quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Fake, zuid amerika staat er 2x op !
Dit zou een opmerking zijn van die meiden van "Lekker Slim"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik heb daar echt veel over gehoordquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit zou een opmerking zijn van die meiden van "Lekker Slim"![]()
![]()
Ze zullen vast wel de domste antwoorden uitzenden, maar ik geloof niet dat het niveau van die meiden op andere vragen wel hoog isquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb daar echt veel over gehoord
Is dat een beetje leuk?
Of is het zo'n programma waar ze mensen 1.000 vragen stellen, en de 10 domme antwoorden uitzenden ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 'spammen' altijd beetje vreemd woord. Doet me aan sperma denken.![]()
Huhaha ik vind het echt geniale domme dozen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel de domste antwoorden uitzenden, maar ik geloof niet dat het niveau van die meiden op andere vragen wel hoog is
Sja waar het hoofd vol van is...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 'spammen' altijd beetje vreemd woord. Doet me aan sperma denken.![]()
nee hoor, je hebt geluk gehad je bent bespaart gebleven.quote:
Nee, helemaal nietquote:
Ja, dat zal het vast en zeker zijn.quote:
Zou je er zo één als vriendin willen hebben? Op basis van der "slimheid" hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Huhaha ik vind het echt geniale domme dozen.
Zo, jij bent hier vast nieuw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef easyphp het volgende:
mooie vrouwen die single zijn mogen me pm
gespaart van wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt geluk gehad je bent bespaart gebleven.
Nee, absoluut niet. Punt..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je er zo één als vriendin willen hebben? Op basis van der "slimheid" hè
Zo, mijn punt is gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik neig er naar auto te geloven haha
Evil pm`squote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gespaart van wat?
naja ik neig er naar auto te geloven haha
Hey!quote:
quote:
Naja, een goed punt dat wel.quote:
Soms ben ik scherpquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Naja, een goed punt dat wel.
Heyquote:
Wel goed, beetje vies weer maar verder okquote:
Dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al 3 zinnen getypt voor mijn stage.
En op sommige plekken hopelijk nietquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Vies? Wat doe jij in je pauze?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wel goed, beetje vies weer maar verder ok![]()
Met jou ook alles lekker?
Daar ben ik liev en sagtquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En op sommige plekken hopelijk niet![]()
Heb jij al meer gedaan dan ik over de gehele dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Nou hou,quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vies? Wat doe jij in je pauze?
Met mij goed! Ik heb heul lang geslapen
Ja, dat is waar!quote:
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou hou,
Het weer is vies, ik ben een schoon ventje
A dirty mind is a joy forever hequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast en zeker zijn.![]()
al kwam ik er gister met een vriendin achter dat we beide dirty mind hebben.Misschien heeft dat er iets mee te maken.
Ik ben ook best trots op mezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij al meer gedaan dan ik over de gehele dag
Ik zit alleen maar te stressen over de wachtrij die ineens van 300 naar 400 ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |