Teveel stofgebeten en tevaak doorgebrand enzoquote:
Is misschien wel verstandig plan.. nu nog de beste methode zien te vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooooh, dan moet je je agressie er compleet uit rammen straks!
Eerder zin om dingen kapot te brekenquote:
Dat is al snel danquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel stofgebeten en tevaak doorgebrand enzo
Vraag eens aan Nouk of ze nog wat wijnglazen heeft staan. Die gaan meestal toch kapot bij haarquote:
Die heeft ze dan natuurlijk allemaal al kapot gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vraag eens aan Nouk of ze nog wat wijnglazen heeft staan. Die gaan meestal toch kapot bij haar
Jah kloptquote:
Ja joh, je hebt nog een heel leven vol met kansen voor je, ik ook trouwensquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voordat je ervaring op kunt doen moet je wel de juiste mensen leren kennen.Ach ja, ik ben nog jong.
Ja maar ik wil wel meer ervaring op doen tegen de tijd dat ik 75 ben hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, je hebt nog een heel leven vol met kansen voor je, ik ook trouwens
Ze heeft er vast nog wel een paar om samen kapot te gooienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heeft ze dan natuurlijk allemaal al kapot gemaakt
Jah klopt -O
Behalve als je met een bal gooit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en als je ergens mee gooit gaat het meestal ook kapot.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Behalve als je met een bal gooit.![]()
Maar breken is anders dan gooien hequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en als je ergens mee gooit gaat het meestal ook kapot.
En heb je toen hem laten vallen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef liefie_ het volgende:
vriendje heeft hem na een maand of zo al laten vallen
Agressie is nooit goed voor het hartquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar breken is anders dan gooien he
Maargoed dit is echt niet goed voor m'n hart.. het liefste ga ik naar huis nu, maarja geen laptop om daarmee kaarten te bestellen
quote:
Knap hoor, ik ben alleen bang dat er hier enkele andere wel op het punt staan om dat te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
hoooojjjjj...
ben ik weer... nog niet gekrast en ook nog niet voor de intercity gaan liggen....
valt mee he?
Met dartpijlen gooien is ook tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
of met woorden gooit, of met lucht gooit
Nee, je komt je afspraken niet na je bent heul niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
hoooojjjjj...
ben ik weer... nog niet gekrast en ook nog niet voor de intercity gaan liggen....
valt mee he?
Dat ligt eraan waar je het naar gooitquote:
Snap ik/Hoop ikquote:
huh?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, je komt je afspraken niet na je bent heul niet betrouwbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |