quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
daarop waarop jij dat nummertje wil maken
haha ja wrm ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oeh, hmm ik word euh relatie therapeut of hoe dat ook heet.
Pff...! Haha. En kan je dan bestellen wat je wil?quote:
quote:
daar ben ik het dan weer niet mee eens, je wordt geen minder leuk persoon (of ouder) als je afentoe opvoedkundig bezig bent of zegt dat iets niet mag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit geloof ik nog niet.
Ik denk, weet haast wel zeker dat hier een probleem in ligt.
Kijk het kind snapt het wel misschien maar je vriend niet.
Wat ik hier mee bedoel is, dat je vriend er niet wat van durft te zeggen omdat hij bang is zo een slechte band te krijgen met je kind. Voor hem is het nu dat hij een aardig en leuk persoon wil zijn voor je kind.
Hierdoor laat hij meer toe en zal hij dus niet snel wat durven zeggen tegen je kind omdat hij dan minder leuk word.
maar ik ben zelf nog jong en heb amper kennis over dit soort zaken dus ik kan er naast zitten.
Doe mij het origineel maar...quote:
Ik ook ja.. Leven kan gewoon soms ontzettend mooi zijnquote:
lees nog eens rustig doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet mee eens, je wordt geen minder leuk persoon (of ouder) als je afentoe opvoedkundig bezig bent of zegt dat iets niet mag.
dat zou betekenen dat alle kinderen hun ouders niet leuk vinden en hun juffen en meesters niet en opa's en oma's etc etc.
Kinderen houden van duidelijkheid en weten zelfs vaak dondersgoed als ze iets doen wat niet mag en als ze hier dan op aangesproken worden is dat even slikken maar daardoor gaan ze de ander niet minder leuk vinden!
daar heb je gelijk in maar ook duurt altijd even voor ze dat accepteren en ouders en oma's enzo die groeien daar langzaam mee op met een kind....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet mee eens, je wordt geen minder leuk persoon (of ouder) als je afentoe opvoedkundig bezig bent of zegt dat iets niet mag.
dat zou betekenen dat alle kinderen hun ouders niet leuk vinden en hun juffen en meesters niet en opa's en oma's etc etc.
Kinderen houden van duidelijkheid en weten zelfs vaak dondersgoed als ze iets doen wat niet mag en als ze hier dan op aangesproken worden is dat even slikken maar daardoor gaan ze de ander niet minder leuk vinden!
Jah schiet lekker op haha not. Al komt er nu een beetje schot in de zaak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff...! Haha. En kan je dan bestellen wat je wil?
Bij ons gaat het vanaf de 15e o.i.d open en dan via een nieuw systeem
quote:
Oke ik zal het nog 1x zeggen.quote:
quote:
Natte haren, doorzichtig wit shirt?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben kleddernat. En niet op een positieve manier.
Inderdaad. Het is juist belangrijk dat daar één lijn in getrokken wordt en niet dat de ene keer wel en de andere keer niet. Anders krijg je straks dat het zoontje boos gaat worden op mama, omdat het van "nep-papa" wel mag; dan kom je helemaal in een spagaat te staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien zijn er al afgehaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah schiet lekker op haha not. Al komt er nu een beetje schot in de zaak.
Je kan dan idd gewoon alles bestellen wat je wil hebben.
Dan hou ik mijn makkelijke grappen maar voor me.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben kleddernat. En niet op een positieve manier.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]Uiteindelijk vind ik ze allebei wel mooi!
ja maar je vriendje (zou t echt vriendje worden) gaat daar ook langzaam in meequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in maar ook duurt altijd even voor ze dat accepteren en ouders en oma's enzo die groeien daar langzaam mee op met een kind....
Behalve wat ondertussen al uitverkocht is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah schiet lekker op haha not. Al komt er nu een beetje schot in de zaak.
Je kan dan idd gewoon alles bestellen wat je wil hebben.
en nu ben ik nieuwsgierig maar ik geloof niet dat je me gaat vertellen hoe en wat hequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook ja.. Leven kan gewoon soms ontzettend mooi zijn
Ingewikkeld.. Maar dat maakt het niet minder mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |