ik weet wel iets om naar te gooien....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het naar gooit
haha neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
En heb je toen hem laten vallen?![]()
Ik heb kleine maand terug nieuwe laptop gekocht. Mijn vorige was al jaren half dood en moest ik steeds opnieuw reanimeren. Daar werd ik beetje kriebelig van.
Je baas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet wel iets om naar te gooien....
Naar het dartbord natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het naar gooit
Dat is idd wel goed om agressie af te reagerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar het dartbord natuurlijkEn dan lekker hard zodat je de pijltjes er amper meer uit krijgt.
Ja hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed om agressie af te reageren
oh, maar raak je het dartbord dan nog wel als je zo "hard" gooit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar het dartbord natuurlijkEn dan lekker hard zodat je de pijltjes er amper meer uit krijgt.
dartpijlen gooien naar mijn baas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin om wat te doenzit me te vervelen
Meestal wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh, maar raak je het dartbord dan nog wel als je zo "hard" gooit?![]()
hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dartpijlen gooien naar mijn baas?
okok ik zal proberen over hem op te houden. denk dat ik gewoon maar naar huis moet gaan.
ik doe gewoon tegelijkertijd alleen het gaat zo traag. half uur fokken. 2 minuten opdracht. denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal wel.
Als dit topic vol is ga ik echt volledig aan de slag aan stageopdrachten. Anders voel ik me vanavond weer waardeloos dat ik amper wat heb gedaan.![]()
Mij ook, ik zit niet echt hard te werken hierquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
thuis verder fokken....aantrekkelijk ideetje
Ja tegelijk werkt meestal gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik doe gewoon tegelijkertijd alleen het gaat zo traag. half uur fokken. 2 minuten opdracht. denk ik.
Deze opdracht deze week.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tegelijk werkt meestal gewoon niet.Het is of het één...of het ander.
Daarom neem ik na dit topic ff afscheid anders kom ik echt in de problemen (ik had me voorgenomen het deze week af te hebben, deze opdracht zeg maar).
kom schat, we gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mij ook, ik zit niet echt hard te werken hier
Dat zou in theorie weleens kunnen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Deze opdracht deze week.
1op1
dus na 5 weken heb je dus nog 3 opdrachten niet af
GoGo Go goquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou in theorie weleens kunnen ja.maar 1 opdracht heeft een andere deadline, die mag na mijn stage worden ingeleverd en laatste dag is als het goed is 1 juni.
Maar ik moet het gewoon halen. Ik haal altijd mijn deadlines, al zijn ze nog zo krap.
Het ligt ook wel een beetje aan mijn discipline hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef liefie_ het volgende:
ow al ik op opdrachten moet maken werkt fokken tussendoor altijd heel goed
een alinea typen (of een opdracht maken ligt aan de grote) en dan een minuut of 3 fokken etc
Mijn eerste ingeving is dan dat het nooit wat zal worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
ej singles, mag ik jullie mening vragen...
ik zit namelijk met iets, ik heb een gozer leren kennen en hij is echt een schatje en we hebben echt super veel lol enzo en kunnen over alles praten... maar ik heb een kleine en hij heeft het daar heel erg moeilijk mee..... hij vind het helemaal niks en ik merk dat hij het ontwijkt om te komen als me zoontje thuis is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |