oké dat is overtuigendquote:
liefie!quote:
Mwa, ervaring doe je vanzelf wel opquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar meestal moet je beetje ervaring hebben om dirty te gaan doen.Dat heb ik nog niet zo en ben vrij verlegen und stuff.
Owjee, dat is niet best *hug* Hoop dat ze nog wat kunnen redden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Hoorde dus net dat m'n laptop zowat overleden is!
Aw, maar chagrijnig blijven moet je niet te lang doen hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mwa, ervaring doe je vanzelf wel op
Zorgen dat je je op je gemak voelt bij iemand en je dan durven laten gaan. Dan loopt het vanzelf wel los
Oei! Dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Jong en onbezonnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.Ach ja, ik ben nog jong.
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef djayzz het volgende:
Owjee, dat is niet best *hug* Hoop dat ze nog wat kunnen redden?
Das erg vervelend ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
ik moet welquote:
Wel al je data ge-backup-ed ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijd
En hij is wss niet meer te maken
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw, maar chagrijnig blijven moet je niet te lang doen hoor!
Wat is er dan mee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijd
En hij is wss niet meer te maken
quote:
quote:
Ooooh, dan moet je je agressie er compleet uit rammen straks!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ook
Nergens mee gooien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ook
Nee heb ik niet, maar er stond niet echt iets op wat ik niet kan missen. Dus dat scheelt.quote:
Oeh, das kut!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Dat scheelt idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar er stond niet echt iets op wat ik niet kan missen. Dus dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |