoort mij niet zeggen dat 9/11 niet erg was, maar dit was zoveel dichterbij, op een feestdag, en live op tv.
Nou ja, let's face it. Net als met 9-11 en Enschede krijgen we nu ws een avondvullend programma verspreid over 8 zendersquote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja je moet wat vandaag gebeurd is inderdaad vergelijken met andere rampen
Neem het anders nog serieuzerquote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nu ben je dus strafbaar.
Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
oi. Dat wordt een bannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |