quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
LL(wordt de 5e keer)
FF(ok, die afkorting is in "de scene" wel gevaarlijk trouwens)
Spinvis(3x gezien, waarvan 1x op LL, sta ik met hem op de foto
)
O.... okee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoor je bent gewoon een homo die ook van tieten en kutjes houdt
Ik dacht altijd dat je het over je poesje had als je liep te pronken met je kaalheid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was bij iedereen hier...
![]()
![]()
![]()
Ik lust inderdaad geen vis.quote:
Oe, op kamp!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee beter! We gaan naar zo'n kamp!
Dat lijkt em echt vet lachen! Allemaal pray the gay away en zo!
Over die slogan gesproken... ik met 2 vrienden op rock werchter:
[ afbeelding ]
Kregen we best wat commentara op
Ik ga gokken he...jij bent rechts?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee beter! We gaan naar zo'n kamp!
Dat lijkt em echt vet lachen! Allemaal pray the gay away en zo!
Over die slogan gesproken... ik met 2 vrienden op rock werchter:
[ afbeelding ]
Kregen we best wat commentara op
iets van 30/40 euro ofzo. zal straks even kijken, als ik door de wachtrij heen ben. Heb er nog 300 voor me zittenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach dan kom ik wel naar hengelo. wa kost da bij mekaar?
(moet ik ff vriendjes blijven met kwaak kan ik zn auto lenen, veul beter dan trein)
Midden... zie je die 2 handen dan niet op die kontquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga gokken he...jij bent rechts?
Zijn wel allemaal jongens en een enkele verdwaalde lesbienne hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, op kamp!das altijd leuk!
En dan laat je kwaak dus achter?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach ik heb ze nog liggen hoor, hele goeie scherpe mesjesmisschien moet ik ze even gaan zoeken.... kan ik vast voorwerk verrichten voor ik voor de intercity ga liggen
Dat schiet al lekker op. Die wachttijd van 30 minuten is nu ook al endje voorbij zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
iets van 30/40 euro ofzo. zal straks even kijken, als ik door de wachtrij heen ben. Heb er nog 300 voor me zitten
Oh, ZILN leunt maar weer rustig achterover.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb nog 5 weken voor 8 opdrachten.
Dus ik roep voor niks dat ik homo wordquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, de ene houdt er van, de ander niet (en weer een ander is er alleen nieuwsgierig naar). Tis een beetje als kaas, of vis, of champignons en zo. Spruitjes misschien.
[..]
Whehe, dat denk jij2 mannen kunnen net zo goed zeiken en zeuren hoor!
jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga gokken he...jij bent rechts?
Natuurlijk zag ik die handen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Midden... zie je die 2 handen dan niet op die kont
Klopt, aangezien mannen beter pijpen dan vrouwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dus ik roep voor niks dat ik homo wordIk dacht het paradijs ontdekt te hebben
![]()
Ja van nichten heeb je meer gezeur hoor, dus ik snap je wel.quote:Nja dan toch maar gezeur van vrouwen. Is meer mijn ding
En schijnbaar ben jij goehoed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk zag ik die handen.daarom dacht ik dat ie rechts was.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaToen ik nog kort haar had (en een witte "hanenkam")
Nee ik ben niet de middelstequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Midden... zie je die 2 handen dan niet op die kont
Je hebt de middelste gewonnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
jeej
![]()
* vencodark heeft gelijk.
Heb ik nu een toffe prijs gewonnen?
Heb ik niet eens gedaan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet de laptop dan ook niet meenemen he
Niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
fijn. Een achterkant winnen in niet tof.
Geen idee...quote:
Een kontje winnen is toch rete tof?! Iets lekker zachts om tegenaan te kruipen, billetjes om op te petsen etc. etc.quote:
ik zit er nu al een uur in.. maar het was dan ook Minstens! 30 minuten. Al is dat zinnetje nu wel verdwenenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat schiet al lekker op. Die wachttijd van 30 minuten is nu ook al endje voorbij zeker?
En dan nog laat gaan slapenquote:
Wat was 't ook alweer? Billetje balletje of zoiets?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een kontje winnen is toch rete tof?! Iets lekker zachts om tegenaan te kruipen, billetjes om op te petsen etc. etc.
Dat wil jij niet weten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nog laat gaan slapenDie nouk spookt wat uit in bed
![]()
Ik heb trouwens helegaar niet zoveel billetje om op te petsen heurquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een kontje winnen is toch rete tof?! Iets lekker zachts om tegenaan te kruipen, billetjes om op te petsen etc. etc.
rete tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is ook niet liefquote:
Ik heb wel een ideequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer? Billetje balletje of zoiets?
Toch wel?quote:
Ik ben ook niet zo van de kontjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
rete tof.![]()
Maare nee, ik wil geen kont winnen.
Ik vind de aandacht leuk, ik vind haar uiterlijk leuk, en zover ik haar ken vind ik haar innerlijk ook leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje apart dat je dat zegt. Ben je nou verliefd en hou je gewoon van de aandacht?(of is het een grap?)
Oh dat is het het niet hoorquote:
Dat klinkt niet echt goed...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |