quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr al ' kijkcijfers ' bekend ? ben echt wel benieuwd of wij als fok! gekken met vele andere kijken of niet
de kickoff zaterdag is door 15000 mensen bekeken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ook, iedereen wel denk, heb ook al 100x gevraagd of er ook een teller online kwam, antwoord is dus blijkbaar NEE
Argh, Futile en dat van jouw hand.! Het is verdomme geen wielrennenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef FuTilE het volgende:
Goed voor het moraal dit!
Ik vind het wel spontaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
Is dit een spontaan groepsgesprek, of gestuurd?
Een verbod op promotie had nog minder publiciteit voor de Bunker gegeven, en vrienden en kennissen stemmen toch wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Natuurlijk is het verstandig, maar dan heb je bij aanvang al scheve verhoudingen. Dan hadden ze beter een verbod op promotie kunnen opleggen, of allemaal een interview in bijvoorbeeld dezelfde krant of blad o.i.d. moeten geven. Het is niet de bedoeling dat iemand straks niet weggestemd wordt alleen maar omdat die gewoon een grote, meelevende familie heeft toch?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef ilsejuhhh het volgende:
mail gestuurd naar redactie
wanneer gaan WIJ bepalen wat er gebeurt?
Welke eten ze krijgen
wat hun welkomskado is(shag) in dit geval
wanneer er water is
wanneer er licht is
en waarom kunnen wij er niet voor kiezen om de deelnemers nu op noodrantsoen te zetten?
jeroen DE jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wie dat is
Zoals het er nu voorstaat lijkt het inderdaad de achterban te zijn, ik ben sowieso benieuwd naar hoe de verhoudingen in die top 8 gaan veranderen op het laatste moment voordat er iemand uit moet gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een verbod op promotie had nog minder publiciteit voor de Bunker gegeven, en vrienden en kennissen stemmen toch wel.
Als het succesvol wordt, zullen niet aan overlevers verbonden stemmers veruit de grootste stem krijgen.
Als het zo blijft zoals het nu is/ lijkt te zijn, wint de overlever met de grootste persoonlijke achterban, denk ik.
Denk dat een hoop bezoekers hun stem nog even achter de hand houden. De kat uit de boom kijken. Ik heb tot nu toe niks met die gasten. Dat duurt even. Jeroen heeft een streepje voor bij mij maar ik verspeel mijn credits pas als ze zich bloot gaan geven en dan doel ik op karakterquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een verbod op promotie had nog minder publiciteit voor de Bunker gegeven, en vrienden en kennissen stemmen toch wel.
Als het succesvol wordt, zullen niet aan overlevers verbonden stemmers veruit de grootste stem krijgen.
Als het zo blijft zoals het nu is/ lijkt te zijn, wint de overlever met de grootste persoonlijke achterban, denk ik.
wat gaan we eraan doen?quote:
daarvan wil ik wel weten wie t isquote:
Welke duck zei dit dan? Die is echt volslagen zwaar gestoord!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Jimbo het volgende:
'in afrika krijgen ze meer als wij he'
dude wtf
Dat is in elk spel zo, altijd al geweest. Daar kun je niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
wat gaan we eraan doen?
trouwens ik ruik hier hulp van rijke vrienden en familie, pure corruptie.
cheating en oneerlijkheid.
ik weet niet wie ik er liever uit flikker, renate of amber.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is in elk spel zo, altijd al geweest. Daar kun je niets aan veranderen.
uhhhmm amber volgens mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Welke duck zei dit dan? Die is echt volslagen zwaar gestoord!
Er wordt nu anders flink gelinkebald in de kopgroep hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Argh, Futile en dat van jouw hand.! Het is verdomme geen wielrennen
Lijkt beide op betonquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Dottey het volgende:
afbeelding[/url] ]
broodje van daar![]()
broodje van mij...
ik denk dat ik meer smul
en toen viel jeroen in slaap eerste opdracht misluktquote:
ohquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Jimbo het volgende:
ach nol, lik mn kale...euhhmmmmpiepelemientje
haahhhah jammer dat ik er geen geur bij kan zetten.. is mega lekker namelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |