abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68434891
Ooh Tan, wat ontzettend mooi en bijzonder!
Faja, wat omschrijf jij het mooi.

Ik ben er helemaal stil van, zo fijn en bijzonder Tan!
pi_68434931
Rocker! Stoer!
Sserpente, een meisje! Leuk!
pi_68435014
Wow Tan, wat geweldig!!
Serpente, leuk een meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68435021
Ik vind het ook gewoon een mooie gedachte dat zo een klein ventje niet graag ziet dat zijn mama zo verdrietig is rond die dag en daarom ervoor zorg draagt dat er nu met vreugde naar die datum wordt toegeleefd en hierna elk jaar wordt herinnerd.
  maandag 27 april 2009 @ 20:41:24 #105
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68435931
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Kersjes het volgende:
Tan, gefeliciteerd Wat fijn dat je nog een keertje mag! Weet je vent het inmiddels al?
Ja, en hij was heel blij verrast

Zijn droge commentaar 'dat kon ook niet anders'. Hmm jaja, de arrogantie, alsof hij de beste zwemmers van de wereld heeft of zo
  maandag 27 april 2009 @ 20:42:44 #106
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68435987
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een mooie gedachte dat zo een klein ventje niet graag ziet dat zijn mama zo verdrietig is rond die dag en daarom ervoor zorg draagt dat er nu met vreugde naar die datum wordt toegeleefd en hierna elk jaar wordt herinnerd.
Ja, ik vind dat wel een mooie gedachte om vast te houden (al ben ik niet zo bijgelovig, eraan denken kan geen kwaad ). Hoewel het misschien bij periodes ook wel heel confronterend zal zijn...
pi_68436474
Gefeliciteerd Tan! Echt heel bijzonder idd van die datum!

En Rocka een jongetje Had ik het goed geraden En een meisje voor Sserpente Leuk allemaal
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68436553
Gefeliciteerd Tan!!!!, en idd heel bijzonder, uitgerekend op die datum.
  maandag 27 april 2009 @ 20:57:02 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68436692
Tan, gefeliciteerd met je wondertje!
  maandag 27 april 2009 @ 21:11:44 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68437306
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Tan! Echt heel bijzonder idd van die datum!

En Rocka een jongetje Had ik het goed geraden En een meisje voor Sserpente Leuk allemaal
Ik had het zelf ook goed geraden.
Maar toch blijven die twijfels vreten he

Ssserpente een meiske Ook fanf*ckingtastisch!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68437362
Geweldig Rocka! Gefeliciteerd!!
pi_68437396
Dus je dromen klopten Rocka?
Lotte!
Noah!
pi_68437460
Oh Tan, wat geweldig!
En die datum....jeetje, dat kan geen toeval zijn joh.

GEFELICITEERD!

Linda, wij willen ook niet weten wat het is.
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar we hebben besloten het niet te willen weten.
Wisten we bij Meike ook niet, en het is prima bevallen.
Ik heb destijds wel een keer bij de vk gevraagd naar de hartslag, en wat ze dan dacht dat het voor geslacht was. Toen klopte het wel! (boven de 150 is een meisje zeggen de bakerpraatjes)
Ze zei er wel bij dat het vaak wel zo is, maar dus geen zekerheid enzo.
Maar dat ga ik aan het eind van deze zwangerschap wel weer vragen denk ik!
Ik denk trouwens zelf dat we een jongen krijgen.

En jij? Wat gaan jullie doen....wel of niet het geslacht weten? En wel of niet vertellen hier?

Ssserpente, een meisje dus waarschijnlijk! Leuk joh, mag je nou nog een keer terug voor wat meer zekerheid? Of durf je al roze in te gaan slaan?

En een broertje voor Brent, leuk zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 april 2009 @ 21:17:39 #114
190853 RockabeIIa
pi_68437579
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Dus je dromen klopten Rocka?
Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.
pi_68437634
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, wij willen ook niet weten wat het is.
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar we hebben besloten het niet te willen weten.
Wisten we bij Meike ook niet, en het is prima bevallen.
Ik heb destijds wel een keer bij de vk gevraagd naar de hartslag, en wat ze dan dacht dat het voor geslacht was. Toen klopte het wel! (boven de 150 is een meisje zeggen de bakerpraatjes)
Ze zei er wel bij dat het vaak wel zo is, maar dus geen zekerheid enzo.
Maar dat ga ik aan het eind van deze zwangerschap wel weer vragen denk ik!
Ik denk trouwens zelf dat we een jongen krijgen.

En jij? Wat gaan jullie doen....wel of niet het geslacht weten? En wel of niet vertellen hier?
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer

En hier mag iedereen het weten hoor. In Duitsland ook, maar in Nederland weet ik het nog niet. Of die vrienden van vriendlief het weten interesseert me eigenlijk weinig, hun eerste reactie toen we over de zwangerschap vertelde was ook: Ben je niet aan de pil dan . Maar of ik het geheim kan houden tov mn moeder enzo weet ik nog niet, alhoewel dat tot nu toe wel gepland staat...

En hoezo denk je een jongetje?
Lotte!
Noah!
pi_68437726
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.
Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*
Lotte!
Noah!
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:23:28 #117
5428 crew  miss_sly
pi_68437841
Bij ons is met echo toch echt drie maal een meisje bevestigd, maar haar hartslag zit altijd tussen 145 en 150, niet erboven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68437924
waarom is die hartslag eigenlijk zo hoog bij in-de-buik-baby's? En is dat bij de geboorte weer gedaald?
Lotte!
Noah!
pi_68437996
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Maar of ik het geheim kan houden tov mn moeder enzo weet ik nog niet, alhoewel dat tot nu toe wel gepland staat...

En hoezo denk je een jongetje?
ja waarom denk ik eigenlijk een jongetje???
Het voelt gewoon zo, ofzo.
Mijn zwangerschap is ook totaal anders als bij Meike, toen had ik allerlei kwalen en nu niks,
maar dat zegt niks over het geslacht he.
Maakt ons niks uit hoor, wat het is. We hebben geen voorkeur ofzo

Lijkt mij ook enorm lastig om het niet te vertellen in je omgeving....als je weet wat het voor geslacht heeft! Ook een reden voor ons om het niet te willen weten, ik vertel het zo aan de halve wereld....
Ik denk trouwens als ik het aan vrienden zou vertellen ik het ook zowiezo aan de ouders zou vertellen. Straks horen ze het van een ander.... "goh wat leuk dat jullie een kleinzoon/kleindochter krijgen!"
quote:

[..]

Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer
Wij hebben ook wel babynieuws natuurlijk die dag.
Over hoe mooi onze beebs zijn enzo....
pi_68438110
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons is met echo toch echt drie maal een meisje bevestigd, maar haar hartslag zit altijd tussen 145 en 150, niet erboven
tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)
"het is een jongen" even later....." en nu is het een meisje"
Tis pas 100% zeker als je je kindje in je armen hebt liggen
pi_68438122
ja...beebie-geslacht-nieuws, ik zei het niet goed

Enne...ja, maar ik denk niet dat de Duitse vrienden van mn vriend, mijn Nederlandse moeder (die ze niet kennen) gaan aanspreken op het geslacht van het kleinkind

Ik heb er zoooon zin in in die echo! Jullie vast ook, Karin en Mefke
Lotte!
Noah!
  maandag 27 april 2009 @ 21:30:39 #122
190853 RockabeIIa
pi_68438174
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*
Da's mijn enige droom geweest. Voor de rest was het puur gevoelsmatig dat ik jongen dacht. Met een meid was ik net zo blij geweest.
En daarnaast hebben we nog een peuter die alleen maar susje susje susje loopt te roepen als je hem vraagt of ie een broertje of zusje wilt. Zelfs als je hem vraagt eens een boertje te laten (dat doet ie heel schattig nep ) roept hij al SUSJE! En vandaag is het 'Broertje niet! Mooi susje'
pi_68438228
agos, Brent

Maar een broertje vindie straks ook vast heel leuk, om samen met de auto'tjes te spelen
Lotte!
Noah!
  maandag 27 april 2009 @ 21:31:53 #124
190853 RockabeIIa
pi_68438238
De hartslag van de Bib (baby in buik) is hier trouwens elke keer hetzelfde, zowel thuis als op de echo's als bij de vk 156 slagen per minuut.
pi_68438339
Gaaf Rocka, nog zo'n leuke zoon!
Ik had het toch goed gegokt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:35:42 #126
5428 crew  miss_sly
pi_68438420
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
waarom is die hartslag eigenlijk zo hoog bij in-de-buik-baby's? En is dat bij de geboorte weer gedaald?
Volgens de Agparscoretest krijgt de baby 2 punten als de hartslag boven de 100 is, 1 als het eronder is en 0 als er geen hartslag is.
Lijkt me dus dat de hartslag wel wat gedaald is na de geboorte; wellicht dat dat komt omdat de longetjes dan open zijn en het bloed dus ook via de longen loopt ofzo.

Mijn gyn had vanochtend nog wel een verklaring voor dat nare gevoel dat je je hart zo voelt bonzen soms.
Ze zei dat er dus ten eerste 0,5-1 liter meer bloed in je lichaam, waardoor je hart dus al harder moet werken. Daarnaast kan het zijn dat er even ergens een vertraging is geweest, bijvoorbeeld bij/door de darmen, en dat het dan weer even harder rondgepompt moest worden. Niet prettig, maar ook niets om je zorgen over te maken, dus
  maandag 27 april 2009 @ 21:35:52 #127
100412 mefke79
komt goed!
pi_68438431
Mijn ouders willen niet weten wat het wordt, mijn man wil nou ook al niet meer weten wat het wordt en mij maakte het niet echt uit. Dus wij gaan voor de verrassing met 40 weken.
Net even wat baantjes getrokken. Pff, even vergeten hoe moe je daar van wordt. Maar wel lekker moe. En manlief heeft dus mooi het kamertje opgeruimd. Zo bedje in, morgen eerste zwangerschapsgym, ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68438647
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Zo bedje in, morgen eerste zwangerschapsgym, ben benieuwd.
jee begint dat nu al?
Ik zat een poos te twijfelen, wel of niet...
Geloof dat ik het maar wel doe, wat ervaringen delen en wat tijd maken voor de baby op die avonden.
Maar ik moet me nog opgeven.....

Deze week maar eens doen dan als het nog kan
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:41:16 #129
5428 crew  miss_sly
pi_68438703
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)
"het is een jongen" even later....." en nu is het een meisje"
Tis pas 100% zeker als je je kindje in je armen hebt liggen
Tuurlijk is het dan pas 100% zeker, maar op zich is het vertrouwen op meerdere echo's wat logischer dan op een bakerpraatje over de hartslag
  maandag 27 april 2009 @ 21:41:41 #130
190853 RockabeIIa
pi_68438729
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Mijn ouders willen niet weten wat het wordt
De mijne ook niet. Ik heb vandaag gebeld en gezegd wat het wordt. Probleem a la Rocka opgelost
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:42:25 #131
5428 crew  miss_sly
pi_68438761
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

De mijne ook niet. Ik heb vandaag gebeld en gezegd wat het wordt. Probleem a la Rocka opgelost
Haha, ik geloof dat ik dat ook zou doen
pi_68438824
Jeetje mefke, nu al pufclub Die van mij begint over anderhalve week pas

Ik wilde ook de hartslag weten vanwege dat bakerpraatje... maar het was precies 150 Zucht
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68438843
Weer een ventje voor Rocka, wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 april 2009 @ 21:44:44 #134
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68438878
Tan wat bijzonder, wat mooi, zo speciaal, van harte

2 rockers straks rocka
  maandag 27 april 2009 @ 21:45:10 #135
100412 mefke79
komt goed!
pi_68438900
Rocka, dat zou ook mijn oplossing geweest zijn als manlief meegewerkt had, maar ja, die wil dus ook niet.
En ja, de gym begint vrij vroeg. Maar hierna startte er vanwege de zomer even geen groep, dus dan maar met deze groep mee. Laatste les is eind juli, dus dat valt mee. En ik wilde perse in mijn eigen wijk, leek me handig, ik ken hier geen andere moeders, buiten de buurvrouw, dus die kan ik dan nu leren kennen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 27 april 2009 @ 21:51:23 #136
190853 RockabeIIa
pi_68439193
balen mefke, hier wilde mijn vriend heel graag bij de eerste. Ik wilde eigenlijk eerst helemaal niet maar dit keer wilde ik gelijk! Ik vind het zo gaaf om te weten! Naar mijn idee is dit nu echt veel mijn kind geworden. Nu is het 'echter'/

Oh en het en profile-beeld dat ik zag vandaag... Brent's broer... Zo duidelijk familie
  maandag 27 april 2009 @ 21:55:21 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68439400
Rocka, ik vind jou ook echt een stoere jongensmoeder hoor wat leuk zeg en verder was alles ook goed??

Tan, van harte gefeliciteerd, bijzonder hoor!!!
Make love, not war ☮
pi_68439514
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
balen mefke, hier wilde mijn vriend heel graag bij de eerste. Ik wilde eigenlijk eerst helemaal niet maar dit keer wilde ik gelijk! Ik vind het zo gaaf om te weten! Naar mijn idee is dit nu echt veel mijn kind geworden. Nu is het 'echter'/

Oh en het en profile-beeld dat ik zag vandaag... Brent's broer... Zo duidelijk familie

ik kan niet wachten tot we voor een tweede gaan, zo erg de eerste is er nog nie eens

En (groot)ouders die het niet willen weten terwijl de aanstaande ouders het wel willen weten tsja. Mijn moeder riep dat eerst ook, ik heb gewoon gezegd dat ze weinig te kiezen had klaar en daar heeft ze zich bij neergelegd.
maw, goed opgelost Rocka
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 21:57:53 #139
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68439517
quote:
Ikke!! *retenieuwschierig*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68439782
ja, spannend-spannend-spannend!

Kom jij het dan iig ook vertellen?
Lotte!
Noah!
  maandag 27 april 2009 @ 22:06:24 #141
190853 RockabeIIa
pi_68439979
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, ik vind jou ook echt een stoere jongensmoeder hoor wat leuk zeg en verder was alles ook goed??

Tan, van harte gefeliciteerd, bijzonder hoor!!!
Yep, ze zei dat het er allemaal goed uit zag.
  maandag 27 april 2009 @ 22:08:32 #142
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68440073
Ja hoor, anders kan ik later toch geen foto's plaatsen in het kinderkamer-topic
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68440095
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
wat geweldig!
pi_68440163
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Ca.ra het volgende:
Ja hoor, anders kan ik later toch geen foto's plaatsen in het kinderkamer-topic

Hoe laat moet je?
Lotte!
Noah!
  maandag 27 april 2009 @ 22:20:00 #145
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68440513
Rocka een jongen erbij wat leuk en ach ik denk dat Brent het straks wel heel leuk gaat vinden om een stoei kameraad te hebben. Van harte!!

Ssserpente een meid van harte !!

Tan, tja wat een geweldig en fijn nieuws ik hoop zo dat je ontzettend van deze zwangerschap gaat genieten al zal het af en toe best verwarrend en emotioneel zijn, ik wens jullie echt de meest fantastische zwangerschap en bevalling toe.
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Marlieske, als je je zo ongerust maakt over het al dan niet al beginnen van de bevalling bel je de vk toch?
Misschien kunnen ze wel iets doen om je ongerustheid weg te nemen?
Euuhm ik heb geen vk meer, ik sta onder directe controle van de gyn en aangezien de vertrouwensband met de vk gedaald is naar niveau onder 0 bel ik die pas als ik dood neerval

Maar het rommelt hier wel, heb lage rugpijn net zoals toen ik ween had bij Isa maar het zet niet echt door nog niet spannend genoeg dus voor mij om te bellen. Na een kwartiertje bad liggen zakte het ook weer wat af en ik ga dus gewoon kijken hoe het vannacht gaat, vlucht tassen voor iedereen staan klaar dus ik ben wel voorbereid voor het geval dat.
Maar ga er voorlopig van uit dat het niet vandaag of morgen zal beginnen ik houd hoop voor 11 mei, *steekt kop nog ff in het zand* 1 mei sowieso naar de gyn toe.
Mama van Isa en Ties
pi_68440630
Niet je kop in het zand steken Marlieske! Gewoon een kurk erin en benen bij elkaar! Wij duimen wel dat jullie ventje nog even bij mama blijft
Lotte!
Noah!
pi_68440805
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Niet je kop in het zand steken Marlieske! Gewoon een kurk erin en benen bij elkaar! Wij duimen wel dat jullie ventje nog even bij mama blijft

Mental image.
pi_68440919
Tan, van harte en welkom! Wat bijzonder zeg, dezelfde datum als met Ayden, ik vind het wel een mooi idee, bijzonder , van harte!!!

Marlieske, hopelijk blijft die kleine nog even zitten. Hou jezelf goed in de gaten

Ik voel me beter dan vanmorgen, niet meer gebeld met de vk. Mocht het weer terugkomen dan bel ik en moeten ze het maar even nakijken bloeddruk en ijzergehalte...
Ik ga nu naar bed.
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 22:49:55 #149
5428 crew  miss_sly
pi_68441948
Fijn dat je je beter voelt, Nijna. Hoop voor je dat het ook zo blijft, want dat is niets fijn

marlieske, ik hoop voor je dat de kleine netjes blijft zitten tot 11 mei
  maandag 27 april 2009 @ 22:50:50 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68441992
Tan! Waaaah! Goed joh! Toch! En toch idd precies deze maand weer!
Jemig, ik vind het echt zo gaaf voor jullie!
  maandag 27 april 2009 @ 23:00:23 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68442438
Oh, en leuk nieuws, een meid en een knul erbij!
  maandag 27 april 2009 @ 23:04:05 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68442621
Oh en Kersjes... ik droomde daar wel eens van, tijdens de zwangerschap 'lekker' afvallen en slanker eindigen dan je begint, maar nah nee... toch maar liever niet...

Ik kan me ook wel voorstellen dat je zondag zei: als er een derde komt mag hij hem dragen.
pi_68442660
Tan wat bijzonder! Gefeliciteerd!
pi_68444208
Yeah... Rocka en SSSSerpente, ik had het bij allebei goed geraden...
superleuk voor jullie! Het zou mij niks uitmaken,een jongen of een meid... (qua hoe leuk kleertje zijn een meisje, maar qua hoe leuk kindjes zijn, zijn ze allebei leuk)
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:01:02 #155
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68444643
Tan, gefeliciteerd met jullie cadeautje! Ik wens jullie een prachtige zwangerschap toe.

En Rocka en SSSSerpente ook van harte! Leuk om te weten wat er komen gaat.

Ik heb te horen gekregen dat we een plek op het kdv hebben voor Harrie. Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken. Dan hebben we bijna een jaar op de wachtlijst gestaan!

Morgen belt de vk me voor de check-check-dubbelcheck-echo ivm de ligging. Ben benieuwd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68448599
Tan van harte gefeliciteerd Wat bijzonder zeg, die datum

En weer een jongetje en meisje erbij, super leuk Rocka en Sssserpente!
pi_68448625
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Kersjes... ik droomde daar wel eens van, tijdens de zwangerschap 'lekker' afvallen en slanker eindigen dan je begint, maar nah nee... toch maar liever niet...

Ik ben ook hard op weg om het zo te gaan doen, maar ik ben al 10 weken niet meer misselijk gelukkig. Het is in elk geval wel maf!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68448634
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef mijsje het volgende:
Yeah... Rocka en SSSSerpente, ik had het bij allebei goed geraden...
superleuk voor jullie! Het zou mij niks uitmaken,een jongen of een meid... (qua hoe leuk kleertje zijn een meisje, maar qua hoe leuk kindjes zijn, zijn ze allebei leuk)
Ik vind de meisjeskleren juist niks aan, veel te veel roze
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68448655
Ik hoop juist op het tegenovergestelde, ik hou me dus ook totaal niet in met eten, als ik ergens zin in heb eet ik het meteen En maar hopen dat er na de bevalling een paar kilootjes blijven hangen. Was alleen een beetje jammer dat ik in het begin van de zwangerschap eerst nóg lichter werd Maar nu ben ik helemaal trots op mezelf, want ik zit ein-de-lijk een keer op een normaal gewicht
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:13:43 #160
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68448706
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Wat lief dat jullie zo meeleven. Het is zo onwerkelijk allemaal. Nadat we vorige maand hadden besloten er weer voor te gaan... en dan nu alweer zwanger, ik kan het nog steeds niet bevatten...
Ik ben zo blij dat ons leven nu weer in de lift zit. Niet dat we in een dal zaten, maar na Ayden kabbelde het allemaal zo maar voort, maar het voelde gewoon niet compleet. Niet alsof we op de automatische piloot zaten hoor, dat totaal niet, maar nu gebeurt er ineens iets positiefs, iets om naar uit te kijken... Echt heel fijn.

Ik hoop dat angsten lekker aan de zijlijn blijven en niet de overhand nemen, maar vooralsnog ben ik daar niet mee bezig, hoop vooral dat het blijft zitten, want het is allemaal nog zó pril natuurlijk...

Ik moet me nog een beetje inlezen v.w.b. de toestand van de anderen hier haha, maar dat komt allemaal wel. Vind het wel leuk om hier te posten, dit is toch wel het leukste topic van het forum
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 08:14:18 #161
5428 crew  miss_sly
pi_68448713
Een hele zwangerschap misselijk en veel overgeven lijkt me vreselijk, maar ik hoop toch wel stiekem na de bevalling snel netjes terug te plooien. Bovendien lijkt het de laatste tijd alsof ik plaatselijk bovenarmen, benen, bgezicht wat afval, en op zich zou dat kunnen kloppen. Ik zit al weken op +10, maar mijn buikbaby wordt natuurlijk wekelijks groter en zwaarder.
pi_68448793
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Een hele zwangerschap misselijk en veel overgeven lijkt me vreselijk, maar ik hoop toch wel stiekem na de bevalling snel netjes terug te plooien. Bovendien lijkt het de laatste tijd alsof ik plaatselijk bovenarmen, benen, bgezicht wat afval, en op zich zou dat kunnen kloppen. Ik zit al weken op +10, maar mijn buikbaby wordt natuurlijk wekelijks groter en zwaarder.
Nou, ik ben inderdaad blij dat het spugen maar een aantal weken heeft geduurd, en allang over is! De afvalplaatsen die jij noemt, komen me bekend voor. Als ik foto's zie, ben ik verbaasd dat dat mijn benen en bips zijn, en ik heb inmiddels ruim een maat kleiner van broek dan voor ik zwanger werd. Ik zit inmiddels op -2, en Sjakie doet het goed en ik voel me verder ook goed.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:29:26 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68448859
Chan, ja, als je ondergewicht hebt kan ik me voorstellen dat je hoopt dat er wat blijft hangen.
Maar ik was toen ik nu weer zwanger raakte nog steeds een goeie 35 kilo te zwaar ofzo. Dus er mag wel wat vanaf.

Ik moet zeggen... ik zit nu op ong. +6, op 24 weken, en dat vind ik best heel netjes van mezelf. Nu weet ik van de vorige keer wel dat ik toen aan het eind heel hard ging, maar toen was ik op dit punt al op +10, dus dat heb ik al gewonnen.
Wil ik nog op de +24 uitkomen dan mag ik vanaf nu 1 kilo per week aankomen. Nou, dat moesten we maar niet doen he!

Oh jongens, mijn vriendinnetje is afgelopen zondag bevallen en sindsdien ben ik ineens ook helemaal ongeduldig. Ik ben zo ongelofelijk nieuwsgierig naar dit volgende kindje. Zou hij op zijn broertje lijken etc. etc. 16 weken... is nog best lang he? Maar goed, toen ik het net wist leek augustus bijna een lifetime away en nu is het nog maar 4 maandjes ofzo. BEebie is trouwens nu ook af en toe flink aan het gymmen vanbinnen, wat is dat toch een heerlijk gevoel.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:31:45 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68448885
BE, ik keek in het buikentopic en ik vind jou er ook echt supermooi uitzien! Je bent echt prachtig zwanger weer!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_68448924
Sssserpente, ik had over jouw leuke bericht heengelezen! Gefeliciteerd met jullie meid!

Tan, ik ken je geschiedenis niet, maar maak uit de reacties van anderen op dat je een kindje verloren hebt. Wat bijzonder dat je nu weer zwanger bent en misschien zelfs op de zelfde datum uitgerekend bent. Heel veel geluk en een droomzwangerschap gewenst!

Vannacht heeeel veel plopjes en dwarreltjes in mijn buik
Voor het eerst heel duidelijk. Ik heb er heerlijk van wakker gelegen
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:39:59 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68448993
Thanks Sugar.

Sorbootje, wat is dat leuk he!
pi_68449064
Ja echt heerlijk! En mijn man heeft gewoon een uur met zijn hand op mijn buik gelegen omdat hij het ook wilde voelen. Hij wist ook wel dat dat niet kon, maar 't ging om het idee zei hij De lieverd.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:07:28 #168
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68449453
Sorbootje, dat klinkt wel heel schattig

BE, moet jij nog maar 4 maandjes ofzo??
Dan ik dus ook, yikes!
Zo dubbel: aan de ene kant kan het me niet snel genoeg zo ver zijn, en aan de andere kant breekt het zweet me uit als ik denk aan hoe we dat straks allemaal moeten gaan doen. Het is ook zo'n chaos in mijn hoofd, helder denken is haast niet mogelijk lijkt wel.
*zucht* ik ben ZO aan vakantie toe, het is overduidelijk. Gelukkig is het bijna zo ver, krijg ik hopelijk de tijd en de rust om wat zaken voor mezelf te ordenen. Al die plotseling toeslaande paniek kan ik missen als kiespijn!

Vanmiddag naar de gyn, hopelijk vergeet ik dit keer niet te vragen of mijn ijzer gecheckt kan worden
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:16:30 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68449683
Nog 16w1d te gaan vandaag.
Okok, plus wrsch iig 1 week omdat ik er wel vanuit ga dat deze ook gewoon lekker wat langer blijft zitten, maar vooruit, dat is nog steeds 4 maanden.
pi_68449774
voor je het weet isset zover BE
Ik hoef nog maar 4,5 week ... zelf ga ik uit van 5,5 week al denkt mijn moeder dat ze eerder komt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68450210
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet zeggen... ik zit nu op ong. +6, op 24 weken, en dat vind ik best heel netjes van mezelf. Nu weet ik van de vorige keer wel dat ik toen aan het eind heel hard ging, maar toen was ik op dit punt al op +10, dus dat heb ik al gewonnen.
Ben jij al 24 weken
Waarom dacht ik dat jij nog véél minder ver was?

Sorbootje, plopjes zijn tof
Die van mij gaat in sprongetjes vooruit volgens mij, met 26 weken was het ineens hard genoeg dat m'n vriend het kon voelen, met 27 weken is het ineens nóg veel harder en beweegt 't kind - en mijn buik daarmee ook - echt alle kanten op, de kleine sambadanser
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:40:41 #172
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68450220
rocka een jongen.. leuk

serpent een meisje ook leuk

Hier wil Luna nu een broertje.. ze was gisteren zelf al namen aan het zoeken
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:49:29 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68450428
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:

[..]

Ben jij al 24 weken
Waarom dacht ik dat jij nog véél minder ver was?
Ga jij er nog even een paar weken aan vast plakken! Echt niet! Zoveel loop ik idd niet op je achter.
pi_68450444
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:02 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik vind de meisjeskleren juist niks aan, veel te veel roze
grappig he, dat iedereen dat anders ziet...
(al staat dat roze jou echt heel goed... )
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:55:38 #175
190853 RockabeIIa
pi_68450576
*zwijmel*
pi_68450618
Rocka
pi_68450694
Rocka

Ik vind meisjeskleertjes niet per se leuker dan jongenskleertjes maar het valt me wel op dat er voor meisjes echt veel meer te krijgen is in verschillende variaties en soorten enzo

Vandaag psies 24 weken nog maar 16 te gaan inderdaad zoals BE zegt klinkt toch wel heel dichtbij ineens weer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:10:06 #178
190853 RockabeIIa
pi_68450894
Der komt echt weinig zinnigs uit me vandaag
pi_68450934
Rocka!! Nog een rocking megaman voor jou!
Ssssserpente een meisje
Hebben jullie ook foto's??? Echo's ftw
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:21:03 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68451148
Had Noli geen meldplicht??? En waar is Marlieske??
pi_68451253
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:01 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind meisjeskleertjes niet per se leuker dan jongenskleertjes maar het valt me wel op dat er voor meisjes echt veel meer te krijgen is in verschillende variaties en soorten enzo
Dat vind ik ook ja! En ik vind het ook jammer dat er niet zoveel neutraal is, dus voor jongens en meisjes... (voor mensen die niet willen weten wat ze krijgen... ik zou het ook niet willen weten...)
Rocka, dat geeft niet hoor, je hebt gisteren gezien dat Brent een broertje krijgt... dan is het prima om lekker te zwijmelen vandaag?
Marlieske miste ik ook al vanmorgen... zou het?...
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:24:52 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_68451272
Tan wat mooi, bijzonder, heerlijk, geweldig!! veel geluk!!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:27:02 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68451321
Neutraal is vaak beige of bruin en dat vind ik echt zo suf.

En idd is er voor meisjes gewoon veel meer variatie te krijgen.
Maar genoeg leuk spul voor jongetjes hoor!
pi_68451481
Jaaa ik heb al hele leuke dingen gezien ook voor een jongetje

een kennis vertelde me dat ze eerst het geslacht niet wilde weten want ze zag er de meerwaarde niet van, en toen wilde ze gaan winkelen en heeft ze zich heel snel bedacht nadat ze het aanbod gezien had haha mutsie

Marlieske ik hoop dat je lekker aan het uitslapen bent en dat je ventje nog gewoon blijft waar ie is
en Noli voor jou hoop ik dat je bezig bent of is W. vandaag of morgen jarig?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68451972
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ga jij er nog even een paar weken aan vast plakken! Echt niet! Zoveel loop ik idd niet op je achter.
Sorry! Misschien is het juist wel omdat ik dan denk dat ik ook ongeveer zo ver ben, en als ik jou zo zie posten besef ik ineens dat ik hard onderweg naar de 28 ben Ik schrok

Noooooli......

Huup, ik heb je hoofdpijn overgenomen ben ik bang

En shoppen voor een babytje kan best als je het geslacht nog niet weet hoor. zeker als je goed kan delegeren, he huupske?
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:52:32 #186
190853 RockabeIIa
pi_68452098
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Neutraal is vaak beige of bruin en dat vind ik echt zo suf.
oh... Ik heb voor de eerste daagjes een gebroken wit truitje en broekje gekocht met een bruin mutsje + bruine sokjes van extra zachte stof (achteraf is het toch niet echt geschikt voor meisjes maar daar ging ik ook niet van uit)
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:52:34 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68452101
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef innepin het volgende:

[..]

Sorry! Misschien is het juist wel omdat ik dan denk dat ik ook ongeveer zo ver ben, en als ik jou zo zie posten besef ik ineens dat ik hard onderweg naar de 28 ben Ik schrok

Noooooli......

Huup, ik heb je hoofdpijn overgenomen ben ik bang

En shoppen voor een babytje kan best als je het geslacht nog niet weet hoor. zeker als je goed kan delegeren, he huupske?
*pest*
Ja joh... jij bent er echt al bijna. Je kan gaan aftellen naar je verlof enzo.

Noooooooli, waar ziiiiiiiiit je?
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:54:55 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68452174
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

oh... Ik heb voor de eerste daagjes een gebroken wit truitje en broekje gekocht met een bruin mutsje + bruine sokjes van extra zachte stof (achteraf is het toch niet echt geschikt voor meisjes maar daar ging ik ook niet van uit)
Maakt toch niet uit? Ik vind het suf, maar dat neemt niet weg dat het jouw jongetje prachtig zal staan en dat ik dat ook nog eens zal beamen?
Ik heb alleen helemaal niets met zachte kleuren. Lichtblauw voor jongetjes is ook al zo'n gruwel.
Net als lichtgeel.
pi_68452228
ow, dus als ik tegen de tijd dat ik alvast wil shoppen maar het geslacht niet wil weten, dan kan ik toch lekker m'n gang gaan? Huupske helpt? Fijn om te weten...
pi_68452271
Verhuizer is net langs geweest, heeft wat dozen achtergelaten alvast.
Zegt ie: laat het maar lekker aan ons over hoor . Hahaha.

Ik voel me beter dan gisteren, maar voel me alsof ik wat onder de leden heb, toch een staartje meegepikt van de snotterij van lief...?!
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:08:07 #191
190853 RockabeIIa
pi_68452635
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit? Ik vind het suf, maar dat neemt niet weg dat het jouw jongetje prachtig zal staan en dat ik dat ook nog eens zal beamen?
Ik heb alleen helemaal niets met zachte kleuren. Lichtblauw voor jongetjes is ook al zo'n gruwel.
Net als lichtgeel.
Is ook ik vind juist wit en zwart heel mooi op pasgeborenen maar vind het ook belangrijk dat de eerste daagjes alles zo soepel en zacht mogelijk aan voelt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:09:28 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68452668
Nijna, laten we hopen dat dat het is en niet die nare pest
Ik bedacht me ineens dat ik vannacht gedroomd heb over een eng virus dat iedereen om me heen ineens leek te hebben

Noli en Marlieske blijven verdacht stil inderdaad! Alles nog in orde dames???
.... met gevoel voor drama....
pi_68452990
Thanks voor de felicitaties!

Oeh Rocka, ik zie het nu pas! Een zoon! Twee stoere jongens! Gefeliciteerd!

Was het duidelijk te zien op de echo? Omdat ze bij ons niet echt de schaamlipjes zag, blijf ik toch een beetje twijfelen... Toch ga ik straks denk ik dat roze doekje van Miss' plaatje bestellen. M'n gevoel zegt al jaren dat ik een meisje krijg, ik zou zo moeten omschakelen als het alsnog een jongen zou blijken te zijn.

En Tan, jij ook gefeliciteerd! Wat een mooie datum zeg. Hoe is het mogelijk!

Marlieske, goed knijpen tot 11 mei he? Dan zal ik voor je duimen!

Woensdag de 7e (een dag na m'n verjaardag) heb ik het tweede deel van de 20-wekenecho. Het kindje lag met het hoofdje in de nek, waardoor ze de kleine hersentjes niet kon zien. En met 20-32 weken moet ik nog een keer terug om te kijken of de placente niet de ingang, euh, uitgang afsluit. Die ligt namelijk deels aan de voorkant met een stukje aan de zijkant, waardoor ze niet kan zien of er misschien ook nog een stukje aan de onderkant ligt. Gister probeerde ik daarvoor ook al een afsraak te maken, maar de agenda van het afsprakencentrum loopt nog niet zo ver.

Heb me vandaag ziekgemeld... M'n nek zat weer vast en dat betekent negen van de tien keer schele hoofdpijn. Normaal werk ik altijd gewoon door, maar vandaag had ik ook nog eens heulemaal geen zin. Blegh! En de vk had laatst gezegd dat ik me af en toe best een dagje ziek mag melden als ik me echt beroerd voel. Maar eigenlijk heb ik vooral mezelf ermee, want morgen is de berg werk dubbel zo groot...

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 28-04-2009 12:59:51 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:21:22 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68453090
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Is ook ik vind juist wit en zwart heel mooi op pasgeborenen maar vind het ook belangrijk dat de eerste daagjes alles zo soepel en zacht mogelijk aan voelt.
En zwart kan niet zacht zijn?
Sorry, flauw.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bijna geneigd ben een pakje dat ik afgelopen zondag van Sjak gekocht heb, om die als eerste pakje te gebruiken. Omdat ik hem zo tof vind. Maar ja, dat voelt wel heel raar, een 2ehands gekocht pakje.
Ik moet nog maar eens flink gaan struinen eerst. Heb wel besloten nog maar even te wachten met nog zo'n goodmood-ding te kopen. Eerst ergens anders kijken maar.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:25:20 #195
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68453224
Hmmm vervelend sserpente, beterschap! Jullie mogen dus nog een xtje gaan spieken? Leuk toch?? Is het eigenlijk zo dat als een placenta eenmaal voor de uitgang ligt, dat dat niet meer kan verplaatsen?

Wij hadden gister de laatste cursusavond van samen bevallen. Men wat is dat snel gegaan zeg! Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het is GEEN suffe pufclub, maar juist een gezellige en interessante cursus. Mijn man is ook enorm enthousiast en ik vind het eigenlijk een heel veilig en fijn idee dat hij ook van alles op de hoogte is. De ademhalingstechnieken hebben we nog wel even een xtje doorgenomen, dus dat zit goed Spannend hoor, weer iets wat je afrondt, waardoor de babies 'mogen komen'! Al wil ik dat nog niet hoor, ze mogen nog lekker veilig een paar weekjes bij mama blijven!
pi_68453546
Ik dacht het niet, Mikoxx. Heb gister wel aan de echoscopiste gevraagd of het dan een keizersnee wordt, maar zover wilde ze nog niet denken.

Leek mij een leuke cursus, dat samen bevallen, maar die wordt in Zeeland niet gegeven. Vooral ook idd om Nils wat meer houvast en zekerheid te geven. Fijn dat je het naar je zin had en jullie er echt wat aan hebben gehad!

Hoop dat je twee boefjes nog lekker even blijven zitten!
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:42:51 #197
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68453840
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef mikoxx het volgende:
Hmmm vervelend sserpente, beterschap! Jullie mogen dus nog een xtje gaan spieken? Leuk toch?? Is het eigenlijk zo dat als een placenta eenmaal voor de uitgang ligt, dat dat niet meer kan verplaatsen?

Wij hadden gister de laatste cursusavond van samen bevallen. Men wat is dat snel gegaan zeg! Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het is GEEN suffe pufclub, maar juist een gezellige en interessante cursus. Mijn man is ook enorm enthousiast en ik vind het eigenlijk een heel veilig en fijn idee dat hij ook van alles op de hoogte is. De ademhalingstechnieken hebben we nog wel even een xtje doorgenomen, dus dat zit goed Spannend hoor, weer iets wat je afrondt, waardoor de babies 'mogen komen'! Al wil ik dat nog niet hoor, ze mogen nog lekker veilig een paar weekjes bij mama blijven!
Weer iets afgerond, kamertje af pufcursus af, je hebt straks niks meer te doen dan is het echt alleen nog afwachten.. Ze moeten nog wel een week of 5 blijven zitten hoor!

Net iemand in de stad, zo jij krijgt er zeker 2 of moet je bijna bevallen. Nee inderdaad ik krijg er 2, zegt ze gewoon nou pfff succes jij liever dan ik, ik zou er niet aan moeten denken, ik had het weg laten halen nou ja zeg!! Zulke mensen verdienen toch geen kinderen???
pi_68453966
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef MamaNik het volgende:

Net iemand in de stad, zo jij krijgt er zeker 2 of moet je bijna bevallen. Nee inderdaad ik krijg er 2, zegt ze gewoon nou pfff succes jij liever dan ik, ik zou er niet aan moeten denken, ik had het weg laten halen nou ja zeg!! Zulke mensen verdienen toch geen kinderen???
Tering wat een lompe boer
Dan sta je zeker ook met je mond vol tanden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68454100
Pff, wat een reactie, MamaNik. Had geantwoord dat dat in haar geval waarschijnlijk ook het beste was geweest...
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:50:23 #200
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68454116
*meldt* Hallooooooooo...
* Noli. moet toch eens aanleren éérst te melden en dán pas terug te lezen.. Maar ja, nieuwsgierig aangelegd he?

Maar buik zit er nog en tot nu toe nog geen *plons* gehad.
Vandaag een hyperend blij jarig jongetje hier. vandaar dat ik (nog) wat later was. Ik moest van meneer eerst ballonnen blazen (met een grote pomp waar je normaal een luchtbed of rubberbootje mee oppompt). H moest even een knoopje weer op haar broek (voor het knoopsgatelastiek in de boord) anders hebben we hier zulk broekzakkerig weer. Maar goed dat soort dingen moet altijd even eerst voor ik de laptop aanslinger en dat neemt toch ff tijd.
Vandaar.. En nog niet barend dus..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')