Ik ben ook hard op weg om het zo te gaan doen, maar ik ben al 10 weken niet meer misselijk gelukkig. Het is in elk geval wel maf!quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Kersjes... ik droomde daar wel eens van, tijdens de zwangerschap 'lekker' afvallen en slanker eindigen dan je begint, maar nah nee... toch maar liever niet...
Ik vind de meisjeskleren juist niks aan, veel te veel rozequote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef mijsje het volgende:
Yeah... Rocka en SSSSerpente, ik had het bij allebei goed geraden...![]()
superleuk voor jullie! Het zou mij niks uitmaken,een jongen of een meid... (qua hoe leuk kleertje zijn een meisje, maar qua hoe leuk kindjes zijn, zijn ze allebei leuk)
Nou, ik ben inderdaad blij dat het spugen maar een aantal weken heeft geduurd, en allang over is! De afvalplaatsen die jij noemt, komen me bekend voor. Als ik foto's zie, ben ik verbaasd dat dat mijn benen en bips zijn, en ik heb inmiddels ruim een maat kleiner van broek dan voor ik zwanger werd. Ik zit inmiddels op -2, en Sjakie doet het goed en ik voel me verder ook goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Een hele zwangerschap misselijk en veel overgeven lijkt me vreselijk, maar ik hoop toch wel stiekem na de bevalling snel netjes terug te plooien. Bovendien lijkt het de laatste tijd alsof ik plaatselijk bovenarmen, benen, bgezicht wat afval, en op zich zou dat kunnen kloppen. Ik zit al weken op +10, maar mijn buikbaby wordt natuurlijk wekelijks groter en zwaarder.
Ben jij al 24 wekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet zeggen... ik zit nu op ong. +6, op 24 weken, en dat vind ik best heel netjes van mezelf. Nu weet ik van de vorige keer wel dat ik toen aan het eind heel hard ging, maar toen was ik op dit punt al op +10, dus dat heb ik al gewonnen.
Ga jij er nog even een paar weken aan vast plakken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ben jij al 24 weken![]()
Waarom dacht ik dat jij nog véél minder ver was?![]()
grappig he, dat iedereen dat anders ziet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind de meisjeskleren juist niks aan, veel te veel roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |