Vleesjus van kipfilet en gehakt, mwahhquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zo goed als droge rijst en aardappels, meh, ik kan droog voedsel slecht wegkrijgen... ze hadden vleesjus moeten maken
af en toe er in spugen helpt ook hoor kan je de vleesjus achterwegen latenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zo goed als droge rijst en aardappels, meh, ik kan droog voedsel slecht wegkrijgen... ze hadden vleesjus moeten maken
dan wil ik eerst fotosquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je me beloofd haar ook echt te houden,![]()
Van gehakt, boter en ui prima te doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vleesjus van kipfilet en gehakt, mwahh
voor minder mooie moet je moeite doen ze op de markt te krijgen, daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gewoon aannemen dat bod, valt best geld te verdienen met een tienermeisje hoor
renate, die zit nu nog steeds te eten, en kijk hoe langzaam dat naar binnen gaat.quote:
Dit is Fok! he.. daar hoeven ze niet mooi te zijn om in de belangstelling te komen, meisje zijn is voldoendequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor minder mooie moet je moeite doen ze op de markt te krijgen, daar heb ik geen zin in
Omdat alles aan haar irritant is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom irriteert de manier waarop renate eet me nou zo ?
Het is helemaal zo'n trage meid alleen niet met praten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
renate, die zit nu nog steeds te eten, en kijk hoe langzaam dat naar binnen gaat.
en elke keer als ze kan praten en hoeft te kauwen grijp ze met beide handen aan.
heb je wel plaats in je grot voor al haar bende want eenmaal eruit altijd eruit en reken maar dat pubermeisjes alles om zich heen verzamelen wat er te verzamelen is, stuur maar een boedelbak of 4quote:
omdat je dr irrie overall vindt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Omdat het helemaal een irritante meid is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze wil het gewoon niet vreten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef belinea het volgende:
[..]
Het is helemaal zo'n trage meid alleen niet met praten.
Naja zal d'r dikke reet alleen maar goed doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
ze wil het gewoon niet vreten.
ze is verwend en dit schotelt mamma nooit voor.![]()
![]()
nee hoor...das nog niks.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de usertjes gaan Renate bashen.
waarom denken wij altijd hetzelfdequote:
En nu?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
Je weet wel waarom hij haar wil hebben? Niet om een gesprek mee aan te gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je wel plaats in je grot voor al haar bende want eenmaal eruit altijd eruit en reken maar dat pubermeisjes alles om zich heen verzamelen wat er te verzamelen is, stuur maar een boedelbak of 4
ik bewaar ze....ik ga straks het verschil makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar ze staat nog niet laatste op de site, nog mensen met credits?
gewoon in pub laten posten iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit is Fok! he.. daar hoeven ze niet mooi te zijn om in de belangstelling te komen, meisje zijn is voldoende
ik zei in topic #1 al dat ze dood moestquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
omdat het kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom denken wij altijd hetzelfde![]()
![]()
oke we hebben nu een bikkelpeterfanclub maar voor hoelang???![]()
een 20 voet container bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je wel plaats in je grot voor al haar bende want eenmaal eruit altijd eruit en reken maar dat pubermeisjes alles om zich heen verzamelen wat er te verzamelen is, stuur maar een boedelbak of 4
\quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Vond dit toch een mooier shot
[ afbeelding ]
nou nog 24 dagen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom denken wij altijd hetzelfde![]()
![]()
oke we hebben nu een bikkelpeterfanclub maar voor hoelang???![]()
Ik erger me ook aan haar, en dat terwijl ze me zo'n leuke meid leek in eerste instantie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet wel waarom hij haar wil hebben? Niet om een gesprek mee aan te gaan.
Ze kijken eigenlijk vrijwel hetzelfde... maja eclipse effect van uiterlijk hequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Vond dit toch een mooier shot
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |