net als het woord 'moist' als je engels praatquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd de mijne ook, maar alleen als je het hardop zegt. Met zo'n r.
peter sliktquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
omg ik heb echt medelijden met Peter haha... en ben supertrots op hem dat hij het slikt en gewoon dķķrgaat![]()
![]()
we hebben nog hoop dat ze gelyncht word bij een volgende opdrachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef NrTH het volgende:
Als Renate de opdracht had laten mislukken was de hel losgebarsten, doet Jeroen het is er niks aan de hand..
Ik lul zat Engels, maar dat zeg ik nooit gelukkig neequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net als het woord 'moist' als je engels praatbah bah bah
Dat is echt zoiets wat de streamers over 20 jaar tegen elkaar kunnen vertellen en dat dan alleen wij weten wat dat betekentquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vissenkom viel om in het graf.
Wat een zin.
Ok, maar de vraag ging over z'n 'achterban'quote:
Cc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vissenkom viel om in het graf.
Wat een zin.
De geit is gemolkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is echt zoiets wat de streamers over 20 jaar tegen elkaar kunnen vertellen en dat dan alleen wij weten wat dat betekent.
ik vind jezelf promoten en bekendbaar maken bij een publiek verstandig. Het trekt ook meer kijkersquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ok, maar de vraag ging over z'n 'achterban'Hij heeft niet staan flyeren in kroegen ofzo zegmaar
En terecht wat mij betreft, maar het zou zonde zijn als 'ie daardoor inderdaad onderaan blijft staan. Ik ken 'm dan wel zelf dus gun 'm de winst van harte, maar ik heb ook al veel zitten kijken en hij doet 't toch best goed
Me goed ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef snetje het volgende:
het kost Jeroen veel punten .... hij staat inene weer onderaan
idd, zijn er nog mensen op andere sites actief?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr al ' kijkcijfers ' bekend ? ben echt wel benieuwd of wij als fok! gekken met vele andere kijken of niet
Heb je trouwens lekker geslapen?quote:
Natuurlijk is het verstandig, maar dan heb je bij aanvang al scheve verhoudingen. Dan hadden ze beter een verbod op promotie kunnen opleggen, of allemaal een interview in bijvoorbeeld dezelfde krant of blad o.i.d. moeten geven. Het is niet de bedoeling dat iemand straks niet weggestemd wordt alleen maar omdat die gewoon een grote, meelevende familie heeft toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vind jezelf promoten en bekendbaar maken bij een publiek verstandig. Het trekt ook meer kijkers![]()
en dus meer mensen die credits uitdelen.. als je effe kijkt raak je toch snel verslaafd
Ja aantal dingen mislukt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef earthling39 het volgende:
avond.. wat is het stil in de bunker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |