We zijn beiden ongeveer permanent ons mobieltje kwijtquote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Lenaatje het volgende:
Tan gefeliciteerd. En wat iedereen al zegt wat bijzonder die datum!
Kun je je lief niet even sms-en dan. Grappig dat het hier al bekend is en hij het niet weet
quote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Tan het volgende:
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in frotLekker fris ook hahaha
Maar in ieder geval origineel.
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 17:06 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly, weet je nog dat we onderaan bungelden? We zijn nu resp 19de en 20ste op de lijst
Ik vind het een goed ideequote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Tan het volgende:
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in een plastik zakje in frotLekker fris ook hahaha
Maar in ieder geval origineel.
Dank je welquote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
@Vlindur, da's ook een leuke
Maar ja, dat zien de kinderen dus weer. Ik verzin wel wat. En dan te bedenken dat ik vanochtend nog zei dat ik dacht dat ik niet zwanger was... moet ook zeggen dat al twee dagen de symptomen in de ochtend weg zijn en in de middag toenemen...
Jij ook gefeliciteerd trouwens, ik lurkte al een paar weken mee in tweede streepjeJij was iig de eerste 2010 zwangere!
Wat een mooie gedachtequote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben normaal helemaal niet zo een emo-muts maar ik zit nu toch wel met tranen in de ogen. Tan wat een super nieuwsEn op de dag dat je van Ayden moest bevallen uitgerekend, dat moet echt wel zo zijn hoor. Een klein lief ventje boven heeft het zo gestuurd dat die datum voortaan met vreugde wordt herdacht.
Jaaaaaa.... stiekemurdquote:Op maandag 27 april 2009 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Tan! Van harte en welkom welkom hier!
Check de OPquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Waar zien jullie dat Rocka een knul krijgt?![]()
Van harte gefeliciteerd met je tweede knul Rockabella![]()
![]()
.
En Serpente, een meiske.
Oh wat mooi geschrevenquote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben normaal helemaal niet zo een emo-muts maar ik zit nu toch wel met tranen in de ogen. Tan wat een super nieuwsEn op de dag dat je van Ayden moest bevallen uitgerekend, dat moet echt wel zo zijn hoor. Een klein lief ventje boven heeft het zo gestuurd dat die datum voortaan met vreugde wordt herdacht.
Jaaaaah leuk dames!!!quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Een stoere knul voor Rocka![]()
En een meiske voor Ssserpente![]()
Wat leuk he om dat al te weten
Ik zat ook al te zoekenquote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Waar zien jullie dat Rocka een knul krijgt?![]()
Tenzij je stiekem voordringt natuurlijk, dan sta je niet bovenaanquote:Op maandag 27 april 2009 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jahet gaat echt gewoon door! Nog even en we staan bovenaan...nou ja, even, maar toch, een keer staan we bovenaan
![]()
![]()
![]()
Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hèquote:Op maandag 27 april 2009 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jahet gaat echt gewoon door! Nog even en we staan bovenaan...nou ja, even, maar toch, een keer staan we bovenaan
![]()
![]()
![]()
precies, ik zal proberen om niet twee weken overtijd te lopen miss sly, anders blijf ik de weg naar de top versperren voor jequote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef bumbaloe het volgende:
Tenzij je stiekem voordringt natuurlijk, dan sta je niet bovenaan
De modjes checken 1 keer in de zoveel tijd of de mensen in de lijst wel inloggen/posten, zo niet dan worden er mensen uit gehaald. Dus er is nog hoopquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hè![]()
Ik kom denk ik helemaal niet bovenaan te staan, want panda1980 staat er en die heeft al sinds januari niet meer gepost, dus die zal ook wel niet snel komen melden of ze bevallen is![]()
Haha, ja, dat zou wat zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hè![]()
Ik kom denk ik helemaal niet bovenaan te staan, want panda1980 staat er en die heeft al sinds januari niet meer gepost, dus die zal ook wel niet snel komen melden of ze bevallen is![]()
[..]
precies, ik zal proberen om niet twee weken overtijd te lopen miss sly, anders blijf ik de weg naar de top versperren voor je![]()
Awwwquote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, dat zou wat zijn
Maar nee, ik vind het bovenaan staan nu nog iig niet echt belangrijk, maar het was meer om aan te geven dat het er toch echt steeds meer op begint te lijken dat er echt een kindje komt.
Ik vind dat nog steeds zo onwerkelijk, hoewel mijn buik echt wel aanwezig is en ik geregeld van alles voel en ook zie bewegen en er op de echo's toch ook echt een baby te zien was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |