hihi jeroen lektquote:
Wel, als ie nep had gedaan was zn reaktie anders. En toen ik m 5 min ervoor zag dacht ik ook al dat ie sliep. écht sliep.. en dat kan je moeilijker nadoen dan je denkt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of juist wél.
Dat was echt niet per ongeluk hoor
die gast sliep met dat ding rechtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Dottey het volgende:
ohw nou heb ik alleen maar meeeeeeeeeeeeeer respect voor peter met zijn 8 uur!!!!! in het donker met slaap... en die sukkel verprutst het express.. en tante tillydoos kon het niet zonder heupwiegen..
[ afbeelding ]
Ik zou eerder bij mezelf nagaan waarom we ineens gestopt zijn met checken of degene in de kist nog wakker is....quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
Hij komt er nog mee weg ook, ik had hem afgemaakt.
blij dat ze van em af warenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Volgens mij was het ook niet expres.
Het is gewoon stom van de groep dat ze hem alleen lieten
Even van dat gekwaak en die hoge uithaaltjes verlost zijn, is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Volgens mij was het ook niet expres.
Het is gewoon stom van de groep dat ze hem alleen lieten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef D. het volgende:
Ik zal me nog een keer opwerpen als vrijwilliger om peen topic te openen
Als ze met de kleren aan douchen kunnen ze net zo goed niet douchenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar dagen, als ze snakken naar een warme douche, mogen de kijkers stemmen welke twee bewoners mogen douchen. Wel naakt uiteraard.
Ik had zijn kop eraf gehakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
Johan maakt er wel een hulpmiddel van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Nu kan die geleende kist niet meer gebruikt worden.
de kroketten en kaassoufflé waren opquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
waarom heeft de febo besloten de opdracht te stoppen?
Ik vind het dan weer leuk dat die druif z'n best deed voor Jan Lul. Dus in dat opzicht chapeau voor Jeroen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Dottey het volgende:
ohw nou heb ik alleen maar meeeeeeeeeeeeeer respect voor peter met zijn 8 uur!!!!!
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef CHAOS_ het volgende:
Amber gebruikte voor het water morsen een handdoek naast de kist en ze keek niet eens naar Jeroen of hij nog wakker was, terwijl ik even ervoor ook zag dat hij sliep. Dus niet alleen de fout van Jeroen, maar ook van Amber.
de opdracht was misluktquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
ik wil die kist best graag kopen van zequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Euh ... omdat ie mislukt is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
Ze zijn nu nog mild voor elkaar, dat slijt wel , dan krijg je ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
omdat het waterniveau niet meer conform de afspraken was.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef ilsejuhhh het volgende:
Had ik hem ook niet gegund.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou nou
Jeroen heb iig nog wel wat warm eten
ik snap dat de opdracht mislukt is, ik zit zelf ook te kijken, maar dat hadden de bewoners niet hoeven te weten!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de opdracht was mislukt
TIP AAN DEMENTOR:
Je kunt nu mijn idee uit de submit halen, da's een perfecte aansluiting op deze opdracht
(de submit van mij was: mensen met een kaal hoofd krijgen een warme douche)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de opdracht was mislukt
TIP AAN DEMENTOR:
Je kunt nu mijn idee uit de submit halen, da's een perfecte aansluiting op deze opdracht
(de submit van mij was: mensen met een kaal hoofd krijgen een warme douche)
jawel als bed voor jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Als ik die Amber zie lopen denk ik bij mijn eigen dat ik het nog wel fluitend had volgehouden tot nog toe. Nog niet eens 24 uur zitten ze er inquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Maanvis het volgende:
Amber kijkt somber. Heel somber. Amber is depressief. Ik denk dat Amber beter nu even met Kim kan bellen. Zou ze een schuldgevoel hebben?
Eline is nog vrolijk, kei vrolijk..
dat zijn dingen die de bewoners niet hoeven te weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
dat zijn dingen die de bewoners niet hoeven te weten.
ik had gewoon de opdracht verder laten gaan en morgen pas melden dat het mislukt is.
Renate heeft al die oude bejaarden achter zich via haar vrijwilligerswerk, die hebben toch niets beters te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Espabilado het volgende:
Waarom staat Renate 6e, nog boven Bobby?Heeft ie te weinig achterban in zn echte leven ofzo?
Ik ook, dat is veel naarder. Bovendien zitten ze dan nog uren in de onzekerheidquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
ik had gewoon de opdracht verder laten gaan en morgen pas melden dat het mislukt is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
aantal AOW's in puntenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Renate heeft al die oude bejaarden achter zich via haar vrijwilligerswerk, die hebben toch niets beters te doen.
Je krijgt dus een stérk voor Amberquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef Gootsteen het volgende:
Ik krijg een zwak voor Amber merk ik. Ik voel het ook.
ik vind naar, zn naar woordquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ook, dat is veel naarder. Bovendien zitten ze dan nog uren in de onzekerheid
quote:
Hij heeft niet echt iets aan promotie gedaan behalve een hyvespagina volgens mij..quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef Espabilado het volgende:
Waarom staat Renate 6e, nog boven Bobby?Heeft ie te weinig achterban in zn echte leven ofzo?
he bah, neequote:
quote:
En hier veel gepost.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt iets aan promotie gedaan behalve een hyvespagina volgens mij..
nu nog een bunker brandjequote:
Eerlijk gezegd de mijne ook, maar alleen als je het hardop zegt. Met zo'n r.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
he bah, neemn nekharen gaan er van overeind staan
Die vissenkom viel om in het graf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
GODVERDOMME
alleen wat was dé opdracht? ik heb het gemist. (die mislukt is)
Serieusquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vissenkom viel om in het graf.
Wat een zin.
net als het woord 'moist' als je engels praatquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd de mijne ook, maar alleen als je het hardop zegt. Met zo'n r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |