Streamsquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mot die Jeroen toch echt niet......,vind hem een kwal en een eikeltje![]()
Echt zo'n type waar ik onpasselijk van wordt!
iddquote:
't Is het type hè.....kan ze niet uitstaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:38 schreef belinea het volgende:
[..]
Idd ik erger me mateloos aan die knakker.
Geen flauw idee, sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef blomst het volgende:
[..]
juist ja, en naast eline is er dan nog een zus toch?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams [ afbeelding ] Ik heb zelfs voor mijn werk een abbo genomen
Nog één dag werken en dan anderhalve week vakantiequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams [ afbeelding ] Ik heb zelfs voor mijn werk een abbo genomen
jammer dat je niet microfoons zelf muten kan he ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Susi het volgende:
Oke. Ik ben het na twee uur met die Renate al zat.
Nicolaas was echt! Hij is nep! Nepper dan nepquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat hij een soort Nicolaas was, lekker stangen, beetje liegen ... maar dit is idd een lapzwans, simpele ziel, en eigenlijk gewoon een stakker.
Lukt dat ook met blurren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat je niet microfoons zelf muten kan he ?
dus dat je renate dr zender op je pc uitzet![]()
ik neem jou niet meer serieusquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog één dag werken en dan anderhalve week vakantie
En daar heb je voor betaald voor de streams?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Spooky4u noteert: Kleur sokken checkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Renaat opgegroeid in een Christelijk gezin.
7 kinderen.
Maar goed dat je streams hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idd, komt ook geen discussie uit, het is geen zuiger en hij is 'een beetje' te vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nicolaas was echt! Hij is nep! Nepper dan nep
Gewoon poll op de site zetten wie je zwijgplicht wilt geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We blijven toch gewoon thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef belinea het volgende:
[..]
En daar heb je voor betaald voor de streams?
Gereformeerd waarschijnlijk. Verklaart meteen de trauma's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
7 kinderen.
edit: O, verschillende vaders.
Zwartquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
* Spooky4u noteert: Kleur sokken checken
ow dat zou geniaal zijn!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en verschillende PiemelenPietjes ...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
Die moeder weet iig wel wat je met de piepelemientje kan
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
De broer van Jeroen is de eerst verooordeelde hacker in Nederland: Ronald.
Ik vind 'm erg antipathiek overkomen. Ook in het echie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Gootsteen het volgende:
Idd, komt ook geen discussie uit, het is geen zuiger en hij is 'een beetje' te vol van zichzelf.
Een fucking blaaskaak issie......dumpen die gastquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Idd, komt ook geen discussie uit, het is geen zuiger en hij is 'een beetje' te vol van zichzelf.
Dan kunnen ze allemaal meewerken op het landquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
7 kinderen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
Nou blijf jij dan maar lekker thuis, ik ga de hort op als ik vakantie heb, even lekker eruit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We blijven toch gewoon thuisOf had je andere plannen
neehee, die brengt sfeer in da bunkaaaaaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een fucking blaaskaak issie......dumpen die gast
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
De broer van Jeroen is de eerst verooordeelde hacker in Nederland: Ronald.
Moeder wist van piep'nquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Susi het volgende:
Mensen die hun geslachtsorgaan een naam geven moeten sowieso gedeporteerd. En dan nog gaan optreden als je pars pro toto zoals Lange Fransquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Piepelemientje? Mensen die hun vagina zo noemen, moeten hard aangepakt worden.
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
Dat kan toch niet??? In Nederland hè? Ongelooflijk!!!
Als die er uit zou zijn, was het niet zo interessant neequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
neehee, die brengt sfeer in da bunkaaaaa
Juist, een Pim of Renate is een betere keus, al lijkt het me ook leuk die laatste te zien huilenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
neehee, die brengt sfeer in da bunkaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |