hihi jeroen lektquote:
Wel, als ie nep had gedaan was zn reaktie anders. En toen ik m 5 min ervoor zag dacht ik ook al dat ie sliep. écht sliep.. en dat kan je moeilijker nadoen dan je denkt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of juist wél.
Dat was echt niet per ongeluk hoor
die gast sliep met dat ding rechtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Dottey het volgende:
ohw nou heb ik alleen maar meeeeeeeeeeeeeer respect voor peter met zijn 8 uur!!!!! in het donker met slaap... en die sukkel verprutst het express.. en tante tillydoos kon het niet zonder heupwiegen..
[ afbeelding ]
Ik zou eerder bij mezelf nagaan waarom we ineens gestopt zijn met checken of degene in de kist nog wakker is....quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
Hij komt er nog mee weg ook, ik had hem afgemaakt.
blij dat ze van em af warenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Volgens mij was het ook niet expres.
Het is gewoon stom van de groep dat ze hem alleen lieten
Even van dat gekwaak en die hoge uithaaltjes verlost zijn, is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Volgens mij was het ook niet expres.
Het is gewoon stom van de groep dat ze hem alleen lieten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef D. het volgende:
Ik zal me nog een keer opwerpen als vrijwilliger om peen topic te openen
Als ze met de kleren aan douchen kunnen ze net zo goed niet douchenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar dagen, als ze snakken naar een warme douche, mogen de kijkers stemmen welke twee bewoners mogen douchen. Wel naakt uiteraard.
Ik had zijn kop eraf gehakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
Johan maakt er wel een hulpmiddel van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Nu kan die geleende kist niet meer gebruikt worden.
de kroketten en kaassoufflé waren opquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
waarom heeft de febo besloten de opdracht te stoppen?
Ik vind het dan weer leuk dat die druif z'n best deed voor Jan Lul. Dus in dat opzicht chapeau voor Jeroen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Dottey het volgende:
ohw nou heb ik alleen maar meeeeeeeeeeeeeer respect voor peter met zijn 8 uur!!!!!
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef CHAOS_ het volgende:
Amber gebruikte voor het water morsen een handdoek naast de kist en ze keek niet eens naar Jeroen of hij nog wakker was, terwijl ik even ervoor ook zag dat hij sliep. Dus niet alleen de fout van Jeroen, maar ook van Amber.
de opdracht was misluktquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
ik wil die kist best graag kopen van zequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Euh ... omdat ie mislukt is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
Ze zijn nu nog mild voor elkaar, dat slijt wel , dan krijg je ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
omdat het waterniveau niet meer conform de afspraken was.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
Had ik hem ook niet gegund.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou nou
Jeroen heb iig nog wel wat warm eten
ik snap dat de opdracht mislukt is, ik zit zelf ook te kijken, maar dat hadden de bewoners niet hoeven te weten!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de opdracht was mislukt
TIP AAN DEMENTOR:
Je kunt nu mijn idee uit de submit halen, da's een perfecte aansluiting op deze opdracht
(de submit van mij was: mensen met een kaal hoofd krijgen een warme douche)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de opdracht was mislukt
TIP AAN DEMENTOR:
Je kunt nu mijn idee uit de submit halen, da's een perfecte aansluiting op deze opdracht
(de submit van mij was: mensen met een kaal hoofd krijgen een warme douche)
jawel als bed voor jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Als ik die Amber zie lopen denk ik bij mijn eigen dat ik het nog wel fluitend had volgehouden tot nog toe. Nog niet eens 24 uur zitten ze er inquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Maanvis het volgende:
Amber kijkt somber. Heel somber. Amber is depressief. Ik denk dat Amber beter nu even met Kim kan bellen. Zou ze een schuldgevoel hebben?
Eline is nog vrolijk, kei vrolijk..
dat zijn dingen die de bewoners niet hoeven te weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
dat zijn dingen die de bewoners niet hoeven te weten.
ik had gewoon de opdracht verder laten gaan en morgen pas melden dat het mislukt is.
Renate heeft al die oude bejaarden achter zich via haar vrijwilligerswerk, die hebben toch niets beters te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Espabilado het volgende:
Waarom staat Renate 6e, nog boven Bobby?Heeft ie te weinig achterban in zn echte leven ofzo?
Ik ook, dat is veel naarder. Bovendien zitten ze dan nog uren in de onzekerheidquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
ik had gewoon de opdracht verder laten gaan en morgen pas melden dat het mislukt is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
aantal AOW's in puntenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Renate heeft al die oude bejaarden achter zich via haar vrijwilligerswerk, die hebben toch niets beters te doen.
Je krijgt dus een stérk voor Amberquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef Gootsteen het volgende:
Ik krijg een zwak voor Amber merk ik. Ik voel het ook.
ik vind naar, zn naar woordquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ook, dat is veel naarder. Bovendien zitten ze dan nog uren in de onzekerheid
quote:
Hij heeft niet echt iets aan promotie gedaan behalve een hyvespagina volgens mij..quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Espabilado het volgende:
Waarom staat Renate 6e, nog boven Bobby?Heeft ie te weinig achterban in zn echte leven ofzo?
he bah, neequote:
quote:
En hier veel gepost.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt iets aan promotie gedaan behalve een hyvespagina volgens mij..
nu nog een bunker brandjequote:
Eerlijk gezegd de mijne ook, maar alleen als je het hardop zegt. Met zo'n r.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
he bah, neemn nekharen gaan er van overeind staan
Die vissenkom viel om in het graf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
GODVERDOMME
alleen wat was dé opdracht? ik heb het gemist. (die mislukt is)
Serieusquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vissenkom viel om in het graf.
Wat een zin.
net als het woord 'moist' als je engels praatquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd de mijne ook, maar alleen als je het hardop zegt. Met zo'n r.
peter sliktquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
omg ik heb echt medelijden met Peter haha... en ben supertrots op hem dat hij het slikt en gewoon dóórgaat![]()
![]()
we hebben nog hoop dat ze gelyncht word bij een volgende opdrachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef NrTH het volgende:
Als Renate de opdracht had laten mislukken was de hel losgebarsten, doet Jeroen het is er niks aan de hand..
Ik lul zat Engels, maar dat zeg ik nooit gelukkig neequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net als het woord 'moist' als je engels praatbah bah bah
Dat is echt zoiets wat de streamers over 20 jaar tegen elkaar kunnen vertellen en dat dan alleen wij weten wat dat betekentquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een zin.
Ok, maar de vraag ging over z'n 'achterban'quote:
Cc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een zin.
De geit is gemolkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is echt zoiets wat de streamers over 20 jaar tegen elkaar kunnen vertellen en dat dan alleen wij weten wat dat betekent.
ik vind jezelf promoten en bekendbaar maken bij een publiek verstandig. Het trekt ook meer kijkersquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ok, maar de vraag ging over z'n 'achterban'Hij heeft niet staan flyeren in kroegen ofzo zegmaar
En terecht wat mij betreft, maar het zou zonde zijn als 'ie daardoor inderdaad onderaan blijft staan. Ik ken 'm dan wel zelf dus gun 'm de winst van harte, maar ik heb ook al veel zitten kijken en hij doet 't toch best goed
Me goed ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef snetje het volgende:
het kost Jeroen veel punten .... hij staat inene weer onderaan
idd, zijn er nog mensen op andere sites actief?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr al ' kijkcijfers ' bekend ? ben echt wel benieuwd of wij als fok! gekken met vele andere kijken of niet
Heb je trouwens lekker geslapen?quote:
Natuurlijk is het verstandig, maar dan heb je bij aanvang al scheve verhoudingen. Dan hadden ze beter een verbod op promotie kunnen opleggen, of allemaal een interview in bijvoorbeeld dezelfde krant of blad o.i.d. moeten geven. Het is niet de bedoeling dat iemand straks niet weggestemd wordt alleen maar omdat die gewoon een grote, meelevende familie heeft toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vind jezelf promoten en bekendbaar maken bij een publiek verstandig. Het trekt ook meer kijkers![]()
en dus meer mensen die credits uitdelen.. als je effe kijkt raak je toch snel verslaafd
Ja aantal dingen mislukt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef earthling39 het volgende:
avond.. wat is het stil in de bunker
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr al ' kijkcijfers ' bekend ? ben echt wel benieuwd of wij als fok! gekken met vele andere kijken of niet
de kickoff zaterdag is door 15000 mensen bekeken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ook, iedereen wel denk, heb ook al 100x gevraagd of er ook een teller online kwam, antwoord is dus blijkbaar NEE
Argh, Futile en dat van jouw hand.! Het is verdomme geen wielrennenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef FuTilE het volgende:
Goed voor het moraal dit!
Ik vind het wel spontaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
Is dit een spontaan groepsgesprek, of gestuurd?
Een verbod op promotie had nog minder publiciteit voor de Bunker gegeven, en vrienden en kennissen stemmen toch wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Natuurlijk is het verstandig, maar dan heb je bij aanvang al scheve verhoudingen. Dan hadden ze beter een verbod op promotie kunnen opleggen, of allemaal een interview in bijvoorbeeld dezelfde krant of blad o.i.d. moeten geven. Het is niet de bedoeling dat iemand straks niet weggestemd wordt alleen maar omdat die gewoon een grote, meelevende familie heeft toch?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef ilsejuhhh het volgende:
mail gestuurd naar redactie
wanneer gaan WIJ bepalen wat er gebeurt?
Welke eten ze krijgen
wat hun welkomskado is(shag) in dit geval
wanneer er water is
wanneer er licht is
en waarom kunnen wij er niet voor kiezen om de deelnemers nu op noodrantsoen te zetten?
jeroen DE jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wie dat is
Zoals het er nu voorstaat lijkt het inderdaad de achterban te zijn, ik ben sowieso benieuwd naar hoe de verhoudingen in die top 8 gaan veranderen op het laatste moment voordat er iemand uit moet gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een verbod op promotie had nog minder publiciteit voor de Bunker gegeven, en vrienden en kennissen stemmen toch wel.
Als het succesvol wordt, zullen niet aan overlevers verbonden stemmers veruit de grootste stem krijgen.
Als het zo blijft zoals het nu is/ lijkt te zijn, wint de overlever met de grootste persoonlijke achterban, denk ik.
Denk dat een hoop bezoekers hun stem nog even achter de hand houden. De kat uit de boom kijken. Ik heb tot nu toe niks met die gasten. Dat duurt even. Jeroen heeft een streepje voor bij mij maar ik verspeel mijn credits pas als ze zich bloot gaan geven en dan doel ik op karakterquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een verbod op promotie had nog minder publiciteit voor de Bunker gegeven, en vrienden en kennissen stemmen toch wel.
Als het succesvol wordt, zullen niet aan overlevers verbonden stemmers veruit de grootste stem krijgen.
Als het zo blijft zoals het nu is/ lijkt te zijn, wint de overlever met de grootste persoonlijke achterban, denk ik.
wat gaan we eraan doen?quote:
daarvan wil ik wel weten wie t isquote:
Welke duck zei dit dan? Die is echt volslagen zwaar gestoord!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Jimbo het volgende:
'in afrika krijgen ze meer als wij he'
dude wtf
Dat is in elk spel zo, altijd al geweest. Daar kun je niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
wat gaan we eraan doen?
trouwens ik ruik hier hulp van rijke vrienden en familie, pure corruptie.
cheating en oneerlijkheid.
ik weet niet wie ik er liever uit flikker, renate of amber.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is in elk spel zo, altijd al geweest. Daar kun je niets aan veranderen.
uhhhmm amber volgens mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Welke duck zei dit dan? Die is echt volslagen zwaar gestoord!
Er wordt nu anders flink gelinkebald in de kopgroep hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Argh, Futile en dat van jouw hand.! Het is verdomme geen wielrennen
Lijkt beide op betonquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Dottey het volgende:
afbeelding[/url] ]
broodje van daar![]()
broodje van mij...
ik denk dat ik meer smul
en toen viel jeroen in slaap eerste opdracht misluktquote:
ohquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Jimbo het volgende:
ach nol, lik mn kale...euhhmmmmpiepelemientje
haahhhah jammer dat ik er geen geur bij kan zetten.. is mega lekker namelijk.quote:
breng ze maar eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
haahhhah jammer dat ik er geen geur bij kan zetten.. is mega lekker namelijk.
Die heeft Eline toch van jou gekregen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag daarnet een deodorant spuitbus staan. Waar hebben ze die mee verdiend?
gelukkig begraaf jij jouw gevoelens niet in een bunker..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
VIES LAF KUTWIJF, DIE AMBER.
IK HERKEN ER MEEPESTGEDRAG IN.
LAF KUTWIJF.
Elientjequote:
Ze hebben allemaal hun koffer gekregen, dus het zal wel in 1 van de koffers hebben gezeten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Stinken moeten ze! Nikste deo/zeep/douchen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
daar krijg je toch spontaan een slappe vanquote:
en waar is dat dan wel niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
breng ze maar eensik eet ze met liefde op
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
LAF KUTWIJF.
Wat deed ze dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
LAF KUTWIJF.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig begraaf jij jouw gevoelens niet in een bunker..
quote:
ik zou dr doenquote:
Er zit stiekem bijtend accuzuur in de deo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Stinken moeten ze! Nikste deo/zeep/douchen!
Ik zeg: uien!
Muts!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat doet haar ex ! die wil er zeker van zijn dat ze nog een tijdje weg blijft
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
LAF KUTWIJF.
Ik heb er al zo'n hekel aan als kerels zich jonger gedragen dan ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar krijg je toch spontaan een slappe van
lig je met een chick in bed, Oh jimbo, steek em in mn piepelmientjechrist
en nu maar rondvragen |-)quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen speelt echt een spelletje met die andere 7, met zijn 'tot zijn 23e onzeker geweest', en 'persoonlijke groei'.
Jij bent pas vriendelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit stiekem bijtend accuzuur in de deo.
erger dan een meisje van 20+ die zich gedraagt als een 11 jarige, vooral in bedquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er al zo'n hekel aan als kerels zich jonger gedragen dan ik
and thats why we like himquote:
maar wel om er piepers mee weg te schieten ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef FuTilE het volgende:
Op zich helemaal geen slechte benaming, bij nader inzien.. Het ding wordt niet zelden aangewend om er mannen flink mee te piepelen.
Het is altijd wel een prettig gevoel als je iemand nog wat kan leren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
erger dan een meisje van 20+ die zich gedraagt als een 11 jarige, vooral in bed
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig begraaf jij jouw gevoelens niet in een bunker..
Hoe gedraagt een 11 jarige zich in bed danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig voel ik mij al niet aangetrokken tot mensen die zich jong gedragenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iets zegt me dat het beter is als ik zwijg als het graf nuquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe gedraagt een 11 jarige zich in bed dan
Nou, Renate noemt haar kut een piepelemientje, en daar heerste wat hilariteit over in de groep, en toen zei Amber "Dus je als jij met jezelf gaat spelen noem je dat dus 'spelen met je piepelemientje".quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar wel om er piepers mee weg te schieten ?
het zal nooit wat worden tussen ons , sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig voel ik mij al niet aangetrokken tot mensen die zich jong gedragen. Scheelt weer.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe gedraagt een 11 jarige zich in bed dan
Komt wel goed hoor schatjequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het zal nooit wat worden tussen ons , sorry![]()
Wat? Nee! De schaamteloze moffenhoer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, Renate noemt haar kut een piepelemientje, en daar heerste wat hilariteit over in de groep, en toen zei Amber "Dus je als jij met jezelf gaat spelen noem je dat dus 'spelen met je piepelemientje".
En daarna had ze een walgelijke zelfvoldane glimlach. Dat ze echt blij was een punt te hebben gescoord.
mag ik nu mn roos vi ce danquote:
Das een riem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef Eigenweis het volgende:
[ afbeelding ]
die gast met dat "truitje" zit dr lekker bij
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Piepelemientje? Mensen die hun vagina zo noemen, moeten hard aangepakt worden.
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
Dat kan toch niet??? In Nederland hè? Ongelooflijk!!!
Ik wacht met smart op De Piepelemientje Monologen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
ennen aai over de bolquote:
Tuurlijk niet. Dat is de sanctie voor het falenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
Zitten ze nou allemaal te pulken en te plukken aan hun huid. Ik hoop toch wel dat ze mogen douchen
Ziet er zo ransig uit, maar gelukkig is de geur pc nog niet uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat is de sanctie voor het falen.
Rock Werchter ben ik ook meermalen doorgekomen met vier dagen niet douchen. Overleven ze wel. En wij ook.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef belinea het volgende:
[..]
Nee je ziet zijn bilnaad hahahahahah
En het mag van mij nog ranziger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
Ziet er zo ransig uit, maar gelukkig is de geur pc nog niet uit
Ik douche wel koud als het niet anders kan..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het mag van mij nog ranziger.
Hoe lang duurt de sanctie eigenlijk? Ook 2 dagen?
mja ze doen t niet hier :/ ook niet die van de official websitequote:
Idd ik erger me mateloos aan die knakker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mot die Jeroen toch echt niet......,vind hem een kwal en een eikeltje![]()
Echt zo'n type waar ik onpasselijk van wordt!
Yep en Dido woonde achter zeg maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef blomst het volgende:
Woonde Dido haar moeder samen met een vrouw? staat me iets van bij.
Toch maar streams?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en daar heb je dan voor betaaldquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ze doen t niet hier :/ ook niet die van de official website
Ik had even de hoop dat hij een soort Nicolaas was, lekker stangen, beetje liegen ... maar dit is idd een lapzwans, simpele ziel, en eigenlijk gewoon een stakker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamsquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
iddquote:
't Is het type hè.....kan ze niet uitstaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:38 schreef belinea het volgende:
[..]
Idd ik erger me mateloos aan die knakker.
Geen flauw idee, sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef blomst het volgende:
[..]
juist ja, en naast eline is er dan nog een zus toch?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams [ afbeelding ] Ik heb zelfs voor mijn werk een abbo genomen
Nog één dag werken en dan anderhalve week vakantiequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams [ afbeelding ] Ik heb zelfs voor mijn werk een abbo genomen
jammer dat je niet microfoons zelf muten kan he ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Susi het volgende:
Oke. Ik ben het na twee uur met die Renate al zat.
Nicolaas was echt! Hij is nep! Nepper dan nepquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat hij een soort Nicolaas was, lekker stangen, beetje liegen ... maar dit is idd een lapzwans, simpele ziel, en eigenlijk gewoon een stakker.
Lukt dat ook met blurren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat je niet microfoons zelf muten kan he ?
dus dat je renate dr zender op je pc uitzet![]()
ik neem jou niet meer serieusquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog één dag werken en dan anderhalve week vakantie
En daar heb je voor betaald voor de streams?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Spooky4u noteert: Kleur sokken checkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Renaat opgegroeid in een Christelijk gezin.
7 kinderen.
Maar goed dat je streams hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idd, komt ook geen discussie uit, het is geen zuiger en hij is 'een beetje' te vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nicolaas was echt! Hij is nep! Nepper dan nep
Gewoon poll op de site zetten wie je zwijgplicht wilt geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We blijven toch gewoon thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef belinea het volgende:
[..]
En daar heb je voor betaald voor de streams?
Gereformeerd waarschijnlijk. Verklaart meteen de trauma's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
7 kinderen.
edit: O, verschillende vaders.
Zwartquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
* Spooky4u noteert: Kleur sokken checken
ow dat zou geniaal zijn!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en verschillende PiemelenPietjes ...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
Die moeder weet iig wel wat je met de piepelemientje kan
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
De broer van Jeroen is de eerst verooordeelde hacker in Nederland: Ronald.
Ik vind 'm erg antipathiek overkomen. Ook in het echie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Gootsteen het volgende:
Idd, komt ook geen discussie uit, het is geen zuiger en hij is 'een beetje' te vol van zichzelf.
Een fucking blaaskaak issie......dumpen die gastquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Idd, komt ook geen discussie uit, het is geen zuiger en hij is 'een beetje' te vol van zichzelf.
Dan kunnen ze allemaal meewerken op het landquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
7 kinderen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
Nou blijf jij dan maar lekker thuis, ik ga de hort op als ik vakantie heb, even lekker eruit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We blijven toch gewoon thuisOf had je andere plannen
neehee, die brengt sfeer in da bunkaaaaaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een fucking blaaskaak issie......dumpen die gast
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
De broer van Jeroen is de eerst verooordeelde hacker in Nederland: Ronald.
Moeder wist van piep'nquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
Mensen die hun geslachtsorgaan een naam geven moeten sowieso gedeporteerd. En dan nog gaan optreden als je pars pro toto zoals Lange Fransquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Als die er uit zou zijn, was het niet zo interessant neequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
neehee, die brengt sfeer in da bunkaaaaa
Juist, een Pim of Renate is een betere keus, al lijkt het me ook leuk die laatste te zien huilenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
neehee, die brengt sfeer in da bunkaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |