Volgens de Agparscoretest krijgt de baby 2 punten als de hartslag boven de 100 is, 1 als het eronder is en 0 als er geen hartslag is.quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
waarom is die hartslag eigenlijk zo hoog bij in-de-buik-baby's? En is dat bij de geboorte weer gedaald?
jee begint dat nu al?quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Zo bedje in, morgen eerste zwangerschapsgym, ben benieuwd.
Tuurlijk is het dan pas 100% zeker, maar op zich is het vertrouwen op meerdere echo's wat logischer dan op een bakerpraatje over de hartslagquote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)
"het is een jongen" even later....." en nu is het een meisje"
Tis pas 100% zeker als je je kindje in je armen hebt liggen
De mijne ook niet. Ik heb vandaag gebeld en gezegd wat het wordt. Probleem a la Rocka opgelostquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Mijn ouders willen niet weten wat het wordt
Haha, ik geloof dat ik dat ook zou doenquote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Ik heb vandaag gebeld en gezegd wat het wordt. Probleem a la Rocka opgelost
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
balen mefke, hier wilde mijn vriend heel graag bij de eerste. Ik wilde eigenlijk eerst helemaal niet maar dit keer wilde ik gelijk! Ik vind het zo gaaf om te weten! Naar mijn idee is dit nu echt veel mijn kind geworden. Nu is het 'echter'/
Oh en het en profile-beeld dat ik zag vandaag...Brent's broer... Zo duidelijk familie
Ikke!! *retenieuwschierig*quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer![]()
Yep, ze zei dat het er allemaal goed uit zag.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, ik vind jou ook echt een stoere jongensmoeder hoorwat leuk zeg en verder was alles ook goed??
Tan, van harte gefeliciteerd, bijzonder hoor!!!
wat geweldig!quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh en het en profile-beeld dat ik zag vandaag...Brent's broer... Zo duidelijk familie
quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Ca.ra het volgende:
Ja hoor, anders kan ik later toch geen foto's plaatsen in het kinderkamer-topic
Euuhm ik heb geen vk meer, ik sta onder directe controle van de gyn en aangezien de vertrouwensband met de vk gedaald is naar niveau onder 0 bel ik die pas als ik dood neervalquote:Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Marlieske, als je je zo ongerust maakt over het al dan niet al beginnen van de bevalling bel je de vk toch?
Misschien kunnen ze wel iets doen om je ongerustheid weg te nemen?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Niet je kop in het zand steken Marlieske! Gewoon een kurk erin en benen bij elkaar! Wij duimen wel dat jullie ventje nog even bij mama blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |