mag ik nu mn roos vi ce danquote:
Das een riem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef Eigenweis het volgende:
[ afbeelding ]
die gast met dat "truitje" zit dr lekker bij
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Piepelemientje? Mensen die hun vagina zo noemen, moeten hard aangepakt worden.
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
Dat kan toch niet??? In Nederland hč? Ongelooflijk!!!
Ik wacht met smart op De Piepelemientje Monologen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Piepelemientje? Mensen die hun vagina zo noemen, moeten hard aangepakt worden.
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
Dat kan toch niet??? In Nederland hč? Ongelooflijk!!!
ennen aai over de bolquote:
Tuurlijk niet. Dat is de sanctie voor het falenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
Zitten ze nou allemaal te pulken en te plukken aan hun huid. Ik hoop toch wel dat ze mogen douchen
Ziet er zo ransig uit, maar gelukkig is de geur pc nog niet uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat is de sanctie voor het falen.
Rock Werchter ben ik ook meermalen doorgekomen met vier dagen niet douchen. Overleven ze wel. En wij ook.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef belinea het volgende:
[..]
Nee je ziet zijn bilnaad hahahahahah
En het mag van mij nog ranziger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
Ziet er zo ransig uit, maar gelukkig is de geur pc nog niet uit
Ik douche wel koud als het niet anders kan..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het mag van mij nog ranziger.
Hoe lang duurt de sanctie eigenlijk? Ook 2 dagen?
mja ze doen t niet hier :/ ook niet die van de official websitequote:
Idd ik erger me mateloos aan die knakker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mot die Jeroen toch echt niet......,vind hem een kwal en een eikeltje![]()
Echt zo'n type waar ik onpasselijk van wordt!
Yep en Dido woonde achter zeg maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef blomst het volgende:
Woonde Dido haar moeder samen met een vrouw? staat me iets van bij.
Toch maar streams?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en daar heb je dan voor betaaldquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ze doen t niet hier :/ ook niet die van de official website
Ik had even de hoop dat hij een soort Nicolaas was, lekker stangen, beetje liegen ... maar dit is idd een lapzwans, simpele ziel, en eigenlijk gewoon een stakker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |