oké dat is overtuigendquote:
liefie!quote:
Mwa, ervaring doe je vanzelf wel opquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar meestal moet je beetje ervaring hebben om dirty te gaan doen.Dat heb ik nog niet zo en ben vrij verlegen und stuff.
Owjee, dat is niet best *hug* Hoop dat ze nog wat kunnen redden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Hoorde dus net dat m'n laptop zowat overleden is!
Aw, maar chagrijnig blijven moet je niet te lang doen hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mwa, ervaring doe je vanzelf wel op
Zorgen dat je je op je gemak voelt bij iemand en je dan durven laten gaan. Dan loopt het vanzelf wel los
Oei! Dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Jong en onbezonnen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.Ach ja, ik ben nog jong.
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef djayzz het volgende:
Owjee, dat is niet best *hug* Hoop dat ze nog wat kunnen redden?
Das erg vervelend ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
ik moet welquote:
Wel al je data ge-backup-ed ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijd
En hij is wss niet meer te maken
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw, maar chagrijnig blijven moet je niet te lang doen hoor!
Wat is er dan mee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niet best! grr 500 euro weg in 1,5 jaar tijd
En hij is wss niet meer te maken
quote:
quote:
Ooooh, dan moet je je agressie er compleet uit rammen straks!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ook
Nergens mee gooien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar door die stomme wachtrij voor de kaarten word ik nog aggressief ook
Nee heb ik niet, maar er stond niet echt iets op wat ik niet kan missen. Dus dat scheelt.quote:
Oeh, das kut!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben chagrijnig!!
Dat scheelt idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar er stond niet echt iets op wat ik niet kan missen. Dus dat scheelt.
Teveel stofgebeten en tevaak doorgebrand enzoquote:
Is misschien wel verstandig plan.. nu nog de beste methode zien te vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooooh, dan moet je je agressie er compleet uit rammen straks!
Eerder zin om dingen kapot te brekenquote:
Dat is al snel danquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel stofgebeten en tevaak doorgebrand enzo
Vraag eens aan Nouk of ze nog wat wijnglazen heeft staan. Die gaan meestal toch kapot bij haarquote:
Die heeft ze dan natuurlijk allemaal al kapot gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vraag eens aan Nouk of ze nog wat wijnglazen heeft staan. Die gaan meestal toch kapot bij haar
Jah kloptquote:
Ja joh, je hebt nog een heel leven vol met kansen voor je, ik ook trouwensquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.Ach ja, ik ben nog jong.
Ja maar ik wil wel meer ervaring op doen tegen de tijd dat ik 75 ben hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, je hebt nog een heel leven vol met kansen voor je, ik ook trouwens
Ze heeft er vast nog wel een paar om samen kapot te gooienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heeft ze dan natuurlijk allemaal al kapot gemaakt
Jah klopt -O
Behalve als je met een bal gooit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en als je ergens mee gooit gaat het meestal ook kapot.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Behalve als je met een bal gooit.![]()
Maar breken is anders dan gooien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en als je ergens mee gooit gaat het meestal ook kapot.
En heb je toen hem laten vallen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef liefie_ het volgende:
vriendje heeft hem na een maand of zo al laten vallen
Agressie is nooit goed voor het hartquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar breken is anders dan gooien he
Maargoed dit is echt niet goed voor m'n hart.. het liefste ga ik naar huis nu, maarja geen laptop om daarmee kaarten te bestellen
quote:
Knap hoor, ik ben alleen bang dat er hier enkele andere wel op het punt staan om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
hoooojjjjj...
ben ik weer... nog niet gekrast en ook nog niet voor de intercity gaan liggen....
valt mee he?
Met dartpijlen gooien is ook tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
of met woorden gooit, of met lucht gooit
Nee, je komt je afspraken niet na je bent heul niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
hoooojjjjj...
ben ik weer... nog niet gekrast en ook nog niet voor de intercity gaan liggen....
valt mee he?
Dat ligt eraan waar je het naar gooitquote:
Snap ik/Hoop ikquote:
huh?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, je komt je afspraken niet na je bent heul niet betrouwbaar![]()
ik weet wel iets om naar te gooien....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het naar gooit
haha neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
En heb je toen hem laten vallen?![]()
Ik heb kleine maand terug nieuwe laptop gekocht. Mijn vorige was al jaren half dood en moest ik steeds opnieuw reanimeren. Daar werd ik beetje kriebelig van.
Je baas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet wel iets om naar te gooien....
Naar het dartbord natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het naar gooit
Dat is idd wel goed om agressie af te reagerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar het dartbord natuurlijkEn dan lekker hard zodat je de pijltjes er amper meer uit krijgt.
Ja hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed om agressie af te reageren
oh, maar raak je het dartbord dan nog wel als je zo "hard" gooit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar het dartbord natuurlijkEn dan lekker hard zodat je de pijltjes er amper meer uit krijgt.
dartpijlen gooien naar mijn baas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin om wat te doenzit me te vervelen
Meestal wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh, maar raak je het dartbord dan nog wel als je zo "hard" gooit?![]()
hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dartpijlen gooien naar mijn baas?
okok ik zal proberen over hem op te houden. denk dat ik gewoon maar naar huis moet gaan.
ik doe gewoon tegelijkertijd alleen het gaat zo traag. half uur fokken. 2 minuten opdracht. denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal wel.
Als dit topic vol is ga ik echt volledig aan de slag aan stageopdrachten. Anders voel ik me vanavond weer waardeloos dat ik amper wat heb gedaan.![]()
Mij ook, ik zit niet echt hard te werken hierquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
thuis verder fokken....aantrekkelijk ideetje
Ja tegelijk werkt meestal gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik doe gewoon tegelijkertijd alleen het gaat zo traag. half uur fokken. 2 minuten opdracht. denk ik.
Deze opdracht deze week.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tegelijk werkt meestal gewoon niet.Het is of het één...of het ander.
Daarom neem ik na dit topic ff afscheid anders kom ik echt in de problemen (ik had me voorgenomen het deze week af te hebben, deze opdracht zeg maar).
kom schat, we gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mij ook, ik zit niet echt hard te werken hier
Dat zou in theorie weleens kunnen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Deze opdracht deze week.
1op1
dus na 5 weken heb je dus nog 3 opdrachten niet af
GoGo Go goquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou in theorie weleens kunnen ja.maar 1 opdracht heeft een andere deadline, die mag na mijn stage worden ingeleverd en laatste dag is als het goed is 1 juni.
Maar ik moet het gewoon halen. Ik haal altijd mijn deadlines, al zijn ze nog zo krap.
Het ligt ook wel een beetje aan mijn discipline hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef liefie_ het volgende:
ow al ik op opdrachten moet maken werkt fokken tussendoor altijd heel goed
een alinea typen (of een opdracht maken ligt aan de grote) en dan een minuut of 3 fokken etc
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
ej singles, mag ik jullie mening vragen...
ik zit namelijk met iets, ik heb een gozer leren kennen en hij is echt een schatje en we hebben echt super veel lol enzo en kunnen over alles praten... maar ik heb een kleine en hij heeft het daar heel erg moeilijk mee..... hij vind het helemaal niks en ik merk dat hij het ontwijkt om te komen als me zoontje thuis is......
Dat.... en hij moet er gewoon klaar voor zijn.. Een kleine is niet niets..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.Hoe zonde dat misschien ook is.
ja zo gevoel had ik dus ook en zoiezo me jochie gaat altijd voor... maar toch gaat ie me steeds bellen enzo dus ik vind het heel moeilijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.Hoe zonde dat misschien ook is.
Het rustig aan doen en hopen dat hij die kleine toch accepteerd/wil ontmoeten en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
ik zit namelijk met iets, ik heb een gozer leren kennen en hij is echt een schatje en we hebben echt super veel lol enzo en kunnen over alles praten... maar ik heb een kleine en hij heeft het daar heel erg moeilijk mee..... hij vind het helemaal niks en ik merk dat hij het ontwijkt om te komen als me zoontje thuis is......
Snap dat je zoontje natuurlijk voorgaat. Daar ging ik ook vanuit. Maar ik kan ook begrijpen dat je dit een kans wilt geven enzo. Denk er heel goed over na en ga je gevoel achterna. Als je te lang of teveel merkt dat hij het met je zoontje erbij niet zit zitten, dan zal dat later ook niet komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zo gevoel had ik dus ook en zoiezo me jochie gaat altijd voor... maar toch gaat ie me steeds bellen enzo dus ik vind het heel moeilijk
nee dat is zeker niet niks, en hij is ook nog erg jong die gozer, maar ik denk dan (ja miss onzin) hij wist het van te voren hij wist waar hij aan begon.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat.... en hij moet er gewoon klaar voor zijn.. Een kleine is niet niets..
Ja, dat zal hij indd. dan geweten hebben maar misschien dacht hij zelf ook dat hij het niet zo'n probleem zou vinden. En misschien moet hij er de eerste tijd aan wennen ofzo. I don't know. Vraag het hem misschien eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat is zeker niet niks, en hij is ook nog erg jong die gozer, maar ik denk dan (ja miss onzin) hij wist het van te voren hij wist waar hij aan begon.....
ja dat ben ik met je eens en hoeveel tijd en kans geef je het dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap dat je zoontje natuurlijk voorgaat. Daar ging ik ook vanuit. Maar ik kan ook begrijpen dat je dit een kans wilt geven enzo. Denk er heel goed over na en ga je gevoel achterna. Als je te lang of teveel merkt dat hij het met je zoontje erbij niet zit zitten, dan zal dat later ook niet komen.
De poepiieeeeeeequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:mijn contract is verlengd joepieeeeeeeeeeeeeeee
er met hem over praten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
kap het dan afquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zo gevoel had ik dus ook en zoiezo me jochie gaat altijd voor... maar toch gaat ie me steeds bellen enzo dus ik vind het heel moeilijk
ja we hebben het er ook wel over, maar hij zegt gwn dat ie het moeilijk vind dat het niet zijn kind is en dat hij niet vind dat ie zich met de opvoeding enzo mag bemoeienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal hij indd. dan geweten hebben maar misschien dacht hij zelf ook dat hij het niet zo'n probleem zou vinden. En misschien moet hij er de eerste tijd aan wennen ofzo. I don't know. Vraag het hem misschien eensWeet niet of en in hoeverre je het met hem hebt besproken? Dan weet je snel genoeg waar je aan toe bent en ga je ook niet voor hem denken.
Dat is denk ik gewoon je gevoel. Het kan na 1 week zijn dat je beseft dat het niets beter wordt en misschien na 3 weken pas. Denk echt dat je dan je gevoel moet volgen. Maar als je nu al twijfelt en het nu al niet zo geweldig voelt...hoelang wil je dan zelf proberen en onzekerheid eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens en hoeveel tijd en kans geef je het dan?
ja maar ik ken hem al zolang, en als hij belt omdat ie ergens mee zit ofzo dan kan ik ookniet zeggen van bekijk het maar... snap jequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kap het dan af
zeg dan gewoon ik wil niet dat je me nog belt dat is beter voor me
euh jawelquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar ik ken hem al zolang, en als hij belt omdat ie ergens mee zit ofzo dan kan ik ookniet zeggen van bekijk het maar... snap je
ja daar heb je helemaal gelijk in idd, en volgens mij is hij ook gwn nog te jong om al zoo verantwoordelijkheid te hebben enzo en hij wil gwn graag vrijheid en dat snap ik ook allemaal wel maar het is of het een of het ander..... je kan niet allebei tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is denk ik gewoon je gevoel. Het kan na 1 week zijn dat je beseft dat het niets beter wordt en misschien na 3 weken pas. Denk echt dat je dan je gevoel moet volgen. Maar als je nu al twijfelt en het nu al niet zo geweldig voelt...hoelang wil je dan zelf proberen en onzekerheid eigenlijk hebben?
dan houdt het op he..... kleine gaat voor!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
maar vind hij het gewoon niet leuk een kind of je zoontje (kinderen in t algemeen) of echt zoals hier boven omschreven? Want als dit laatste het geval is is er goed over te praten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja we hebben het er ook wel over, maar hij zegt gwn dat ie het moeilijk vind dat het niet zijn kind is en dat hij niet vind dat ie zich met de opvoeding enzo mag bemoeien
ja ik heb em zoiezo al paar weken nie gesproken nu omdat ik vorige keer ruzie heb gemaakt haha maar kreeg net een smsje en zat te twijfelen of ik moet reageren of niet en wat ik dan moet reageren...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh jawel
soms is dat beter voor alle betrokkenen
Lastig! Misschien is het ook een beetje wennen van hem....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |