quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Fake, zuid amerika staat er 2x op !
Dit zou een opmerking zijn van die meiden van "Lekker Slim"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik heb daar echt veel over gehoordquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit zou een opmerking zijn van die meiden van "Lekker Slim"![]()
![]()
Ze zullen vast wel de domste antwoorden uitzenden, maar ik geloof niet dat het niveau van die meiden op andere vragen wel hoog isquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb daar echt veel over gehoord
Is dat een beetje leuk?
Of is het zo'n programma waar ze mensen 1.000 vragen stellen, en de 10 domme antwoorden uitzenden ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 'spammen' altijd beetje vreemd woord. Doet me aan sperma denken.![]()
Huhaha ik vind het echt geniale domme dozen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel de domste antwoorden uitzenden, maar ik geloof niet dat het niveau van die meiden op andere vragen wel hoog is
Sja waar het hoofd vol van is...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 'spammen' altijd beetje vreemd woord. Doet me aan sperma denken.![]()
nee hoor, je hebt geluk gehad je bent bespaart gebleven.quote:
Nee, helemaal nietquote:
Ja, dat zal het vast en zeker zijn.quote:
Zou je er zo één als vriendin willen hebben? Op basis van der "slimheid" hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Huhaha ik vind het echt geniale domme dozen.
Zo, jij bent hier vast nieuw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef easyphp het volgende:
mooie vrouwen die single zijn mogen me pm
gespaart van wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt geluk gehad je bent bespaart gebleven.
Nee, absoluut niet. Punt..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je er zo één als vriendin willen hebben? Op basis van der "slimheid" hè
Zo, mijn punt is gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik neig er naar auto te geloven haha
Evil pm`squote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gespaart van wat?
naja ik neig er naar auto te geloven haha
Hey!quote:
quote:
Naja, een goed punt dat wel.quote:
Soms ben ik scherpquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Naja, een goed punt dat wel.
Heyquote:
Wel goed, beetje vies weer maar verder okquote:
Dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al 3 zinnen getypt voor mijn stage.
En op sommige plekken hopelijk nietquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Vies? Wat doe jij in je pauze?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wel goed, beetje vies weer maar verder ok![]()
Met jou ook alles lekker?
Daar ben ik liev en sagtquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En op sommige plekken hopelijk niet![]()
Heb jij al meer gedaan dan ik over de gehele dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Nou hou,quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vies? Wat doe jij in je pauze?
Met mij goed! Ik heb heul lang geslapen
Ja, dat is waar!quote:
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou hou,
Het weer is vies, ik ben een schoon ventje
A dirty mind is a joy forever hequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast en zeker zijn.![]()
al kwam ik er gister met een vriendin achter dat we beide dirty mind hebben.Misschien heeft dat er iets mee te maken.
Ik ben ook best trots op mezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij al meer gedaan dan ik over de gehele dag
Ik zit alleen maar te stressen over de wachtrij die ineens van 300 naar 400 ging
quote:
Neequote:
Ja, heerlijk!quote:
Ja, dat is waarquote:
quote:
Je moet fok.nl in je browser blokkeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook best trots op mezelf.althans...ik nu op dit moment dat ik iig al een documentje heb geopend en zinnen heb getypt. Ik moet ff mezelf een schop onder de kont geven.
* vencodark geeft schop.
The dirtier the betterquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. vooral als je hm kan delen met iemand.![]()
* vencodark is blij.
Niet voor jou, voor Nouk!!!quote:
Nee, dan wordt ik depressief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je moet fok.nl in je browser blokkeren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet voor jou, voor Nouk!!!
En een beetje voor jou ook, vooruit.
Ik ben normaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
The dirtier the better![]()
Ja en zo kom je erachter dat het eigenlijk normaal is![]()
Hoe dirty ben je dan?
quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook een beetje voor jou!
Waarom moet je dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef liefie_ het volgende:
Nou jongens ik moet vandaag gewoon weer shoppen
Ik wist niet dat ik shop moe kan worden, maar ik ben het
Hoewel nee, online shoppen heb ik nog wel zin in
Excuse me?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef easyphp het volgende:
[..]
Ik wil wel met je neuken, word je vrolijk van
Goed zo! Jij stelt prioriteitenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Excuse me?![]()
Trouwens, daar heb ik ook geen tijd voor. Stageopdrachten, je weets.
Wie niet waagt, wie niet wint. zeggen ze altijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Excuse me?![]()
Trouwens, daar heb ik ook geen tijd voor. Stageopdrachten, je weets.
And now you should cheer up!quote:
Goed hequote:
misschien toch maar een panty gezien mn witte benen, platte schoenen en een kadotjequote:
Lekker geslapen dan wel, maar dat wat ik je gisteren vertelde, dat niet. Ik weet niet, slecht in het vel even enz..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!
Jammer dat het bij jou minder was...
Wat lief!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben normaal.![]()
Nah ja, ik kan dirty denken maar ik doe niets hoor.![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Wat lief!!!![]()
Auto mag hier ook best van genieten!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Een beetje dirty doen op zijn tijd is ook wel leuk hoor
Een beetje maar hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
And now you should cheer up!Just like Nouk should because of the hug
![]()
Hmm... Jij neemt "fijn" mijn dipje van vorige week overquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker geslapen dan wel, maar dat wat ik je gisteren vertelde, dat niet. Ik weet niet, slecht in het vel even enz..
Gewoon gaan dan! Ik moet eigenlijk een nieuwe zomerjasquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien toch maar een panty gezien mn witte benen, platte schoenen en een kadotje
dan ben ik wel happy
Hehe, groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed he![]()
Ik ben trots op mezelf.![]()
Trouwens, het ligt er natuurlijk ook wel aan wie het aanbied he.
Dat zal ook wel, maar meestal moet je beetje ervaring hebben om dirty te gaan doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Een beetje dirty doen op zijn tijd is ook wel leuk hoor
Natuurlijkquote:
I afraid so... Hopelijk is het vanavond weer over! Ik ben vanavond vast heel trots op mezelf!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Jij neemt "fijn" mijn dipje van vorige week over
I know. Soms moet je keuzes maken en die moeten natuurlijk wel op de juiste motieven gebaseerd zijn hequote:
I guess.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah ik zit vast.
Is het::
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk te weergeven.
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk weer te geven.
Sterkte Noukje! *hug*quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I afraid so... Hopelijk is het vanavond weer over! Ik ben vanavond vast heel trots op mezelf!
Die dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah ik zit vast.
Is het::
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk te weergeven.
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk weer te geven.
ook enige zekerheid?quote:
te weergeven kan nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ook enige zekerheid?
maar misschien kan het wel allebei.
oké dat is overtuigendquote:
liefie!quote:
Mwa, ervaring doe je vanzelf wel opquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar meestal moet je beetje ervaring hebben om dirty te gaan doen.Dat heb ik nog niet zo en ben vrij verlegen und stuff.
Owjee, dat is niet best *hug* Hoop dat ze nog wat kunnen redden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Hoorde dus net dat m'n laptop zowat overleden is!
Aw, maar chagrijnig blijven moet je niet te lang doen hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mwa, ervaring doe je vanzelf wel op
Zorgen dat je je op je gemak voelt bij iemand en je dan durven laten gaan. Dan loopt het vanzelf wel los
Oei! Dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Jong en onbezonnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.Ach ja, ik ben nog jong.
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef djayzz het volgende:
Owjee, dat is niet best *hug* Hoop dat ze nog wat kunnen redden?
Das erg vervelend ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
ik moet welquote:
Wel al je data ge-backup-ed ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijd
En hij is wss niet meer te maken
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw, maar chagrijnig blijven moet je niet te lang doen hoor!
Wat is er dan mee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijd
En hij is wss niet meer te maken
quote:
quote:
Ooooh, dan moet je je agressie er compleet uit rammen straks!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ook
Nergens mee gooien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ook
Nee heb ik niet, maar er stond niet echt iets op wat ik niet kan missen. Dus dat scheelt.quote:
Oeh, das kut!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Dat scheelt idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar er stond niet echt iets op wat ik niet kan missen. Dus dat scheelt.
Teveel stofgebeten en tevaak doorgebrand enzoquote:
Is misschien wel verstandig plan.. nu nog de beste methode zien te vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooooh, dan moet je je agressie er compleet uit rammen straks!
Eerder zin om dingen kapot te brekenquote:
Dat is al snel danquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel stofgebeten en tevaak doorgebrand enzo
Vraag eens aan Nouk of ze nog wat wijnglazen heeft staan. Die gaan meestal toch kapot bij haarquote:
Die heeft ze dan natuurlijk allemaal al kapot gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vraag eens aan Nouk of ze nog wat wijnglazen heeft staan. Die gaan meestal toch kapot bij haar
Jah kloptquote:
Ja joh, je hebt nog een heel leven vol met kansen voor je, ik ook trouwensquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.Ach ja, ik ben nog jong.
Ja maar ik wil wel meer ervaring op doen tegen de tijd dat ik 75 ben hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, je hebt nog een heel leven vol met kansen voor je, ik ook trouwens
Ze heeft er vast nog wel een paar om samen kapot te gooienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heeft ze dan natuurlijk allemaal al kapot gemaakt
Jah klopt -O
Behalve als je met een bal gooit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en als je ergens mee gooit gaat het meestal ook kapot.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Behalve als je met een bal gooit.![]()
Maar breken is anders dan gooien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en als je ergens mee gooit gaat het meestal ook kapot.
En heb je toen hem laten vallen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef liefie_ het volgende:
vriendje heeft hem na een maand of zo al laten vallen
Agressie is nooit goed voor het hartquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar breken is anders dan gooien he
Maargoed dit is echt niet goed voor m'n hart.. het liefste ga ik naar huis nu, maarja geen laptop om daarmee kaarten te bestellen
quote:
Knap hoor, ik ben alleen bang dat er hier enkele andere wel op het punt staan om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
hoooojjjjj...
ben ik weer... nog niet gekrast en ook nog niet voor de intercity gaan liggen....
valt mee he?
Met dartpijlen gooien is ook tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
of met woorden gooit, of met lucht gooit
Nee, je komt je afspraken niet na je bent heul niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
hoooojjjjj...
ben ik weer... nog niet gekrast en ook nog niet voor de intercity gaan liggen....
valt mee he?
Dat ligt eraan waar je het naar gooitquote:
Snap ik/Hoop ikquote:
huh?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, je komt je afspraken niet na je bent heul niet betrouwbaar![]()
ik weet wel iets om naar te gooien....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het naar gooit
haha neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
En heb je toen hem laten vallen?![]()
Ik heb kleine maand terug nieuwe laptop gekocht. Mijn vorige was al jaren half dood en moest ik steeds opnieuw reanimeren. Daar werd ik beetje kriebelig van.
Je baas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet wel iets om naar te gooien....
Naar het dartbord natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het naar gooit
Dat is idd wel goed om agressie af te reagerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar het dartbord natuurlijkEn dan lekker hard zodat je de pijltjes er amper meer uit krijgt.
Ja hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed om agressie af te reageren
oh, maar raak je het dartbord dan nog wel als je zo "hard" gooit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar het dartbord natuurlijkEn dan lekker hard zodat je de pijltjes er amper meer uit krijgt.
dartpijlen gooien naar mijn baas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin om wat te doenzit me te vervelen
Meestal wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh, maar raak je het dartbord dan nog wel als je zo "hard" gooit?![]()
hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dartpijlen gooien naar mijn baas?
okok ik zal proberen over hem op te houden. denk dat ik gewoon maar naar huis moet gaan.
ik doe gewoon tegelijkertijd alleen het gaat zo traag. half uur fokken. 2 minuten opdracht. denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal wel.
Als dit topic vol is ga ik echt volledig aan de slag aan stageopdrachten. Anders voel ik me vanavond weer waardeloos dat ik amper wat heb gedaan.![]()
Mij ook, ik zit niet echt hard te werken hierquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
thuis verder fokken....aantrekkelijk ideetje
Ja tegelijk werkt meestal gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik doe gewoon tegelijkertijd alleen het gaat zo traag. half uur fokken. 2 minuten opdracht. denk ik.
Deze opdracht deze week.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tegelijk werkt meestal gewoon niet.Het is of het één...of het ander.
Daarom neem ik na dit topic ff afscheid anders kom ik echt in de problemen (ik had me voorgenomen het deze week af te hebben, deze opdracht zeg maar).
kom schat, we gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mij ook, ik zit niet echt hard te werken hier
Dat zou in theorie weleens kunnen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Deze opdracht deze week.
1op1
dus na 5 weken heb je dus nog 3 opdrachten niet af
GoGo Go goquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou in theorie weleens kunnen ja.maar 1 opdracht heeft een andere deadline, die mag na mijn stage worden ingeleverd en laatste dag is als het goed is 1 juni.
Maar ik moet het gewoon halen. Ik haal altijd mijn deadlines, al zijn ze nog zo krap.
Het ligt ook wel een beetje aan mijn discipline hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef liefie_ het volgende:
ow al ik op opdrachten moet maken werkt fokken tussendoor altijd heel goed
een alinea typen (of een opdracht maken ligt aan de grote) en dan een minuut of 3 fokken etc
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
ej singles, mag ik jullie mening vragen...
ik zit namelijk met iets, ik heb een gozer leren kennen en hij is echt een schatje en we hebben echt super veel lol enzo en kunnen over alles praten... maar ik heb een kleine en hij heeft het daar heel erg moeilijk mee..... hij vind het helemaal niks en ik merk dat hij het ontwijkt om te komen als me zoontje thuis is......
Dat.... en hij moet er gewoon klaar voor zijn.. Een kleine is niet niets..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.Hoe zonde dat misschien ook is.
ja zo gevoel had ik dus ook en zoiezo me jochie gaat altijd voor... maar toch gaat ie me steeds bellen enzo dus ik vind het heel moeilijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.Hoe zonde dat misschien ook is.
Het rustig aan doen en hopen dat hij die kleine toch accepteerd/wil ontmoeten en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
ik zit namelijk met iets, ik heb een gozer leren kennen en hij is echt een schatje en we hebben echt super veel lol enzo en kunnen over alles praten... maar ik heb een kleine en hij heeft het daar heel erg moeilijk mee..... hij vind het helemaal niks en ik merk dat hij het ontwijkt om te komen als me zoontje thuis is......
Snap dat je zoontje natuurlijk voorgaat. Daar ging ik ook vanuit. Maar ik kan ook begrijpen dat je dit een kans wilt geven enzo. Denk er heel goed over na en ga je gevoel achterna. Als je te lang of teveel merkt dat hij het met je zoontje erbij niet zit zitten, dan zal dat later ook niet komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zo gevoel had ik dus ook en zoiezo me jochie gaat altijd voor... maar toch gaat ie me steeds bellen enzo dus ik vind het heel moeilijk
nee dat is zeker niet niks, en hij is ook nog erg jong die gozer, maar ik denk dan (ja miss onzin) hij wist het van te voren hij wist waar hij aan begon.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat.... en hij moet er gewoon klaar voor zijn.. Een kleine is niet niets..
Ja, dat zal hij indd. dan geweten hebben maar misschien dacht hij zelf ook dat hij het niet zo'n probleem zou vinden. En misschien moet hij er de eerste tijd aan wennen ofzo. I don't know. Vraag het hem misschien eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat is zeker niet niks, en hij is ook nog erg jong die gozer, maar ik denk dan (ja miss onzin) hij wist het van te voren hij wist waar hij aan begon.....
ja dat ben ik met je eens en hoeveel tijd en kans geef je het dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap dat je zoontje natuurlijk voorgaat. Daar ging ik ook vanuit. Maar ik kan ook begrijpen dat je dit een kans wilt geven enzo. Denk er heel goed over na en ga je gevoel achterna. Als je te lang of teveel merkt dat hij het met je zoontje erbij niet zit zitten, dan zal dat later ook niet komen.
De poepiieeeeeeequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:mijn contract is verlengd joepieeeeeeeeeeeeeeee
er met hem over praten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
kap het dan afquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zo gevoel had ik dus ook en zoiezo me jochie gaat altijd voor... maar toch gaat ie me steeds bellen enzo dus ik vind het heel moeilijk
ja we hebben het er ook wel over, maar hij zegt gwn dat ie het moeilijk vind dat het niet zijn kind is en dat hij niet vind dat ie zich met de opvoeding enzo mag bemoeienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal hij indd. dan geweten hebben maar misschien dacht hij zelf ook dat hij het niet zo'n probleem zou vinden. En misschien moet hij er de eerste tijd aan wennen ofzo. I don't know. Vraag het hem misschien eensWeet niet of en in hoeverre je het met hem hebt besproken? Dan weet je snel genoeg waar je aan toe bent en ga je ook niet voor hem denken.
Dat is denk ik gewoon je gevoel. Het kan na 1 week zijn dat je beseft dat het niets beter wordt en misschien na 3 weken pas. Denk echt dat je dan je gevoel moet volgen. Maar als je nu al twijfelt en het nu al niet zo geweldig voelt...hoelang wil je dan zelf proberen en onzekerheid eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens en hoeveel tijd en kans geef je het dan?
ja maar ik ken hem al zolang, en als hij belt omdat ie ergens mee zit ofzo dan kan ik ookniet zeggen van bekijk het maar... snap jequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kap het dan af
zeg dan gewoon ik wil niet dat je me nog belt dat is beter voor me
euh jawelquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar ik ken hem al zolang, en als hij belt omdat ie ergens mee zit ofzo dan kan ik ookniet zeggen van bekijk het maar... snap je
ja daar heb je helemaal gelijk in idd, en volgens mij is hij ook gwn nog te jong om al zoo verantwoordelijkheid te hebben enzo en hij wil gwn graag vrijheid en dat snap ik ook allemaal wel maar het is of het een of het ander..... je kan niet allebei tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is denk ik gewoon je gevoel. Het kan na 1 week zijn dat je beseft dat het niets beter wordt en misschien na 3 weken pas. Denk echt dat je dan je gevoel moet volgen. Maar als je nu al twijfelt en het nu al niet zo geweldig voelt...hoelang wil je dan zelf proberen en onzekerheid eigenlijk hebben?
dan houdt het op he..... kleine gaat voor!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
maar vind hij het gewoon niet leuk een kind of je zoontje (kinderen in t algemeen) of echt zoals hier boven omschreven? Want als dit laatste het geval is is er goed over te praten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja we hebben het er ook wel over, maar hij zegt gwn dat ie het moeilijk vind dat het niet zijn kind is en dat hij niet vind dat ie zich met de opvoeding enzo mag bemoeien
ja ik heb em zoiezo al paar weken nie gesproken nu omdat ik vorige keer ruzie heb gemaakt haha maar kreeg net een smsje en zat te twijfelen of ik moet reageren of niet en wat ik dan moet reageren...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh jawel
soms is dat beter voor alle betrokkenen
Lastig! Misschien is het ook een beetje wennen van hem....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
ja hij wil heel graag kinderen en hij mag matthijs ook heel graag en dat gaat tussen hun ook wel goed, maar als ik bijv ff boven ben en matthijs doet iets wat niet mag dan vind hij niet dat ie mag waarschuwen of dat ie wat van mag zeggen, en ik denk idd dat hij dat "vaderrol" als een te groot probleem vindquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar vind hij het gewoon niet leuk een kind of je zoontje (kinderen in t algemeen) of echt zoals hier boven omschreven? Want als dit laatste het geval is is er goed over te praten.
Hij moet wel duidelijk weten dat je zoontje gewoon een groot deel van je leven is, maar die kleine heeft gewoon een papa en hij hoeft zich dus geen vaderrol aan te meten.
Gewoon als hij hem wel ziet leuk mee omgaan en meer niet toch!?
zouden jullie ooit samenwonen ofzo is dat wat anders zal hij afentoe wel moeten optreden wil hij niet dat er door een kind over hem heen gelopen wordt, maar dat is iets voor de toekomst....
wat smst ie danquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik heb em zoiezo al paar weken nie gesproken nu omdat ik vorige keer ruzie heb gemaakt haha maar kreeg net een smsje en zat te twijfelen of ik moet reageren of niet en wat ik dan moet reageren...
jonge ventjes heb je niks aan in dit geval. of hij moet heel volwassen zijn en dat is deze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja daar heb je helemaal gelijk in idd, en volgens mij is hij ook gwn nog te jong om al zoo verantwoordelijkheid te hebben enzo en hij wil gwn graag vrijheid en dat snap ik ook allemaal wel maar het is of het een of het ander..... je kan niet allebei toch
Natuurlijk mag hij waarschuwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hij wil heel graag kinderen en hij mag matthijs ook heel graag en dat gaat tussen hun ook wel goed, maar als ik bijv ff boven ben en matthijs doet iets wat niet mag dan vind hij niet dat ie mag waarschuwen of dat ie wat van mag zeggen, en ik denk idd dat hij dat "vaderrol" als een te groot probleem vind
ja idd zoiets heb ik dus ook en ik denk ook steeds maar ja wanneer weet je of het nog steeds wennen is of dat het echt niks gaat worden... ik heb geen zin in eindeloos gesleep enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lastig! Misschien is het ook een beetje wennen van hem....Ik kan mij voorstellen dat je er aan moet wennen, omdat je hem er "gratis" bij krijgt. Als hij het écht niets vindt (en het is geen kwestie van wennen), dan zou ik het ook afkappen
![]()
dat ie me mist en hoe het is, en dat ie me graag wilt zien enzoquote:
Daar zal je het ook over moeten hebben dan. Logisch dat je daar geen zin in hebt! Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd zoiets heb ik dus ook en ik denk ook steeds maar ja wanneer weet je of het nog steeds wennen is of dat het echt niks gaat worden... ik heb geen zin in eindeloos gesleep enzo
dat is toch iets heel anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hij wil heel graag kinderen en hij mag matthijs ook heel graag en dat gaat tussen hun ook wel goed, maar als ik bijv ff boven ben en matthijs doet iets wat niet mag dan vind hij niet dat ie mag waarschuwen of dat ie wat van mag zeggen, en ik denk idd dat hij dat "vaderrol" als een te groot probleem vind
dan er gewoon goed over pratenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik niet ik vind em echt leuk leuk dus dat ga ik mezelf nie aandoen.. als er geen toekomst in zit dan ga ik nie verder lopen slepen met iets wat toch niks wordtquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jonge ventjes heb je niks aan in dit geval. of hij moet heel volwassen zijn en dat is deze blijkbaar niet.
Wat wil je met een vent waar je niks aan hebt en hij waarschijnlijk alleen maar wat aan jou heeft?
of je moet hem er als toyboy bij houden en intussen weten dat het niks wordt. maar hou hem dan wel bij je zoontje uit de buurt.
hij is nu 6 en hij heeft die fase gelukkig niet me ex heeft nu ook een andere partner en hij snapt wel dat dat hier bij mij ook wel eens zo zou kunnen zijn dus dat is volgens mij het probleem nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij waarschuwenDoe ik ook als ik ergens ben en een kind doet iets wat mij niet aanstaat (en de ouders zijn niet in de buurt).
Hoe oud is je zoontje? Zit hij in een fase dat hij dan gaat zeggen "jij bent mijn papa niet!"?
hoe bedoel je dat? je mag je mening wel geven hoor, daar vraag ik toch omquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is toch iets heel anders?
naja ik bemoei me er niet meer mee
Okequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij is nu 6 en hij heeft die fase gelukkig niet me ex heeft nu ook een andere partner en hij snapt wel dat dat hier bij mij ook wel eens zo zou kunnen zijn dus dat is volgens mij het probleem niet
jaa idd das wel een hele goeie om zo over te hebben iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan er gewoon goed over praten
hem eens vragen wat hij zou doen als hij als volwassenen bij welk willekeurig kind alleen zou zijn en hij iets ziet gebeuren wat niet hoort. Bv nichtjes of neefjes of weet ik veel waar.
Zou hij dan ook niets zeggen!?
Of hij kan de, 'ik denk niet dat jouw mama dat goed vind' manier dan toepassen
Dit zijn geen onoverbrugbare problemen als het verder saampjes heel leuk is
Leuk hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Even tussendoor posten anders is het een hele pagina vol met vrouwen reactie`s en dat kan natuurlijk niet.
haha jij mag ook je mening geven hoor... jij bent een man jij denkt er vast heel anders over dan ons.... dussseee kom maar op hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Even tussendoor posten anders is het een hele pagina vol met vrouwen reactie`s en dat kan natuurlijk niet.
Oke,quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jij mag ook je mening geven hoor... jij bent een man jij denkt er vast heel anders over dan ons.... dussseee kom maar op hoor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef Carooltje79 het volgende:
single lady'sall the single lady's put your hands up
geef jij carooltje es adviesquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dat maakt het wel makkelijk uitkiezen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ohw jaa doe dat dokter ZILNquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oke,
even de boel analyseren dan zal ik zo wel een diagnose stellen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef Carooltje79 het volgende:
haha moest ineens aan dat liedje denken... heerlijk nummer trouwens hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt het wel makkelijk uitkiezen!
Welk liedje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef Carooltje79 het volgende:
haha moest ineens aan dat liedje denken... heerlijk nummer trouwens haha
whahahaquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef incident het volgende:
Ik wil ook SPEMMMM
Hellow singles !
X voor alle kindloze en echte singles
Ik heb geen idee. Anders zou ik 't niet vragen...quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef incident het volgende:
Ik wil ook SPEMMMM
Hellow singles !
X voor alle kindloze en echte singles
Ik weet het!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Anders zou ik 't niet vragen...
Jij ook alquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen probleem heb toch al een![]()
gevoel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja heb me post al aangepast... ging nie goed eerste keerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Anders zou ik 't niet vragen...
Dit geloof ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij is nu 6 en hij heeft die fase gelukkig niet me ex heeft nu ook een andere partner en hij snapt wel dat dat hier bij mij ook wel eens zo zou kunnen zijn dus dat is volgens mij het probleem niet
quote:
nou zo gek vind ik dat niet... zo had ik er nog niet over nagedacht..... is wel een goeie van jequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit geloof ik nog niet.
Ik denk, weet haast wel zeker dat hier een probleem in ligt.
Kijk het kind snapt het wel misschien maar je vriend niet.
Wat ik hier mee bedoel is, dat je vriend er niet wat van durft te zeggen omdat hij bang is zo een slechte band te krijgen met je kind. Voor hem is het nu dat hij een aardig en leuk persoon wil zijn voor je kind.
Hierdoor laat hij meer toe en zal hij dus niet snel wat durven zeggen tegen je kind omdat hij dan minder leuk word.
maar ik ben zelf nog jong en heb amper kennis over dit soort zaken dus ik kan er naast zitten.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettend schijtnummer. Carooltje valt af op basis van de muzieksmaak.
Zullen we nog een nummertje maken dan?quote:
kom jij maar op hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we nog een nummertje maken dan?
Slechte woordspeling op een slecht moment.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we nog een nummertje maken dan?
Waarop?quote:
Oeh, hmm ik word euh relatie therapeut of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou zo gek vind ik dat niet... zo had ik er nog niet over nagedacht..... is wel een goeie van je
Dat zal toch ook wel gaan lukkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel meer ervaring op doen tegen de tijd dat ik 75 ben hoor.
daarop waarop jij dat nummertje wil makenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
daarop waarop jij dat nummertje wil maken
haha ja wrm ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oeh, hmm ik word euh relatie therapeut of hoe dat ook heet.
Pff...! Haha. En kan je dan bestellen wat je wil?quote:
quote:
daar ben ik het dan weer niet mee eens, je wordt geen minder leuk persoon (of ouder) als je afentoe opvoedkundig bezig bent of zegt dat iets niet mag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit geloof ik nog niet.
Ik denk, weet haast wel zeker dat hier een probleem in ligt.
Kijk het kind snapt het wel misschien maar je vriend niet.
Wat ik hier mee bedoel is, dat je vriend er niet wat van durft te zeggen omdat hij bang is zo een slechte band te krijgen met je kind. Voor hem is het nu dat hij een aardig en leuk persoon wil zijn voor je kind.
Hierdoor laat hij meer toe en zal hij dus niet snel wat durven zeggen tegen je kind omdat hij dan minder leuk word.
maar ik ben zelf nog jong en heb amper kennis over dit soort zaken dus ik kan er naast zitten.
Doe mij het origineel maar...quote:
Ik ook ja.. Leven kan gewoon soms ontzettend mooi zijnquote:
lees nog eens rustig doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet mee eens, je wordt geen minder leuk persoon (of ouder) als je afentoe opvoedkundig bezig bent of zegt dat iets niet mag.
dat zou betekenen dat alle kinderen hun ouders niet leuk vinden en hun juffen en meesters niet en opa's en oma's etc etc.
Kinderen houden van duidelijkheid en weten zelfs vaak dondersgoed als ze iets doen wat niet mag en als ze hier dan op aangesproken worden is dat even slikken maar daardoor gaan ze de ander niet minder leuk vinden!
daar heb je gelijk in maar ook duurt altijd even voor ze dat accepteren en ouders en oma's enzo die groeien daar langzaam mee op met een kind....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet mee eens, je wordt geen minder leuk persoon (of ouder) als je afentoe opvoedkundig bezig bent of zegt dat iets niet mag.
dat zou betekenen dat alle kinderen hun ouders niet leuk vinden en hun juffen en meesters niet en opa's en oma's etc etc.
Kinderen houden van duidelijkheid en weten zelfs vaak dondersgoed als ze iets doen wat niet mag en als ze hier dan op aangesproken worden is dat even slikken maar daardoor gaan ze de ander niet minder leuk vinden!
Jah schiet lekker op haha not. Al komt er nu een beetje schot in de zaak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff...! Haha. En kan je dan bestellen wat je wil?
Bij ons gaat het vanaf de 15e o.i.d open en dan via een nieuw systeem
quote:
Oke ik zal het nog 1x zeggen.quote:
quote:
Natte haren, doorzichtig wit shirt?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben kleddernat. En niet op een positieve manier.
Inderdaad. Het is juist belangrijk dat daar één lijn in getrokken wordt en niet dat de ene keer wel en de andere keer niet. Anders krijg je straks dat het zoontje boos gaat worden op mama, omdat het van "nep-papa" wel mag; dan kom je helemaal in een spagaat te staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien zijn er al afgehaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah schiet lekker op haha not. Al komt er nu een beetje schot in de zaak.
Je kan dan idd gewoon alles bestellen wat je wil hebben.
Dan hou ik mijn makkelijke grappen maar voor me.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]Uiteindelijk vind ik ze allebei wel mooi!
ja maar je vriendje (zou t echt vriendje worden) gaat daar ook langzaam in meequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar ook duurt altijd even voor ze dat accepteren en ouders en oma's enzo die groeien daar langzaam mee op met een kind....
Behalve wat ondertussen al uitverkocht is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah schiet lekker op haha not. Al komt er nu een beetje schot in de zaak.
Je kan dan idd gewoon alles bestellen wat je wil hebben.
en nu ben ik nieuwsgierig maar ik geloof niet dat je me gaat vertellen hoe en wat hequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook ja.. Leven kan gewoon soms ontzettend mooi zijn
Ingewikkeld.. Maar dat maakt het niet minder mooi![]()
Jaja dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat het allemaal goed komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het welanders is het wel erg lang he.
Wat is daar niet positief aan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Natte haren, doorzichtig wit shirt?!
Pics !quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
ik begrijp jouw standpunt van uit t oogpunt van die vriend wel, ik geef alleen aan hoe carooltje dat kan gaan weerleggen bij hemquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
lees nog eens rustig door![]()
en je weet wat ik bedoel met deze post.
ohw sorry.. moet je thuis ff naluisterenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oke ik zal het nog 1x zeggen.
Ik heb hier geen geluid
Haha, nou mocht ik nu werkelijk wanhopig zijn, dan weet ik dat een fokker zich iig al aanbiedt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat het allemaal goed komt
venco, gaat 't al wat beter?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nou mocht ik nu werkelijk wanhopig zijn, dan weet ik dat een fokker zich iig al aanbiedt.![]()
Bedankt he
Die is wel heel old skool. Dat kan ik ook gelukkig.quote:
ja heb je helemaal gelijk in, maar ja eerst maar eens ff afwachten of hij dat wel wilt voor ik al die moeite ga doen....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar je vriendje (zou t echt vriendje worden) gaat daar ook langzaam in mee
nee logisch niet dat hij meteen boempaf je kid gaat corrigeren enzo, maar hij zal hem toch ook gelijdelijk aan leren kennen en dan wordt t vanzelf closer en dan gaat dat stukje vanzelf (als je zoontje er mee om kan gaan en dat kan hij gezien hij aan de andere kant ook nog een partner heeft)
gewoon rustig aan en de ene volwassenen is wat soepeler en minder snel erin dan de andere.
Hij kan best wat dingen nog even laten zolang zijn eigen grenzen niet overschreden worden, dan gaat hij echt wel wat zeggen (zou hij tegen iedereen doen dan)
Volwassenen die meer met kids te maken hebben zullen dit sneller en natuurlijker doen dat wel, maar zoiets groeit en hoeft niet zo 1 2 3 te gebeuren.
Oke maar dan ben je het dus eens met het mijn mening over wat het probleem zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp jouw standpunt van uit t oogpunt van die vriend wel, ik geef alleen aan hoe carooltje dat kan gaan weerleggen bij hem
Lucky me!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is wel heel old skool. Dat kan ik ook gelukkig.
Eigenlijk wel.quote:
Dat had ik toen ook bij mijn ex....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.het is best gek maar ik ben er wel snel aan gewend. Ik voel alleen nog wel die leegte en zolang hij was eerder op msn maar ineens lijkt het alsof ik niets meer tegen hem weet te zeggen en alles onbelangrijk is ofzo.
quote:
Sluiten jullie wel netjes achteraan aan?quote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.het is best gek maar ik ben er wel snel aan gewend. Ik voel alleen nog wel die leegte en zolang hij was eerder op msn maar ineens lijkt het alsof ik niets meer tegen hem weet te zeggen en alles onbelangrijk is ofzo.
Mr Wet T-Shirt contest!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Natte haren, doorzichtig wit shirt?!
Raar is dat he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook bij mijn ex....
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Ofresca het volgende:
En dat je niets tegen 'm weet te zeggen is toch niet zo heel erg, of wil je de friendszone in?
pure theorie voor t geval datquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja heb je helemaal gelijk in, maar ja eerst maar eens ff afwachten of hij dat wel wilt voor ik al die moeite ga doen....
Zeg ik zit al vanaf haar eerste post hier achter dr aan dus sluit jij maar ff achter aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Sluiten jullie wel netjes achteraan aan?Alhoewel, liefie_ mag wel tegelijk met mij mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |