ik beloof dr ook te knuffelen eens per week , dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh had ie gelijk moeten zeggen want dan had ik nog een mooi prijsje voor haar gevraagd
vind ik persoonlijk ook iets wat achterlijk om te tikken.. maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zei in topic #1 al dat ze dood moest
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ilsejuhhh het volgende:
een bikkelpeterfanclub?
peter werd toch gehaat op FOK! een huub 2
huub? huub? wie is huub??quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef ilsejuhhh het volgende:
een bikkelpeterfanclub?
peter werd toch gehaat op FOK! een huub 2
Daarom moest ik hem ook nog even posten ja ^^quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze kijken eigenlijk vrijwel hetzelfde... maja eclipse effect van uiterlijk he
heb je dat hoofs gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk ook iets wat achterlijk om te tikken.. maar dat is mijn mening![]()
dat ze niet goed in het spelelement zit wat mij betreft..... wieberen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik beloof dr ook te knuffelen eens per week , duspics
Lekker oppervlakkig maar zo werkt het welquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daarom moest ik hem ook nog even posten ja ^^
Mooie gelijkenis, precies hetzelfde shot, maar toch is het ene shot een stuk mooier dan de ander
Die oven moet heel terug naar de moeder van Bram johquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een raar ingrijpen van de redactie?
Of de bakblikken in de oven passen?
Zijn ze bang dat de oven kapotgaat, ofzo????
Er zit altijd een draaiplaat in de magnetron en als dat niet kan draaien brand alles aan, dus uitkijken geblazen he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een raar ingrijpen van de redactie?
Of de bakblikken in de oven passen?
Zijn ze bang dat de oven kapotgaat, ofzo????
dalijk brand in de bunkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Die oven moet heel terug naar de moeder van Bram joh
ik heb haar nog niet veel anders zien kijken..quote:
Maar dat is toch juist goed?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef belinea het volgende:
[..]
Er zit altijd een draaiplaat in de magnetron en als dat niet kan draaien brand alles aan, dus uitkijken geblazen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |