quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Fake, zuid amerika staat er 2x op !
Dit zou een opmerking zijn van die meiden van "Lekker Slim"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik heb daar echt veel over gehoordquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit zou een opmerking zijn van die meiden van "Lekker Slim"![]()
![]()
Ze zullen vast wel de domste antwoorden uitzenden, maar ik geloof niet dat het niveau van die meiden op andere vragen wel hoog isquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb daar echt veel over gehoord
Is dat een beetje leuk?
Of is het zo'n programma waar ze mensen 1.000 vragen stellen, en de 10 domme antwoorden uitzenden ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 'spammen' altijd beetje vreemd woord. Doet me aan sperma denken.![]()
Huhaha ik vind het echt geniale domme dozen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel de domste antwoorden uitzenden, maar ik geloof niet dat het niveau van die meiden op andere vragen wel hoog is
Sja waar het hoofd vol van is...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind 'spammen' altijd beetje vreemd woord. Doet me aan sperma denken.![]()
nee hoor, je hebt geluk gehad je bent bespaart gebleven.quote:
Nee, helemaal nietquote:
Ja, dat zal het vast en zeker zijn.quote:
Zou je er zo één als vriendin willen hebben? Op basis van der "slimheid" hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Huhaha ik vind het echt geniale domme dozen.
Zo, jij bent hier vast nieuw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef easyphp het volgende:
mooie vrouwen die single zijn mogen me pm
gespaart van wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt geluk gehad je bent bespaart gebleven.
Nee, absoluut niet. Punt..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je er zo één als vriendin willen hebben? Op basis van der "slimheid" hè
Zo, mijn punt is gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik neig er naar auto te geloven haha
Evil pm`squote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gespaart van wat?
naja ik neig er naar auto te geloven haha
Hey!quote:
quote:
Naja, een goed punt dat wel.quote:
Soms ben ik scherpquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Naja, een goed punt dat wel.
Heyquote:
Wel goed, beetje vies weer maar verder okquote:
Dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al 3 zinnen getypt voor mijn stage.
En op sommige plekken hopelijk nietquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Vies? Wat doe jij in je pauze?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wel goed, beetje vies weer maar verder ok![]()
Met jou ook alles lekker?
Daar ben ik liev en sagtquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En op sommige plekken hopelijk niet![]()
Heb jij al meer gedaan dan ik over de gehele dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef vencodark het volgende:
Nou hou,quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vies? Wat doe jij in je pauze?
Met mij goed! Ik heb heul lang geslapen
Ja, dat is waar!quote:
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou hou,
Het weer is vies, ik ben een schoon ventje
A dirty mind is a joy forever hequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast en zeker zijn.![]()
al kwam ik er gister met een vriendin achter dat we beide dirty mind hebben.Misschien heeft dat er iets mee te maken.
Ik ben ook best trots op mezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij al meer gedaan dan ik over de gehele dag
Ik zit alleen maar te stressen over de wachtrij die ineens van 300 naar 400 ging
quote:
Neequote:
Ja, heerlijk!quote:
Ja, dat is waarquote:
quote:
Je moet fok.nl in je browser blokkeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook best trots op mezelf.althans...ik nu op dit moment dat ik iig al een documentje heb geopend en zinnen heb getypt. Ik moet ff mezelf een schop onder de kont geven.
* vencodark geeft schop.
The dirtier the betterquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. vooral als je hm kan delen met iemand.![]()
* vencodark is blij.
Niet voor jou, voor Nouk!!!quote:
Nee, dan wordt ik depressief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je moet fok.nl in je browser blokkeren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet voor jou, voor Nouk!!!
En een beetje voor jou ook, vooruit.
Ik ben normaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
The dirtier the better![]()
Ja en zo kom je erachter dat het eigenlijk normaal is![]()
Hoe dirty ben je dan?
quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook een beetje voor jou!
Waarom moet je dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef liefie_ het volgende:
Nou jongens ik moet vandaag gewoon weer shoppen
Ik wist niet dat ik shop moe kan worden, maar ik ben het
Hoewel nee, online shoppen heb ik nog wel zin in
Excuse me?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef easyphp het volgende:
[..]
Ik wil wel met je neuken, word je vrolijk van
Goed zo! Jij stelt prioriteitenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Excuse me?![]()
Trouwens, daar heb ik ook geen tijd voor. Stageopdrachten, je weets.
Wie niet waagt, wie niet wint. zeggen ze altijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Excuse me?![]()
Trouwens, daar heb ik ook geen tijd voor. Stageopdrachten, je weets.
And now you should cheer up!quote:
Goed hequote:
misschien toch maar een panty gezien mn witte benen, platte schoenen en een kadotjequote:
Lekker geslapen dan wel, maar dat wat ik je gisteren vertelde, dat niet. Ik weet niet, slecht in het vel even enz..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!
Jammer dat het bij jou minder was...
Wat lief!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben normaal.![]()
Nah ja, ik kan dirty denken maar ik doe niets hoor.![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Wat lief!!!![]()
Auto mag hier ook best van genieten!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Een beetje dirty doen op zijn tijd is ook wel leuk hoor
Een beetje maar hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
And now you should cheer up!Just like Nouk should because of the hug
![]()
Hmm... Jij neemt "fijn" mijn dipje van vorige week overquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker geslapen dan wel, maar dat wat ik je gisteren vertelde, dat niet. Ik weet niet, slecht in het vel even enz..
Gewoon gaan dan! Ik moet eigenlijk een nieuwe zomerjasquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien toch maar een panty gezien mn witte benen, platte schoenen en een kadotje
dan ben ik wel happy
Hehe, groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed he![]()
Ik ben trots op mezelf.![]()
Trouwens, het ligt er natuurlijk ook wel aan wie het aanbied he.
Dat zal ook wel, maar meestal moet je beetje ervaring hebben om dirty te gaan doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Een beetje dirty doen op zijn tijd is ook wel leuk hoor
Natuurlijkquote:
I afraid so... Hopelijk is het vanavond weer over! Ik ben vanavond vast heel trots op mezelf!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Jij neemt "fijn" mijn dipje van vorige week over
I know. Soms moet je keuzes maken en die moeten natuurlijk wel op de juiste motieven gebaseerd zijn hequote:
I guess.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah ik zit vast.
Is het::
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk te weergeven.
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk weer te geven.
Sterkte Noukje! *hug*quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I afraid so... Hopelijk is het vanavond weer over! Ik ben vanavond vast heel trots op mezelf!
Die dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah ik zit vast.
Is het::
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk te weergeven.
probeert deze pakketjes zo gedetailleerd mogelijk weer te geven.
ook enige zekerheid?quote:
te weergeven kan nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ook enige zekerheid?
maar misschien kan het wel allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |