quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef Carooltje79 het volgende:
single lady'sall the single lady's put your hands up
haha moest ineens aan dat liedje denken... heerlijk nummer trouwens hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt het wel makkelijk uitkiezen!
Welk liedje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef Carooltje79 het volgende:
haha moest ineens aan dat liedje denken... heerlijk nummer trouwens haha
whahahaquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef incident het volgende:
Ik wil ook SPEMMMM
Hellow singles !
X voor alle kindloze en echte singles
Ik heb geen idee. Anders zou ik 't niet vragen...quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef incident het volgende:
Ik wil ook SPEMMMM
Hellow singles !
X voor alle kindloze en echte singles
Ik weet het!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Anders zou ik 't niet vragen...
Jij ook alquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen probleem heb toch al een![]()
gevoel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja heb me post al aangepast... ging nie goed eerste keerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Anders zou ik 't niet vragen...
Dit geloof ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij is nu 6 en hij heeft die fase gelukkig niet me ex heeft nu ook een andere partner en hij snapt wel dat dat hier bij mij ook wel eens zo zou kunnen zijn dus dat is volgens mij het probleem niet
quote:
nou zo gek vind ik dat niet... zo had ik er nog niet over nagedacht..... is wel een goeie van jequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit geloof ik nog niet.
Ik denk, weet haast wel zeker dat hier een probleem in ligt.
Kijk het kind snapt het wel misschien maar je vriend niet.
Wat ik hier mee bedoel is, dat je vriend er niet wat van durft te zeggen omdat hij bang is zo een slechte band te krijgen met je kind. Voor hem is het nu dat hij een aardig en leuk persoon wil zijn voor je kind.
Hierdoor laat hij meer toe en zal hij dus niet snel wat durven zeggen tegen je kind omdat hij dan minder leuk word.
maar ik ben zelf nog jong en heb amper kennis over dit soort zaken dus ik kan er naast zitten.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettend schijtnummer. Carooltje valt af op basis van de muzieksmaak.
Zullen we nog een nummertje maken dan?quote:
kom jij maar op hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we nog een nummertje maken dan?
Slechte woordspeling op een slecht moment.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we nog een nummertje maken dan?
Waarop?quote:
Oeh, hmm ik word euh relatie therapeut of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou zo gek vind ik dat niet... zo had ik er nog niet over nagedacht..... is wel een goeie van je
Dat zal toch ook wel gaan lukkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel meer ervaring op doen tegen de tijd dat ik 75 ben hoor.
daarop waarop jij dat nummertje wil makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |