gelukkig begraaf jij jouw gevoelens niet in een bunker..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
VIES LAF KUTWIJF, DIE AMBER.
IK HERKEN ER MEEPESTGEDRAG IN.
LAF KUTWIJF.
Elientjequote:
Ze hebben allemaal hun koffer gekregen, dus het zal wel in 1 van de koffers hebben gezeten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag daarnet een deodorant spuitbus staan. Waar hebben ze die mee verdiend?
Stinken moeten ze! Nikste deo/zeep/douchen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag daarnet een deodorant spuitbus staan. Waar hebben ze die mee verdiend?
daar krijg je toch spontaan een slappe vanquote:
en waar is dat dan wel niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
breng ze maar eensik eet ze met liefde op
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
LAF KUTWIJF.
Wat deed ze dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
LAF KUTWIJF.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig begraaf jij jouw gevoelens niet in een bunker..
quote:
ik zou dr doenquote:
Er zit stiekem bijtend accuzuur in de deo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Stinken moeten ze! Nikste deo/zeep/douchen!
Ik zeg: uien!
Muts!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dat doet haar ex ! die wil er zeker van zijn dat ze nog een tijdje weg blijft
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
LAF KUTWIJF.
Ik heb er al zo'n hekel aan als kerels zich jonger gedragen dan ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar krijg je toch spontaan een slappe van
lig je met een chick in bed, Oh jimbo, steek em in mn piepelmientjechrist
en nu maar rondvragen |-)quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen speelt echt een spelletje met die andere 7, met zijn 'tot zijn 23e onzeker geweest', en 'persoonlijke groei'.
Jij bent pas vriendelijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit stiekem bijtend accuzuur in de deo.
erger dan een meisje van 20+ die zich gedraagt als een 11 jarige, vooral in bedquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er al zo'n hekel aan als kerels zich jonger gedragen dan ik
and thats why we like himquote:
maar wel om er piepers mee weg te schieten ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef FuTilE het volgende:
Op zich helemaal geen slechte benaming, bij nader inzien.. Het ding wordt niet zelden aangewend om er mannen flink mee te piepelen.
Het is altijd wel een prettig gevoel als je iemand nog wat kan leren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
erger dan een meisje van 20+ die zich gedraagt als een 11 jarige, vooral in bed
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig begraaf jij jouw gevoelens niet in een bunker..
Hoe gedraagt een 11 jarige zich in bed danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig voel ik mij al niet aangetrokken tot mensen die zich jong gedragenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iets zegt me dat het beter is als ik zwijg als het graf nuquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe gedraagt een 11 jarige zich in bed dan
Nou, Renate noemt haar kut een piepelemientje, en daar heerste wat hilariteit over in de groep, en toen zei Amber "Dus je als jij met jezelf gaat spelen noem je dat dus 'spelen met je piepelemientje".quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar wel om er piepers mee weg te schieten ?
het zal nooit wat worden tussen ons , sorryquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig voel ik mij al niet aangetrokken tot mensen die zich jong gedragen. Scheelt weer.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe gedraagt een 11 jarige zich in bed dan
Komt wel goed hoor schatjequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het zal nooit wat worden tussen ons , sorry![]()
Wat? Nee! De schaamteloze moffenhoer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, Renate noemt haar kut een piepelemientje, en daar heerste wat hilariteit over in de groep, en toen zei Amber "Dus je als jij met jezelf gaat spelen noem je dat dus 'spelen met je piepelemientje".
En daarna had ze een walgelijke zelfvoldane glimlach. Dat ze echt blij was een punt te hebben gescoord.
mag ik nu mn roos vi ce danquote:
Das een riem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef Eigenweis het volgende:
[ afbeelding ]
die gast met dat "truitje" zit dr lekker bij
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Piepelemientje? Mensen die hun vagina zo noemen, moeten hard aangepakt worden.
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
Dat kan toch niet??? In Nederland hè? Ongelooflijk!!!
Ik wacht met smart op De Piepelemientje Monologen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Piepelemientje? Mensen die hun vagina zo noemen, moeten hard aangepakt worden.
Kom je op je 30ste bij de dokter voor je eerste uitstrijkje. 'Dokter, die eendenbek voelt wat koud aan mijn piepelemientje'.
Dat kan toch niet??? In Nederland hè? Ongelooflijk!!!
ennen aai over de bolquote:
Tuurlijk niet. Dat is de sanctie voor het falenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
Zitten ze nou allemaal te pulken en te plukken aan hun huid. Ik hoop toch wel dat ze mogen douchen
Ziet er zo ransig uit, maar gelukkig is de geur pc nog niet uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat is de sanctie voor het falen.
Rock Werchter ben ik ook meermalen doorgekomen met vier dagen niet douchen. Overleven ze wel. En wij ook.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef belinea het volgende:
[..]
Nee je ziet zijn bilnaad hahahahahah
En het mag van mij nog ranziger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
Ziet er zo ransig uit, maar gelukkig is de geur pc nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |