Dankjullie voor deze lieve reacties...en dan te bedenken dat mijn vriend het nog niet eens weet

Ik zit hier nog helemaal in mijn eentje te flippen

We hebben vorige maand de knoop doorgehakt om er nog één laatste maal voor te gaan. Niet om Ayden te vervangen maar om een leegte op te vullen waar we allemaal toch 'last' van hebben. Ook de kinderen hebben hierin meebeslist, zonder dat ze het zelf wisten. Maar ze wilden al zo lang nog een broertje of zusje en onlangs hebben we het er vluchtig maar toch serieus met ze over gehad en ze waren allemaal heel stellig.
Omdat ik vorige maand zwanger dacht te zijn maar het niet was en we beiden zo teleurgesteld waren, wisten we dat we het écht wilden.
Dus nog één keer alles meemaken

Ik ben heel erg gelukkig nu, maar ook heel verward, want natuurlijk is daar die angst voor herhaling... Maar ja, ik probeer maar te denken dat de datum geluk brengt, en geen ongeluk.
Overigens snap ik ook niet hoe het kan, ik heb altijd een cyclus van 28 dagen (althans, sinds de laatste bevalling), maar de laatste twee keer dus een week later, daarom kom ik dus op deze datum uit.
Misschien blijkt uit een echo wel wat anders, maar als ik uitga van de dag waarop ik dacht mijn ei te voelen dan kom ik echt op 7 januari uit.