Jaja dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat het allemaal goed komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het welanders is het wel erg lang he.
Wat is daar niet positief aan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Natte haren, doorzichtig wit shirt?!
Pics !quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben kleddernat. En niet op een positieve manier.
ik begrijp jouw standpunt van uit t oogpunt van die vriend wel, ik geef alleen aan hoe carooltje dat kan gaan weerleggen bij hemquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
lees nog eens rustig door![]()
en je weet wat ik bedoel met deze post.
ohw sorry.. moet je thuis ff naluisterenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oke ik zal het nog 1x zeggen.
Ik heb hier geen geluid
Haha, nou mocht ik nu werkelijk wanhopig zijn, dan weet ik dat een fokker zich iig al aanbiedt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat het allemaal goed komt
venco, gaat 't al wat beter?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nou mocht ik nu werkelijk wanhopig zijn, dan weet ik dat een fokker zich iig al aanbiedt.![]()
Bedankt he
Die is wel heel old skool. Dat kan ik ook gelukkig.quote:
ja heb je helemaal gelijk in, maar ja eerst maar eens ff afwachten of hij dat wel wilt voor ik al die moeite ga doen....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar je vriendje (zou t echt vriendje worden) gaat daar ook langzaam in mee
nee logisch niet dat hij meteen boempaf je kid gaat corrigeren enzo, maar hij zal hem toch ook gelijdelijk aan leren kennen en dan wordt t vanzelf closer en dan gaat dat stukje vanzelf (als je zoontje er mee om kan gaan en dat kan hij gezien hij aan de andere kant ook nog een partner heeft)
gewoon rustig aan en de ene volwassenen is wat soepeler en minder snel erin dan de andere.
Hij kan best wat dingen nog even laten zolang zijn eigen grenzen niet overschreden worden, dan gaat hij echt wel wat zeggen (zou hij tegen iedereen doen dan)
Volwassenen die meer met kids te maken hebben zullen dit sneller en natuurlijker doen dat wel, maar zoiets groeit en hoeft niet zo 1 2 3 te gebeuren.
Oke maar dan ben je het dus eens met het mijn mening over wat het probleem zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp jouw standpunt van uit t oogpunt van die vriend wel, ik geef alleen aan hoe carooltje dat kan gaan weerleggen bij hem
Lucky me!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is wel heel old skool. Dat kan ik ook gelukkig.
Eigenlijk wel.quote:
Dat had ik toen ook bij mijn ex....quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.het is best gek maar ik ben er wel snel aan gewend. Ik voel alleen nog wel die leegte en zolang hij was eerder op msn maar ineens lijkt het alsof ik niets meer tegen hem weet te zeggen en alles onbelangrijk is ofzo.
quote:
Sluiten jullie wel netjes achteraan aan?quote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.het is best gek maar ik ben er wel snel aan gewend. Ik voel alleen nog wel die leegte en zolang hij was eerder op msn maar ineens lijkt het alsof ik niets meer tegen hem weet te zeggen en alles onbelangrijk is ofzo.
Mr Wet T-Shirt contest!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Natte haren, doorzichtig wit shirt?!
Raar is dat he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook bij mijn ex....
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Ofresca het volgende:
En dat je niets tegen 'm weet te zeggen is toch niet zo heel erg, of wil je de friendszone in?
pure theorie voor t geval datquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja heb je helemaal gelijk in, maar ja eerst maar eens ff afwachten of hij dat wel wilt voor ik al die moeite ga doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |