abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68428939
hihi, laat hem dit topic lezen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68429080
Tan gefeliciteerd. En wat iedereen al zegt wat bijzonder die datum!
Kun je je lief niet even sms-en dan. Grappig dat het hier al bekend is en hij het niet weet
pi_68429101
Tan Gefeliciteerd! ik was destijds met Ayden een van de vele lurkers-die-af-en-en-toe-liet-weten-dat-ze-meeleefde, dus je kent mij helemaal niet maar ik ben wel echt helemaal blij voor je

Oh en wat bijzonder van die datum

[ Bericht 12% gewijzigd door innepin op 27-04-2009 17:22:02 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 april 2009 @ 17:16:19 #54
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68429115
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Lenaatje het volgende:
Tan gefeliciteerd. En wat iedereen al zegt wat bijzonder die datum!
Kun je je lief niet even sms-en dan. Grappig dat het hier al bekend is en hij het niet weet
We zijn beiden ongeveer permanent ons mobieltje kwijt

Ik kan het inderdaad wel opschrijven haha, maar ik denk dat ik gewoon wacht tot de kinderen op bed liggen
  maandag 27 april 2009 @ 17:18:33 #55
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68429176
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in een plastik zakje in frot Lekker fris ook hahaha Maar in ieder geval origineel.
pi_68429287
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Tan het volgende:
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in frot Lekker fris ook hahaha Maar in ieder geval origineel.

Ik heb de foto van mijn test als achtergrond
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 17:24:13 #57
5428 crew  miss_sly
pi_68429367
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:06 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly, weet je nog dat we onderaan bungelden? We zijn nu resp 19de en 20ste op de lijst
Ja het gaat echt gewoon door! Nog even en we staan bovenaan...nou ja, even, maar toch, een keer staan we bovenaan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 17:24:46 #58
5428 crew  miss_sly
pi_68429382
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Tan het volgende:
Ik heb nog een oranje Tom Pouce liggen, lekker voor vanavond bij de koffie, als ik de test daar eens in een plastik zakje in frot Lekker fris ook hahaha Maar in ieder geval origineel.
Ik vind het een goed idee
En hij vindt het vast niet erg om hem niet meer op te eten dan
pi_68429390
Wow dat je dat voor je kan houden Tan Ik kon écht niet meer normaal doen/kijken/lopen/praten toen ik mijn vriend zag na de positieve test hoor
  maandag 27 april 2009 @ 17:25:27 #60
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68429403
@Vlindur, da's ook een leuke

Maar ja, dat zien de kinderen dus weer. Ik verzin wel wat. En dan te bedenken dat ik vanochtend nog zei dat ik dacht dat ik niet zwanger was... moet ook zeggen dat al twee dagen de symptomen in de ochtend weg zijn en in de middag toenemen...

Jij ook gefeliciteerd trouwens, ik lurkte al een paar weken mee in tweede streepje Jij was iig de eerste 2010 zwangere!
  maandag 27 april 2009 @ 17:27:47 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68429478
Tan wat een ontroerend mooi goed bericht, zwanger! Kippenvel hier, ik vind het zo fijn voor jullie! Gefeliciteerd!
pi_68429553
Tan wat een goed nieuws Erg komisch dat wij al helemaal op de hoogte zijn en je man nog niets weet!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_68429594
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
@Vlindur, da's ook een leuke

Maar ja, dat zien de kinderen dus weer. Ik verzin wel wat. En dan te bedenken dat ik vanochtend nog zei dat ik dacht dat ik niet zwanger was... moet ook zeggen dat al twee dagen de symptomen in de ochtend weg zijn en in de middag toenemen...

Jij ook gefeliciteerd trouwens, ik lurkte al een paar weken mee in tweede streepje Jij was iig de eerste 2010 zwangere!
Dank je wel
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68429839
Hoe gaat het eigenlijk met Berto en Bertovrouw? Is Bertospruit al geboren? Anders loopt Bertovrouw nu ondertussen een week overtijd...
pi_68429893
Ik ben normaal helemaal niet zo een emo-muts maar ik zit nu toch wel met tranen in de ogen. Tan wat een super nieuws En op de dag dat je van Ayden moest bevallen uitgerekend, dat moet echt wel zo zijn hoor. Een klein lief ventje boven heeft het zo gestuurd dat die datum voortaan met vreugde wordt herdacht.
pi_68429905
Tan, gefeliciteerd!!!

Vlindur wat ga jij al vroeg richting vk dan? Ik mocht/moest van de ha wachten met ubeehaupt bellen tot 2 weken over tijd zijn... Gelukkig is dat morgen dus hoef ik niet meer zo lang te wachten
  maandag 27 april 2009 @ 17:51:41 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_68430104
Tan, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 april 2009 @ 18:06:43 #68
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68430512
Oh Tan! Van harte en welkom welkom hier!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 27 april 2009 @ 18:06:58 #69
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68430514
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben normaal helemaal niet zo een emo-muts maar ik zit nu toch wel met tranen in de ogen. Tan wat een super nieuws En op de dag dat je van Ayden moest bevallen uitgerekend, dat moet echt wel zo zijn hoor. Een klein lief ventje boven heeft het zo gestuurd dat die datum voortaan met vreugde wordt herdacht.
Wat een mooie gedachte Lief dat jullie zo meeleven, ben zelf nog helemaal hyperdepieper

Overigens ben ik uitgerekend op de dag dat ik van Ayden was uitgerekend, ik ben uiteindelijk op 8 januari bevallen, met 40 weken en 1 dag dus.

Maar goed, misschien komt er straks wel een andere datum uit bij de VK. Het zit ergens tussen de 2 en 15 januari in ieder geval (volgens verschillende methodes berekend). Even afwachten nog. Wel heel heel erg spannend.
pi_68430543
Tan!! Wowwwww!! Ik zit hier echt met tranen in mn ogen, wat ongelooflijk fijn voor jullie! Ik kan me zó goed indenken dat t verlies van Ayden een enorme leegte bij jullie achtergelaten heeft! Ik hoop dat je heerlijk mag gaan genieten van je zwangerschap en wens je alvast heel veel plezier bij het vertellen aan man en kinderen!

Wat ongelooflijk bijzonder die datum dat kán niet anders dan een teken zijn dat er een klein mannetje is ergens wat jullie heel goed in de gaten houdt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 27 april 2009 @ 18:12:23 #71
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68430647
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Tan! Van harte en welkom welkom hier!
Jaaaaaa.... stiekemurd een rocker !! Gefelici!!

Tan, wat bijzonder! Heel erg gefeliciteerd meid! Een mooie zwangerschap gewenst.
pi_68430680
Tan, wat goed!

Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!!!

Wij hebben vanochtend de 20-wekenecho gehad. En we weten naar alle waarschijnlijkheid het geslacht! Zal het straks vertellen hoor, maar wat denken jullie?
pi_68430853
bij jou denk ik een meid...
pi_68430923
hihihi een rockertje voor rocka gefeli!!

ik denk ook een ventje voor Ssserpente. Geen idee gebaseerd op wat. Maar ik had bij Rocka ook al verkeerd gegokt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68431028
Genoeg gegokt, ik kan me niet meer inhouden!

Het is een meisje!

Tenminste, ze wilde het niet met 100% zekerheid zeggen omdat ze de schaamlipjes niet duidelijk in beeld kreeg. Maar ingezoomd zag ze geen piemeltje. Ze gaf dus aan dat het erg neigt naar een meisje, maar nog geen concreet 'bewijs' heeft zeg maar.

Maar we hebben sowieso nog twee echo's. Volgende week een omdat ze de kleine hersentjes niet in beeld kreeg en met 30 weken een om uit te sluiten dat de baarmoeder de opening afsluit.
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 18:33:14 #76
5428 crew  miss_sly
pi_68431168
Een stoere knul voor Rocka

En een meiske voor Ssserpente

Wat leuk he om dat al te weten
pi_68431212
oooh alweer verkeerd gegokt
een meisje voor Ssserpente!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 18:36:35 #78
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68431248
Waar zien jullie dat Rocka een knul krijgt?

Van harte gefeliciteerd met je tweede knul Rockabella .

En Serpente, een meiske .
pi_68431373
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:

Van harte gefeliciteerd met je tweede knul Rockabella .

En Serpente, een meiske .
Check de OP

ik vraag me nu wel af hoelang dat er al staat haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 18:43:18 #80
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68431446
Pfff, je maakt er een zoekspelletje van Rocka
pi_68431644
Sinds 18:03...gemeen...

Maar wel heel erg gefeli! En Serpente ook met je meisje
Lotte!
Noah!
pi_68431772
Rocka weer een jongen super!!

Ssserpente een meisje gefeliciteerd!
pi_68431933
rocka gefeliciteerd

Ssserpente een meisje gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_68432247
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oh wat mooi geschreven
#geen
pi_68432334
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Een stoere knul voor Rocka

En een meiske voor Ssserpente

Wat leuk he om dat al te weten
Jaaaaah leuk dames!!!
Ssserpente een meiske en Rocka een babyboy

Ik kon het originele bericht van rocka niet vinden?

Tssss Rocka jij gemenerik stiekum al in de OP zetten!
#geen
pi_68432454
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zat ook al te zoeken
Tof Rocka! En Ssserpente een meisje! Leuk leuk leuk.

En toch heb ik nog geen spijt dat ik lekker níet weet wat het wordt
pi_68432528
had ik toch weer gelijk Rocka krijgt een knul!!
  maandag 27 april 2009 @ 19:19:58 #88
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68432628
Tan, gefeliciteerd, inderdaad een hele bijzondere datum.
Serpentte, een meisje! Met staartjes (zeg ik er altijd achteraan want die horen nou eenmaal bij meisjes)
En Rocka een rockertje, helemaal te wouw!

Als ik me niet vergis ben ik vandaag 7wk, ook spannend. Ik ben best ziek. Iets wat ik bij mn vorige zwangerschap helemaal niet had. Moest gisteren zelfs overgeven van de plasluier van mn dochter, word daar best verdrietig van maarja, tis even niet anders.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 27 april 2009 @ 19:22:05 #89
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68432685
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja het gaat echt gewoon door! Nog even en we staan bovenaan...nou ja, even, maar toch, een keer staan we bovenaan
Tenzij je stiekem voordringt natuurlijk, dan sta je niet bovenaan
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_68433017
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hihi ik lees dit nu pas, maar grappig dat we stiekem allemaal zo denken hè
Ik kom denk ik helemaal niet bovenaan te staan, want panda1980 staat er en die heeft al sinds januari niet meer gepost, dus die zal ook wel niet snel komen melden of ze bevallen is
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef bumbaloe het volgende:

Tenzij je stiekem voordringt natuurlijk, dan sta je niet bovenaan
precies, ik zal proberen om niet twee weken overtijd te lopen miss sly, anders blijf ik de weg naar de top versperren voor je
pi_68433177
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef innepin het volgende:
Ik kom denk ik helemaal niet bovenaan te staan, want panda1980 staat er en die heeft al sinds januari niet meer gepost, dus die zal ook wel niet snel komen melden of ze bevallen is
De modjes checken 1 keer in de zoveel tijd of de mensen in de lijst wel inloggen/posten, zo niet dan worden er mensen uit gehaald. Dus er is nog hoop
  maandag 27 april 2009 @ 19:35:21 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68433179
Wat leuk Tan! Gefeliciteerd! En die datum... wat mooi.. echt zo super, zo toevallig, te toevallig
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 19:47:16 #93
5428 crew  miss_sly
pi_68433584
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef innepin het volgende:

[..]

[..]

precies, ik zal proberen om niet twee weken overtijd te lopen miss sly, anders blijf ik de weg naar de top versperren voor je
Haha, ja, dat zou wat zijn
Maar nee, ik vind het bovenaan staan nu nog iig niet echt belangrijk, maar het was meer om aan te geven dat het er toch echt steeds meer op begint te lijken dat er echt een kindje komt.
Ik vind dat nog steeds zo onwerkelijk, hoewel mijn buik echt wel aanwezig is en ik geregeld van alles voel en ook zie bewegen en er op de echo's toch ook echt een baby te zien was
  maandag 27 april 2009 @ 19:49:27 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68433654
Tan!
Van harte!
Ik wens je een pracht zwangerschap.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_68433789
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Haha, ja, dat zou wat zijn
Maar nee, ik vind het bovenaan staan nu nog iig niet echt belangrijk, maar het was meer om aan te geven dat het er toch echt steeds meer op begint te lijken dat er echt een kindje komt.
Ik vind dat nog steeds zo onwerkelijk, hoewel mijn buik echt wel aanwezig is en ik geregeld van alles voel en ook zie bewegen en er op de echo's toch ook echt een baby te zien was
Awww Ik zie je al helemaal liggen bij de echo's, "Huh, het is nog steeds écht een baby !"
Ik heb het met iets heel anders, naast het voortdurende getrappel in m'n buik: ik heb in een paar dagen tijd afspraken gemaakt voor kraamzorg, bv-cursus, bevallingsinfoavond moest van de vk , zwangerschapsgym en m'n verlof Toen werd het ineens wel heel dichtbij
pi_68433932
Dat gevoel ken ik ook Miss...op het moment dat dat echo-apparaat op m'n buik staat, geloof ik wel dat wat er op het scherm te zien is, ook echt in mij gebeurd, maar als ik dan wegga, is het idee dat dat allemaal door gaat wel heel gek, ondanks dat mn buik af en toe deukjes en bobbels laat zien en ik van binnen toch echt lief getrappel voel...
Lotte!
Noah!
pi_68434038
Ook vanaf hier gefeliciflapstaard Tan. Geniet ervan.
Ondertussen sta ik echt boven aan de lijst. Maar nog steeds geen kleine spruit hier . Al een week na de uitrekendatum. Komende woensdag moet mevrouw Berto weer naar de verloskundige. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 20:05:06 #98
5428 crew  miss_sly
pi_68434353
innepin, dat regelen van de praktische zaken doet het voor mij niet, maar kan me wel voorstellen dat dat voor jou zo werkt. Op de een of andere manier blijven dat ver-van-mijn-bed dingen, ook al zijn die geregeld. Hoewel misschien de infoavond in het VU, op 11 mei dat is over 2 weken , misschien toch ook wel weer wat realiteit zal brengen.

Linda, inderdaad, dat hetgeen in je buik gebeurt zoals je dat zien tijdens de echo ook doorgaat als je buiten staat Dat is het, dat is onwerkelijk

Berto, al een week over tijd. Nou kan het echt niet heel lang meer duren
  maandag 27 april 2009 @ 20:15:48 #99
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68434797
Tan, gefeliciteerd Wat fijn dat je nog een keertje mag! Weet je vent het inmiddels al?

Rocka, ik heb verkeerd gegokt: straks heb jij ook 2 jochies

En Serpente een dochter, leuk joh

Berto, nog even geduld! Wachten is altijd lastig, maar vooral als het gaat om het verwelkomen van jullie o zo gewilde baby. Sterkte voor je vrouw (overtijd lopen sucks!), ook voor straks met de bevalling.

Hier is de kleine een groeispurt aan het maken ofzo, ik heb de hele dag al honger als een paard. Vanmorgen voor 12 uur had ik al 1 matze, 4 boterhammen, een sultana en een mini-komkommertje op Ik zal maar niet vertellen wat daar in de loop van de dag nog allemaal bij gekomen is

En om BE's vraag uit het buiken-topic te beantwoorden: ik ben inderdaad behoorlijk afgevallen. Broeken die ik een half jaar geleden met geen mogelijkheid dichtkreeg zitten me nu als gegoten. Overgeven doe ik nog dagelijks, maar dat beperkt zich tot de nachten en 's ochtends vroeg. 2 of 3 keer per dag gebruik ik Primperan zetpillen tegen de misselijkheid en die helpen goed.
.... met gevoel voor drama....
pi_68434837
M'n moeder smste laatst: Het is zo onwerkelijk inderdaad dat dat alles in je zit en in je gebeurd. En op het moment dat je je kindje op je buik hebt, geloof je weer nooit dat dat toch echt uit je gekomen is.

Dat laatste weten de meeste hier natuurlijk niet, maar ik kan de reactie van (weet niet meer wie) heel goed voorstellen: He, waar haal je die nou vandaan?!
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')