quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ilsejuhhh het volgende:
een bikkelpeterfanclub?
peter werd toch gehaat op FOK! een huub 2
huub? huub? wie is huub??quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ilsejuhhh het volgende:
een bikkelpeterfanclub?
peter werd toch gehaat op FOK! een huub 2
Daarom moest ik hem ook nog even posten ja ^^quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze kijken eigenlijk vrijwel hetzelfde... maja eclipse effect van uiterlijk he
heb je dat hoofs gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk ook iets wat achterlijk om te tikken.. maar dat is mijn mening![]()
dat ze niet goed in het spelelement zit wat mij betreft..... wieberen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik beloof dr ook te knuffelen eens per week , duspics
Lekker oppervlakkig maar zo werkt het welquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daarom moest ik hem ook nog even posten ja ^^
Mooie gelijkenis, precies hetzelfde shot, maar toch is het ene shot een stuk mooier dan de ander
Die oven moet heel terug naar de moeder van Bram johquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een raar ingrijpen van de redactie?
Of de bakblikken in de oven passen?
Zijn ze bang dat de oven kapotgaat, ofzo????
Er zit altijd een draaiplaat in de magnetron en als dat niet kan draaien brand alles aan, dus uitkijken geblazen he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een raar ingrijpen van de redactie?
Of de bakblikken in de oven passen?
Zijn ze bang dat de oven kapotgaat, ofzo????
dalijk brand in de bunkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Die oven moet heel terug naar de moeder van Bram joh
ik heb haar nog niet veel anders zien kijken..quote:
Maar dat is toch juist goed?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef belinea het volgende:
[..]
Er zit altijd een draaiplaat in de magnetron en als dat niet kan draaien brand alles aan, dus uitkijken geblazen he.
Ik zat net naar haar kont te kijken.quote:
Inderdaad, AANDACHT !! En hij wil het graag verkloten, maar is bang dat het expres lijkt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:23 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, dat ging echt helemaal per ongeluk.
Verbrand brood is geen ramp, maar wel brand in de bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist goed?
Verbrand brood.
dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:23 schreef Arn0 het volgende:
Het lijkt wel alsof hij aandacht tekort heeft
quote:
jeroen slaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Toverheks het volgende:
ze lachen nog wel tot ze te horen krijgen over een zware sanctie, wie slaat jeroentje even op zijn muil wat een watje in slaap vallen terwijl je aan een serieus aktief spel mee doet. jaaaaaa herrie in de grot en aktie
Ja dat is "verdampt".quote:
juist niet, gewoon zeggen dat de opdracht door gaat, opdracht af laten maken en daarna pas zeggen opdracht niet geslaagdquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef belinea het volgende:
[..]
Ja echt wel en er is water gemorst dus verloren spel klaar.
Ik geloof 'm .. als ie het wilde verneuken had ie dat niet na 3 uur en 45 min liggen gedaan maar vlak nadat de rest nog eens 16 uur gelegen had samen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Toverheks het volgende:
eerlijk is eerlijk echt eerlijk hoor het was niet expres echt jeroentje is nu echt eerlijk
ja hij is zo eerlijk, vaak ook te eerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Toverheks het volgende:
eerlijk is eerlijk echt eerlijk hoor het was niet expres echt jeroentje is nu echt eerlijk
klinkt alsof ie buiten westen wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Espabilado het volgende:
Maar hij was echt in slaap gevallen denk ik, niet alleen zijn schuld, niemand die zich er om bekommert of ie nog bij is... ook niet als ze m zien met ogen dicht en zware ademhaling.
hij is echt de eerlijkste op deze aardbol en hij zegt ook nog sorry, vind ik echt ook heel eerlijk ppffttt hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja hij is zo eerlijk, vaak ook te eerlijk
juist niet raar besluitquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Maanvis het volgende:
opdracht mislukt!
redactie.geloofwaardigheid++
Of juist wél.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geloof 'm .. als ie het wilde verneuken had ie dat niet na 3 uur en 45 min liggen gedaan maar vlak nadat de rest nog eens 16 uur gelegen had samen.
ze zeggen ook vaak dat ie te eerlijk is , volgens velen dan , en dat is eerlijk waarquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is echt de eerlijkste op deze aardbol en hij zegt ook nog sorry, vind ik echt ook heel eerlijk ppffttt hahaha
ja zielig he voor jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef happyme28 het volgende:
Wat gebeurde er nu precies? Ik zie geen streams nu. Ik zie de cap maar viel Jeroen in slaap en morste hij toen het water?
Over een paar dagen, als ze snakken naar een warme douche, mogen de kijkers stemmen welke twee bewoners mogen douchen. Wel naakt uiteraard.quote:
echt niet he en dan die ongeloofwaardige sorry !quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of juist wél.
Dat was echt niet per ongeluk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |