En we wachten op RockabeIIa en het geslacht van haar babyquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Tan het volgende:
Oooooooohhhhhhh
WAAAAHHH
Ik kon niet wachten met testen... ik zou donderdag ongesteld moeten worden maar had zoveel klachtjes dat ik het niet kon laten.... En positief!!! Heel licht nog, maar erg duidelijk!
Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben, maar waarschijnlijk 7 januari... Geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg, maar dat is exact dezelfde datum als ik van Ayden uitgerekend was...
Beetje vreemd nog, maar ik ben wel heel blij![]()
ja hey!quote:Op maandag 27 april 2009 16:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik doelde eiks op Karin en Mefke die gelijk met mij oplopen, haha! Maar ik kom het wel vertellen hoor, als ik tijd heb...sta helemaal volgepland die dag en de dag erna reis ik 's ochtends om 6u naar NL...maar voor het weekend komt het er dan vast! Maar nu eerst nog anderhalve week wachten..![]()
En ik dacht zelf dat het kwam door de placenta...want ik heb het alleen tot aan m'n navel, dus tot waar m'n baarmoeder nu is. En zo'n placenta krijgt natuurlijk met iedere hartslag zo'n golf bloed er doorheen...maar geen idee of dat klopt, jouw redenering klinkt ook wel logisch...
Volgens mij had ze BE al een berichtje gestuurd dat ze naar Duitsland doorging en dat ze daar slecht bereik had.quote:Op maandag 27 april 2009 16:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey!
@Mrienzal toch? dat alles goed is? Ik was er vanuit gegaan dat ze gelijk is gaan winkelen ofzo
Ja, nee, maar...op zij willen weten wat het wordt en of ze dat dan ook hier komen vertellen...quote:Op maandag 27 april 2009 16:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey!
wij willen het ook weten natuurlijk he!![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, nee, maar...op zij willen weten wat het wordt en of ze dat dan ook hier komen vertellen...
* Gaat schrijfcursus volgen zodat ze ook te begrijpen is![]()
Mijn buik gaat ook zo op en neer van mijn hartslagquote:Op maandag 27 april 2009 16:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey!
wij willen het ook weten natuurlijk he!![]()
Ja placenta zou ook goed kunnen maar mijn placenta ligt tegen de achterwand van mn baarmoeder aan, dus ik dacht eigenlijk dat je dat dan wel niet zou kunnen zien ofzo? Ik heb er eigenlijk nog niet op gelet tot hoever dat kloppen gaat. Wel ook in mn borstkas maar dat lijkt me duidelijk waar dat vandaan komt
@Mrienzal toch? dat alles goed is? Ik was er vanuit gegaan dat ze gelijk is gaan winkelen ofzo
Jammer...dan moet ik zolang wachten op de andere 17-09-09 beeb...quote:Op maandag 27 april 2009 16:35 schreef mefke79 het volgende:
Oja en van mij zal hier geen geslacht komen staan want wij willen het niet weten.
Het is met een echo te zien, ik hoorde het met de geslachtsbepalingsecho die ik met 17 weken hadquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jammer...dan moet ik zolang wachten op de andere 17-09-09 beeb...![]()
En als je vlos er iets over zegt, dan ben ik ook wel benieuwd!
Hoe weten jullie trouwens waar de placenta ligt? Krijg je dat met de 20-weken-echo te horen?
Maf hé?quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
Haha Duchess dat laatste heb ik ook, mn navel is scheef als ik hem in de spiegel zie
en vanmorgen leek het ineens wel of mn buik enorm laag hing![]()
ze zal wel lekker aan het draaien en woelen zijn ofzo mn kleine danseresje
ik hoorde dat geloof ik met de 12 weken echo al. Zo'n ding verplaatst niet geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jammer...dan moet ik zolang wachten op de andere 17-09-09 beeb...![]()
En als je vlos er iets over zegt, dan ben ik ook wel benieuwd!
Hoe weten jullie trouwens waar de placenta ligt? Krijg je dat met de 20-weken-echo te horen?
Mjin buik gaat altijd al op en neer met m'n hartslagquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn buik gaat ook zo op en neer van mijn hartslagen mijn placenta ligt ook achterin. Maar het zal denk ik te maken hebben met de grotere hoeveelheid bloed die nu naar de baarmoeder gaat oid? En als ik een beetje overeind kom is mijn buik de laatste tijd scheef
![]()
Links is dan een stukje hoger dan rechts!
Ok, dan zal ik dat dan ook wel te horen krijgen, de 7equote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik hoorde dat geloof ik met de 12 weken echo al. Zo'n ding verplaatst niet geloof iken de gyn heeft het met de 20 weken nogmaals bevestigd ja
ze bekijken de ligging van de placenta dan en ook waar de navelstreng de placenta binnengaat enzo en of het ding goed groeit en dergelijke.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef Tan het volgende:
Dankjullie voor deze lieve reacties...en dan te bedenken dat mijn vriend het nog niet eens weet
Hij loopt hier gewoon rondquote:
Als je weet hoe ons huis is dan doe je dat nietquote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef Linda2205 het volgende:
En dat kan je voor je houden?! Respect. Ik had 'm meegesluerd de WC in, samen de lol, dus ook samen testen
We zijn beiden ongeveer permanent ons mobieltje kwijtquote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Lenaatje het volgende:
Tan gefeliciteerd. En wat iedereen al zegt wat bijzonder die datum!
Kun je je lief niet even sms-en dan. Grappig dat het hier al bekend is en hij het niet weet
quote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Tan het volgende:
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in frotLekker fris ook hahaha
Maar in ieder geval origineel.
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:06 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly, weet je nog dat we onderaan bungelden? We zijn nu resp 19de en 20ste op de lijst
Ik vind het een goed ideequote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Tan het volgende:
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in een plastik zakje in frotLekker fris ook hahaha
Maar in ieder geval origineel.
Dank je welquote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
@Vlindur, da's ook een leuke
Maar ja, dat zien de kinderen dus weer. Ik verzin wel wat. En dan te bedenken dat ik vanochtend nog zei dat ik dacht dat ik niet zwanger was... moet ook zeggen dat al twee dagen de symptomen in de ochtend weg zijn en in de middag toenemen...
Jij ook gefeliciteerd trouwens, ik lurkte al een paar weken mee in tweede streepjeJij was iig de eerste 2010 zwangere!
Wat een mooie gedachtequote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben normaal helemaal niet zo een emo-muts maar ik zit nu toch wel met tranen in de ogen. Tan wat een super nieuwsEn op de dag dat je van Ayden moest bevallen uitgerekend, dat moet echt wel zo zijn hoor. Een klein lief ventje boven heeft het zo gestuurd dat die datum voortaan met vreugde wordt herdacht.
Jaaaaaa.... stiekemurdquote:Op maandag 27 april 2009 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Tan! Van harte en welkom welkom hier!
Check de OPquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Waar zien jullie dat Rocka een knul krijgt?![]()
Van harte gefeliciteerd met je tweede knul Rockabella![]()
![]()
.
En Serpente, een meiske.
Oh wat mooi geschrevenquote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben normaal helemaal niet zo een emo-muts maar ik zit nu toch wel met tranen in de ogen. Tan wat een super nieuwsEn op de dag dat je van Ayden moest bevallen uitgerekend, dat moet echt wel zo zijn hoor. Een klein lief ventje boven heeft het zo gestuurd dat die datum voortaan met vreugde wordt herdacht.
Jaaaaah leuk dames!!!quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Een stoere knul voor Rocka![]()
En een meiske voor Ssserpente![]()
Wat leuk he om dat al te weten
Ik zat ook al te zoekenquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Waar zien jullie dat Rocka een knul krijgt?![]()
Tenzij je stiekem voordringt natuurlijk, dan sta je niet bovenaanquote:Op maandag 27 april 2009 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jahet gaat echt gewoon door! Nog even en we staan bovenaan...nou ja, even, maar toch, een keer staan we bovenaan
![]()
![]()
![]()
Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hèquote:Op maandag 27 april 2009 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jahet gaat echt gewoon door! Nog even en we staan bovenaan...nou ja, even, maar toch, een keer staan we bovenaan
![]()
![]()
![]()
precies, ik zal proberen om niet twee weken overtijd te lopen miss sly, anders blijf ik de weg naar de top versperren voor jequote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef bumbaloe het volgende:
Tenzij je stiekem voordringt natuurlijk, dan sta je niet bovenaan
De modjes checken 1 keer in de zoveel tijd of de mensen in de lijst wel inloggen/posten, zo niet dan worden er mensen uit gehaald. Dus er is nog hoopquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hè![]()
Ik kom denk ik helemaal niet bovenaan te staan, want panda1980 staat er en die heeft al sinds januari niet meer gepost, dus die zal ook wel niet snel komen melden of ze bevallen is![]()
Haha, ja, dat zou wat zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hè![]()
Ik kom denk ik helemaal niet bovenaan te staan, want panda1980 staat er en die heeft al sinds januari niet meer gepost, dus die zal ook wel niet snel komen melden of ze bevallen is![]()
[..]
precies, ik zal proberen om niet twee weken overtijd te lopen miss sly, anders blijf ik de weg naar de top versperren voor je![]()
Awwwquote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, dat zou wat zijn
Maar nee, ik vind het bovenaan staan nu nog iig niet echt belangrijk, maar het was meer om aan te geven dat het er toch echt steeds meer op begint te lijken dat er echt een kindje komt.
Ik vind dat nog steeds zo onwerkelijk, hoewel mijn buik echt wel aanwezig is en ik geregeld van alles voel en ook zie bewegen en er op de echo's toch ook echt een baby te zien was
Ja, en hij was heel blij verrastquote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Kersjes het volgende:
Tan, gefeliciteerdWat fijn dat je nog een keertje mag! Weet je vent het inmiddels al?
Ja, ik vind dat wel een mooie gedachte om vast te houden (al ben ik niet zo bijgelovig, eraan denken kan geen kwaadquote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een mooie gedachte dat zo een klein ventje niet graag ziet dat zijn mama zo verdrietig is rond die dag en daarom ervoor zorg draagt dat er nu met vreugde naar die datum wordt toegeleefd en hierna elk jaar wordt herinnerd.
Ik had het zelf ook goed geraden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Tan! Echt heel bijzonder idd van die datum!
En Rocka een jongetjeHad ik het goed geraden
En een meisje voor Sserpente
Leuk allemaal
Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Dus je dromen klopten Rocka?
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weerquote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, wij willen ook niet weten wat het is.![]()
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar we hebben besloten het niet te willen weten.
Wisten we bij Meike ook niet, en het is prima bevallen.
Ik heb destijds wel een keer bij de vk gevraagd naar de hartslag, en wat ze dan dacht dat het voor geslacht was. Toen klopte het wel! (boven de 150 is een meisje zeggen de bakerpraatjes)
Ze zei er wel bij dat het vaak wel zo is, maar dus geen zekerheid enzo.
Maar dat ga ik aan het eind van deze zwangerschap wel weer vragen denk ik!
Ik denk trouwens zelf dat we een jongen krijgen.
En jij? Wat gaan jullie doen....wel of niet het geslacht weten? En wel of niet vertellen hier?
Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.
ja waarom denk ik eigenlijk een jongetje???quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Maar of ik het geheim kan houden tov mn moeder enzo weet ik nog niet, alhoewel dat tot nu toe wel gepland staat...
En hoezo denk je een jongetje?
Wij hebben ook wel babynieuws natuurlijk die dag.quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer![]()
tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons is met echo toch echt drie maal een meisje bevestigd, maar haar hartslag zit altijd tussen 145 en 150, niet erboven
Da's mijn enige droom geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*
Volgens de Agparscoretest krijgt de baby 2 punten als de hartslag boven de 100 is, 1 als het eronder is en 0 als er geen hartslag is.quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
waarom is die hartslag eigenlijk zo hoog bij in-de-buik-baby's? En is dat bij de geboorte weer gedaald?
jee begint dat nu al?quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Zo bedje in, morgen eerste zwangerschapsgym, ben benieuwd.
Tuurlijk is het dan pas 100% zeker, maar op zich is het vertrouwen op meerdere echo's wat logischer dan op een bakerpraatje over de hartslagquote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)
"het is een jongen" even later....." en nu is het een meisje"
Tis pas 100% zeker als je je kindje in je armen hebt liggen
De mijne ook niet. Ik heb vandaag gebeld en gezegd wat het wordt. Probleem a la Rocka opgelostquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Mijn ouders willen niet weten wat het wordt
Haha, ik geloof dat ik dat ook zou doenquote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Ik heb vandaag gebeld en gezegd wat het wordt. Probleem a la Rocka opgelost
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
balen mefke, hier wilde mijn vriend heel graag bij de eerste. Ik wilde eigenlijk eerst helemaal niet maar dit keer wilde ik gelijk! Ik vind het zo gaaf om te weten! Naar mijn idee is dit nu echt veel mijn kind geworden. Nu is het 'echter'/
Oh en het en profile-beeld dat ik zag vandaag...Brent's broer... Zo duidelijk familie
Ikke!! *retenieuwschierig*quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer![]()
Yep, ze zei dat het er allemaal goed uit zag.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, ik vind jou ook echt een stoere jongensmoeder hoorwat leuk zeg en verder was alles ook goed??
Tan, van harte gefeliciteerd, bijzonder hoor!!!
wat geweldig!quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh en het en profile-beeld dat ik zag vandaag...Brent's broer... Zo duidelijk familie
quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Ca.ra het volgende:
Ja hoor, anders kan ik later toch geen foto's plaatsen in het kinderkamer-topic
Euuhm ik heb geen vk meer, ik sta onder directe controle van de gyn en aangezien de vertrouwensband met de vk gedaald is naar niveau onder 0 bel ik die pas als ik dood neervalquote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Marlieske, als je je zo ongerust maakt over het al dan niet al beginnen van de bevalling bel je de vk toch?
Misschien kunnen ze wel iets doen om je ongerustheid weg te nemen?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Niet je kop in het zand steken Marlieske! Gewoon een kurk erin en benen bij elkaar! Wij duimen wel dat jullie ventje nog even bij mama blijft
Ik ben ook hard op weg om het zo te gaan doen, maar ik ben al 10 weken niet meer misselijk gelukkig. Het is in elk geval wel maf!quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Kersjes... ik droomde daar wel eens van, tijdens de zwangerschap 'lekker' afvallen en slanker eindigen dan je begint, maar nah nee... toch maar liever niet...
Ik vind de meisjeskleren juist niks aan, veel te veel rozequote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef mijsje het volgende:
Yeah... Rocka en SSSSerpente, ik had het bij allebei goed geraden...![]()
superleuk voor jullie! Het zou mij niks uitmaken,een jongen of een meid... (qua hoe leuk kleertje zijn een meisje, maar qua hoe leuk kindjes zijn, zijn ze allebei leuk)
Nou, ik ben inderdaad blij dat het spugen maar een aantal weken heeft geduurd, en allang over is! De afvalplaatsen die jij noemt, komen me bekend voor. Als ik foto's zie, ben ik verbaasd dat dat mijn benen en bips zijn, en ik heb inmiddels ruim een maat kleiner van broek dan voor ik zwanger werd. Ik zit inmiddels op -2, en Sjakie doet het goed en ik voel me verder ook goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Een hele zwangerschap misselijk en veel overgeven lijkt me vreselijk, maar ik hoop toch wel stiekem na de bevalling snel netjes terug te plooien. Bovendien lijkt het de laatste tijd alsof ik plaatselijk bovenarmen, benen, bgezicht wat afval, en op zich zou dat kunnen kloppen. Ik zit al weken op +10, maar mijn buikbaby wordt natuurlijk wekelijks groter en zwaarder.
Ben jij al 24 wekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet zeggen... ik zit nu op ong. +6, op 24 weken, en dat vind ik best heel netjes van mezelf. Nu weet ik van de vorige keer wel dat ik toen aan het eind heel hard ging, maar toen was ik op dit punt al op +10, dus dat heb ik al gewonnen.
Ga jij er nog even een paar weken aan vast plakken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ben jij al 24 weken![]()
Waarom dacht ik dat jij nog véél minder ver was?![]()
grappig he, dat iedereen dat anders ziet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind de meisjeskleren juist niks aan, veel te veel roze
Dat vind ik ook ja! En ik vind het ook jammer dat er niet zoveel neutraal is, dus voor jongens en meisjes... (voor mensen die niet willen weten wat ze krijgen... ik zou het ook niet willen weten...)quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind meisjeskleertjes niet per se leuker dan jongenskleertjes maar het valt me wel op dat er voor meisjes echt veel meer te krijgen is in verschillende variaties en soorten enzo![]()
Sorry!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga jij er nog even een paar weken aan vast plakken!Echt niet! Zoveel loop ik idd niet op je achter.
oh... Ik heb voor de eerste daagjes een gebroken wit truitje en broekje gekocht met een bruin mutsje + bruine sokjes van extra zachte stof (achteraf is het toch niet echt geschikt voor meisjes maar daar ging ik ook niet van uit)quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Neutraal is vaak beige of bruin en dat vind ik echt zo suf.
*pest*quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry!Misschien is het juist wel omdat ik dan denk dat ik ook ongeveer zo ver ben, en als ik jou zo zie posten besef ik ineens dat ik hard onderweg naar de 28 ben
Ik schrok
Noooooli......![]()
Huup, ik heb je hoofdpijn overgenomen ben ik bang![]()
En shoppen voor een babytje kan best als je het geslacht nog niet weet hoor.zeker als je goed kan delegeren, he huupske?
![]()
Maakt toch niet uit? Ik vind het suf, maar dat neemt niet weg dat het jouw jongetje prachtig zal staan en dat ik dat ook nog eens zal beamen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh... Ik heb voor de eerste daagjes een gebroken wit truitje en broekje gekocht met een bruin mutsje + bruine sokjes van extra zachte stof (achteraf is het toch niet echt geschikt voor meisjes maar daar ging ik ook niet van uit)
Is ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Ik vind het suf, maar dat neemt niet weg dat het jouw jongetje prachtig zal staan en dat ik dat ook nog eens zal beamen?
Ik heb alleen helemaal niets met zachte kleuren. Lichtblauw voor jongetjes is ook al zo'n gruwel.
Net als lichtgeel.
En zwart kan niet zacht zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is ookik vind juist wit en zwart heel mooi op pasgeborenen maar vind het ook belangrijk dat de eerste daagjes alles zo soepel en zacht mogelijk aan voelt.
Weer iets afgerond, kamertje af pufcursus af, je hebt straks niks meer te doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef mikoxx het volgende:
Hmmm vervelend sserpente, beterschap! Jullie mogen dus nog een xtje gaan spieken? Leuk toch?? Is het eigenlijk zo dat als een placenta eenmaal voor de uitgang ligt, dat dat niet meer kan verplaatsen?
Wij hadden gister de laatste cursusavond van samen bevallen. Men wat is dat snel gegaan zeg! Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het is GEEN suffe pufclub, maar juist een gezellige en interessante cursus. Mijn man is ook enorm enthousiast en ik vind het eigenlijk een heel veilig en fijn idee dat hij ook van alles op de hoogte is. De ademhalingstechnieken hebben we nog wel even een xtje doorgenomen, dus dat zit goedSpannend hoor, weer iets wat je afrondt, waardoor de babies 'mogen komen'! Al wil ik dat nog niet hoor, ze mogen nog lekker veilig een paar weekjes bij mama blijven!
Tering wat een lompe boerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef MamaNik het volgende:
Net iemand in de stad, zo jij krijgt er zeker 2 of moet je bijna bevallen. Nee inderdaad ik krijg er 2, zegt ze gewoon nou pfff succes jij liever dan ik, ik zou er niet aan moeten denken, ik had het weg laten halennou ja zeg!! Zulke mensen verdienen toch geen kinderen???
Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDVquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, wat een reactie, MamaNik. Had geantwoord dat dat in haar geval waarschijnlijk ook het beste was geweest...
Ik zou zo met mn mond openstaan dat ik op dat moment niet eens wat terug kon verzinnen geloof ik, jemig wat een lompe boer opmerking zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef MamaNik het volgende:
Net iemand in de stad, zo jij krijgt er zeker 2 of moet je bijna bevallen. Nee inderdaad ik krijg er 2, zegt ze gewoon nou pfff succes jij liever dan ik, ik zou er niet aan moeten denken, ik had het weg laten halennou ja zeg!! Zulke mensen verdienen toch geen kinderen???
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDV
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDV
En wie t in zijn/haar botte hoofd haalt om iets naars te zeggen over jou of je drie wondertjes, die kan een knal krijgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef MamaNik het volgende:
In het begin werd ik ook echt gek van de opmerkingen van mensen en stond ik ook met mijn bek vol tanden maar nu zo'n week of 20 verder ben ik er klaar mee en wordt er niks meer gezegd over mijn kinderen![]()
Ben benieuwd wat voor opmerkingen ik weer voor mijn kiezen krijg als de kinderen eenmaal geboren zijn en ik buiten loop met de tweeling en mijn mannetje van 2.. volgens mij even snel een boodschapje doen zit er dan niet meer in.
Mikoxx truste ik ga ook nog even een tukkie doen....![]()
Ja heel herkenbaar, ik slaap al weken s'middags... Heerlijk vooral ook omdat mijn kleine man nog lekker slaapt tussen de middag dus ik kan altijd wel even. Maar op dinsdag en vrijdag zit die op het KDV maar ook dan neem ik het ervan. Maar heeel raar als ik alleen thuis ben is het altijd maar een uurtje en als ik met zoontje ben dan slaap ik zolang hij slaapt (2uur) hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef mikoxx het volgende:
[..]
En wie t in zijn/haar botte hoofd haalt om iets naars te zeggen over jou of je drie wondertjes, die kan een knal krijgen!Haha! Komt vast goed, je loopt straks te stralen achter je megawagen, let maar op!
![]()
Jij slaapt 's middags ook bij? Herkenbaar dus..
Wat Belana zegt, zo gaaf dit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Belana het volgende:
Tan![]()
![]()
![]()
wat mooi, bijzonder, heerlijk, geweldig!! veel geluk!!!
Haha, stuiterbal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben weer terug van werk en van de vk. Alles was goed, bloeddruk bovendruk was ietsje hoger (heeft dat met zout eten te maken? Dat vind ik nl. heel erg lekker nu) en weer 1 kg rijker sinds 4,5 wk. In totaal 3 kg aangekomen. Volgens mij is dat te overzien.
*heppiedepeppie doorstuitert*
Haha, als ik dat zo lees voel ik me al een heel stuk minder schuldig dat ik net een halve zak toffeepopcorn naar binnen heb gewerkt, hoewel tomaatjes wel veel gezonder zijn natuurlijk. Had me voorgenomen deze zwangerschap niet teveel toe te geven aan lekkertrek, maar ik ben vandaag al gruwelijk de mist in gegaan *overstapt op tomaatjes*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh ik hou zo van tomaatjes met tomaten-kruidenzout!![]()
Njamjamquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, tomaatjes op geroosterd brood, daaronder mozarella, erbovenop kruidenzout en peper en on top mayoYep, that's me... wat ik het allerliefste eet nu
Geeft niks. Blijft er meer voor mij overquote:
helaas.. ik heb een tomatenmonster in huis.. geen cherrytomaat is veilig voor de mond van mijn kind...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Geeft niks. Blijft er meer voor mij over
Tnx voor alle feli's![]()
Kwijlquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, tomaatjes op geroosterd brood, daaronder mozarella, erbovenop kruidenzout en peper en on top mayoYep, that's me... wat ik het allerliefste eet nu
Hm, de middag is toch al bijna voorbij... Wat vond ze er slecht aan je uitzien dan? Zie je witjes?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Kersjes het volgende:
Ha, ik vond net een zakje pijnboompitjes in de kast! Dan denk ik de rest er wel even bij![]()
Nog niks gehoord van de gyn trouwens.
Geroosterd dan hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Kersjes het volgende:
Tan, vergeet de pijnboompitjes niet, die maken het pas echt af![]()
Heb je geen hooikoorts? Dat put ook enorm uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Kersjes het volgende:
Ben net teruggebeld en mijn ijzergehalte is netjes![]()
Waarom ik dan zo moe ben steeds, witjes zie en donkere kringen onder mijn ogen heb?
Tja, waarschijnlijk ben ik zwanger ofzo
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
testje van een uurtje geleden.....kan het nog niet geloven...
Ja (ik ook, heb het de vorige zwangerschap geprobeerd), maar gember schijnt dus ook niet te mogen tijdens de zwangerschap, maar in een bepaalde hoeveelheid is het acceptabel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef Kersjes het volgende:
Gember(thee) schijnt ook heel goed te werken tegen de misselijkheid. Gember zou bij zwangere dames een beschermend laagje in de maag creeeren (ofzo?) waardoor de misselijkheid afneemt.
Als je wil kun je bij me langskomen voor een paar flessen ginger ale, gemberjam, gemberthee en weet ik veel wat voor zooi nog meer. Ik werd dus nog misselijker dan normaal van dat spul, zelfs van die capsules![]()
Bah, gember
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 @ 17:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[afbeelding]
testje van een uurtje geleden.....kan het nog niet geloven...
uitgerekend vanuit mijn laatste menstruatie en mijn normale cyclus, op 01-01-2010quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef Tan het volgende:
Wanneer ben je uitgerekend? Of weet je dat nog niet?
God ik lig weer een half topic achter.... half vijf pas. Ik had de afspraak gemaakt toen ik nog op fulltime stond op het werk. Ik durf te wedden dat je me voor zult zijn dus.quote:
jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!! en die streep is nu nog veel duidelijker geworden....quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Tan het volgende:
@Beessie-Jen, ter vergelijking:
Dit was mijn test gister vers van de pers:
[ afbeelding ]
En dit was dezelfde test vier uur later:
[ afbeelding ]
thanxquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook evenhoor BJ!
Ik heb je gelijk maar in de OP gezet!![]()
Ja, ik moet om 12u al! Spannendquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
God ik lig weer een half topic achter.... half vijf pas. Ik had de afspraak gemaakt toen ik nog op fulltime stond op het werk. Ik durf te wedden dat je me voor zult zijn dus.
Nu ga ik even bijlezen!
Haha, herkenbaarquote:
Nog meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Duchess fijn dat alles nu even goed onderzocht wordt! Lekker uitrusten en laten vertroetelen door Juup![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |