hihi jeroen lektquote:
Wel, als ie nep had gedaan was zn reaktie anders. En toen ik m 5 min ervoor zag dacht ik ook al dat ie sliep. écht sliep.. en dat kan je moeilijker nadoen dan je denkt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of juist wél.
Dat was echt niet per ongeluk hoor
die gast sliep met dat ding rechtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Dottey het volgende:
ohw nou heb ik alleen maar meeeeeeeeeeeeeer respect voor peter met zijn 8 uur!!!!! in het donker met slaap... en die sukkel verprutst het express.. en tante tillydoos kon het niet zonder heupwiegen..
[ afbeelding ]
Ik zou eerder bij mezelf nagaan waarom we ineens gestopt zijn met checken of degene in de kist nog wakker is....quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
Hij komt er nog mee weg ook, ik had hem afgemaakt.
blij dat ze van em af warenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Volgens mij was het ook niet expres.
Het is gewoon stom van de groep dat ze hem alleen lieten
Even van dat gekwaak en die hoge uithaaltjes verlost zijn, is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Volgens mij was het ook niet expres.
Het is gewoon stom van de groep dat ze hem alleen lieten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef D. het volgende:
Ik zal me nog een keer opwerpen als vrijwilliger om peen topic te openen
Als ze met de kleren aan douchen kunnen ze net zo goed niet douchenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar dagen, als ze snakken naar een warme douche, mogen de kijkers stemmen welke twee bewoners mogen douchen. Wel naakt uiteraard.
Ik had zijn kop eraf gehakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Gootsteen het volgende:
Hij komt er nog mee weg ook, ik had hem afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |