Haha, stuiterbal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben weer terug van werk en van de vk. Alles was goed, bloeddruk bovendruk was ietsje hoger (heeft dat met zout eten te maken? Dat vind ik nl. heel erg lekker nu) en weer 1 kg rijker sinds 4,5 wk. In totaal 3 kg aangekomen. Volgens mij is dat te overzien.
*heppiedepeppie doorstuitert*
Haha, als ik dat zo lees voel ik me al een heel stuk minder schuldig dat ik net een halve zak toffeepopcorn naar binnen heb gewerkt, hoewel tomaatjes wel veel gezonder zijn natuurlijk. Had me voorgenomen deze zwangerschap niet teveel toe te geven aan lekkertrek, maar ik ben vandaag al gruwelijk de mist in gegaan *overstapt op tomaatjes*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh ik hou zo van tomaatjes met tomaten-kruidenzout!![]()
Njamjamquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, tomaatjes op geroosterd brood, daaronder mozarella, erbovenop kruidenzout en peper en on top mayoYep, that's me... wat ik het allerliefste eet nu
Geeft niks. Blijft er meer voor mij overquote:
helaas.. ik heb een tomatenmonster in huis.. geen cherrytomaat is veilig voor de mond van mijn kind...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Geeft niks. Blijft er meer voor mij over
Tnx voor alle feli's![]()
Kwijlquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, tomaatjes op geroosterd brood, daaronder mozarella, erbovenop kruidenzout en peper en on top mayoYep, that's me... wat ik het allerliefste eet nu
Hm, de middag is toch al bijna voorbij... Wat vond ze er slecht aan je uitzien dan? Zie je witjes?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Kersjes het volgende:
Ha, ik vond net een zakje pijnboompitjes in de kast! Dan denk ik de rest er wel even bij![]()
Nog niks gehoord van de gyn trouwens.
Geroosterd dan hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Kersjes het volgende:
Tan, vergeet de pijnboompitjes niet, die maken het pas echt af![]()
Heb je geen hooikoorts? Dat put ook enorm uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Kersjes het volgende:
Ben net teruggebeld en mijn ijzergehalte is netjes![]()
Waarom ik dan zo moe ben steeds, witjes zie en donkere kringen onder mijn ogen heb?
Tja, waarschijnlijk ben ik zwanger ofzo
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
testje van een uurtje geleden.....kan het nog niet geloven...
Ja (ik ook, heb het de vorige zwangerschap geprobeerd), maar gember schijnt dus ook niet te mogen tijdens de zwangerschap, maar in een bepaalde hoeveelheid is het acceptabel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef Kersjes het volgende:
Gember(thee) schijnt ook heel goed te werken tegen de misselijkheid. Gember zou bij zwangere dames een beschermend laagje in de maag creeeren (ofzo?) waardoor de misselijkheid afneemt.
Als je wil kun je bij me langskomen voor een paar flessen ginger ale, gemberjam, gemberthee en weet ik veel wat voor zooi nog meer. Ik werd dus nog misselijker dan normaal van dat spul, zelfs van die capsules![]()
Bah, gember
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 @ 17:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[afbeelding]
testje van een uurtje geleden.....kan het nog niet geloven...
uitgerekend vanuit mijn laatste menstruatie en mijn normale cyclus, op 01-01-2010quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef Tan het volgende:
Wanneer ben je uitgerekend? Of weet je dat nog niet?
God ik lig weer een half topic achter.... half vijf pas. Ik had de afspraak gemaakt toen ik nog op fulltime stond op het werk. Ik durf te wedden dat je me voor zult zijn dus.quote:
jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!! en die streep is nu nog veel duidelijker geworden....quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Tan het volgende:
@Beessie-Jen, ter vergelijking:
Dit was mijn test gister vers van de pers:
[ afbeelding ]
En dit was dezelfde test vier uur later:
[ afbeelding ]
thanxquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook evenhoor BJ!
Ik heb je gelijk maar in de OP gezet!![]()
Ja, ik moet om 12u al! Spannendquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
God ik lig weer een half topic achter.... half vijf pas. Ik had de afspraak gemaakt toen ik nog op fulltime stond op het werk. Ik durf te wedden dat je me voor zult zijn dus.
Nu ga ik even bijlezen!
Haha, herkenbaarquote:
Nog meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Duchess fijn dat alles nu even goed onderzocht wordt! Lekker uitrusten en laten vertroetelen door Juup![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |