Het is met een echo te zien, ik hoorde het met de geslachtsbepalingsecho die ik met 17 weken hadquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jammer...dan moet ik zolang wachten op de andere 17-09-09 beeb...![]()
En als je vlos er iets over zegt, dan ben ik ook wel benieuwd!
Hoe weten jullie trouwens waar de placenta ligt? Krijg je dat met de 20-weken-echo te horen?
Maf hé?quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
Haha Duchess dat laatste heb ik ook, mn navel is scheef als ik hem in de spiegel zie
en vanmorgen leek het ineens wel of mn buik enorm laag hing![]()
ze zal wel lekker aan het draaien en woelen zijn ofzo mn kleine danseresje
ik hoorde dat geloof ik met de 12 weken echo al. Zo'n ding verplaatst niet geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jammer...dan moet ik zolang wachten op de andere 17-09-09 beeb...![]()
En als je vlos er iets over zegt, dan ben ik ook wel benieuwd!
Hoe weten jullie trouwens waar de placenta ligt? Krijg je dat met de 20-weken-echo te horen?
Mjin buik gaat altijd al op en neer met m'n hartslagquote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn buik gaat ook zo op en neer van mijn hartslagen mijn placenta ligt ook achterin. Maar het zal denk ik te maken hebben met de grotere hoeveelheid bloed die nu naar de baarmoeder gaat oid? En als ik een beetje overeind kom is mijn buik de laatste tijd scheef
![]()
Links is dan een stukje hoger dan rechts!
Ok, dan zal ik dat dan ook wel te horen krijgen, de 7equote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik hoorde dat geloof ik met de 12 weken echo al. Zo'n ding verplaatst niet geloof iken de gyn heeft het met de 20 weken nogmaals bevestigd ja
ze bekijken de ligging van de placenta dan en ook waar de navelstreng de placenta binnengaat enzo en of het ding goed groeit en dergelijke.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef Tan het volgende:
Dankjullie voor deze lieve reacties...en dan te bedenken dat mijn vriend het nog niet eens weet
Hij loopt hier gewoon rondquote:
Als je weet hoe ons huis is dan doe je dat nietquote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef Linda2205 het volgende:
En dat kan je voor je houden?! Respect. Ik had 'm meegesluerd de WC in, samen de lol, dus ook samen testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |