abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68434891
Ooh Tan, wat ontzettend mooi en bijzonder!
Faja, wat omschrijf jij het mooi.

Ik ben er helemaal stil van, zo fijn en bijzonder Tan!
pi_68434931
Rocker! Stoer!
Sserpente, een meisje! Leuk!
pi_68435014
Wow Tan, wat geweldig!!
Serpente, leuk een meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68435021
Ik vind het ook gewoon een mooie gedachte dat zo een klein ventje niet graag ziet dat zijn mama zo verdrietig is rond die dag en daarom ervoor zorg draagt dat er nu met vreugde naar die datum wordt toegeleefd en hierna elk jaar wordt herinnerd.
  maandag 27 april 2009 @ 20:41:24 #105
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68435931
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Kersjes het volgende:
Tan, gefeliciteerd Wat fijn dat je nog een keertje mag! Weet je vent het inmiddels al?
Ja, en hij was heel blij verrast

Zijn droge commentaar 'dat kon ook niet anders'. Hmm jaja, de arrogantie, alsof hij de beste zwemmers van de wereld heeft of zo
  maandag 27 april 2009 @ 20:42:44 #106
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68435987
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een mooie gedachte dat zo een klein ventje niet graag ziet dat zijn mama zo verdrietig is rond die dag en daarom ervoor zorg draagt dat er nu met vreugde naar die datum wordt toegeleefd en hierna elk jaar wordt herinnerd.
Ja, ik vind dat wel een mooie gedachte om vast te houden (al ben ik niet zo bijgelovig, eraan denken kan geen kwaad ). Hoewel het misschien bij periodes ook wel heel confronterend zal zijn...
pi_68436474
Gefeliciteerd Tan! Echt heel bijzonder idd van die datum!

En Rocka een jongetje Had ik het goed geraden En een meisje voor Sserpente Leuk allemaal
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68436553
Gefeliciteerd Tan!!!!, en idd heel bijzonder, uitgerekend op die datum.
  maandag 27 april 2009 @ 20:57:02 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68436692
Tan, gefeliciteerd met je wondertje!
  maandag 27 april 2009 @ 21:11:44 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68437306
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Tan! Echt heel bijzonder idd van die datum!

En Rocka een jongetje Had ik het goed geraden En een meisje voor Sserpente Leuk allemaal
Ik had het zelf ook goed geraden.
Maar toch blijven die twijfels vreten he

Ssserpente een meiske Ook fanf*ckingtastisch!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68437362
Geweldig Rocka! Gefeliciteerd!!
pi_68437396
Dus je dromen klopten Rocka?
Lotte!
Noah!
pi_68437460
Oh Tan, wat geweldig!
En die datum....jeetje, dat kan geen toeval zijn joh.

GEFELICITEERD!

Linda, wij willen ook niet weten wat het is.
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar we hebben besloten het niet te willen weten.
Wisten we bij Meike ook niet, en het is prima bevallen.
Ik heb destijds wel een keer bij de vk gevraagd naar de hartslag, en wat ze dan dacht dat het voor geslacht was. Toen klopte het wel! (boven de 150 is een meisje zeggen de bakerpraatjes)
Ze zei er wel bij dat het vaak wel zo is, maar dus geen zekerheid enzo.
Maar dat ga ik aan het eind van deze zwangerschap wel weer vragen denk ik!
Ik denk trouwens zelf dat we een jongen krijgen.

En jij? Wat gaan jullie doen....wel of niet het geslacht weten? En wel of niet vertellen hier?

Ssserpente, een meisje dus waarschijnlijk! Leuk joh, mag je nou nog een keer terug voor wat meer zekerheid? Of durf je al roze in te gaan slaan?

En een broertje voor Brent, leuk zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 april 2009 @ 21:17:39 #114
190853 RockabeIIa
pi_68437579
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Dus je dromen klopten Rocka?
Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.
pi_68437634
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, wij willen ook niet weten wat het is.
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar we hebben besloten het niet te willen weten.
Wisten we bij Meike ook niet, en het is prima bevallen.
Ik heb destijds wel een keer bij de vk gevraagd naar de hartslag, en wat ze dan dacht dat het voor geslacht was. Toen klopte het wel! (boven de 150 is een meisje zeggen de bakerpraatjes)
Ze zei er wel bij dat het vaak wel zo is, maar dus geen zekerheid enzo.
Maar dat ga ik aan het eind van deze zwangerschap wel weer vragen denk ik!
Ik denk trouwens zelf dat we een jongen krijgen.

En jij? Wat gaan jullie doen....wel of niet het geslacht weten? En wel of niet vertellen hier?
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer

En hier mag iedereen het weten hoor. In Duitsland ook, maar in Nederland weet ik het nog niet. Of die vrienden van vriendlief het weten interesseert me eigenlijk weinig, hun eerste reactie toen we over de zwangerschap vertelde was ook: Ben je niet aan de pil dan . Maar of ik het geheim kan houden tov mn moeder enzo weet ik nog niet, alhoewel dat tot nu toe wel gepland staat...

En hoezo denk je een jongetje?
Lotte!
Noah!
pi_68437726
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.
Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*
Lotte!
Noah!
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:23:28 #117
5428 crew  miss_sly
pi_68437841
Bij ons is met echo toch echt drie maal een meisje bevestigd, maar haar hartslag zit altijd tussen 145 en 150, niet erboven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68437924
waarom is die hartslag eigenlijk zo hoog bij in-de-buik-baby's? En is dat bij de geboorte weer gedaald?
Lotte!
Noah!
pi_68437996
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Maar of ik het geheim kan houden tov mn moeder enzo weet ik nog niet, alhoewel dat tot nu toe wel gepland staat...

En hoezo denk je een jongetje?
ja waarom denk ik eigenlijk een jongetje???
Het voelt gewoon zo, ofzo.
Mijn zwangerschap is ook totaal anders als bij Meike, toen had ik allerlei kwalen en nu niks,
maar dat zegt niks over het geslacht he.
Maakt ons niks uit hoor, wat het is. We hebben geen voorkeur ofzo

Lijkt mij ook enorm lastig om het niet te vertellen in je omgeving....als je weet wat het voor geslacht heeft! Ook een reden voor ons om het niet te willen weten, ik vertel het zo aan de halve wereld....
Ik denk trouwens als ik het aan vrienden zou vertellen ik het ook zowiezo aan de ouders zou vertellen. Straks horen ze het van een ander.... "goh wat leuk dat jullie een kleinzoon/kleindochter krijgen!"
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer
Wij hebben ook wel babynieuws natuurlijk die dag.
Over hoe mooi onze beebs zijn enzo....
pi_68438110
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons is met echo toch echt drie maal een meisje bevestigd, maar haar hartslag zit altijd tussen 145 en 150, niet erboven
tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)
"het is een jongen" even later....." en nu is het een meisje"
Tis pas 100% zeker als je je kindje in je armen hebt liggen
pi_68438122
ja...beebie-geslacht-nieuws, ik zei het niet goed

Enne...ja, maar ik denk niet dat de Duitse vrienden van mn vriend, mijn Nederlandse moeder (die ze niet kennen) gaan aanspreken op het geslacht van het kleinkind

Ik heb er zoooon zin in in die echo! Jullie vast ook, Karin en Mefke
Lotte!
Noah!
  maandag 27 april 2009 @ 21:30:39 #122
190853 RockabeIIa
pi_68438174
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*
Da's mijn enige droom geweest. Voor de rest was het puur gevoelsmatig dat ik jongen dacht. Met een meid was ik net zo blij geweest.
En daarnaast hebben we nog een peuter die alleen maar susje susje susje loopt te roepen als je hem vraagt of ie een broertje of zusje wilt. Zelfs als je hem vraagt eens een boertje te laten (dat doet ie heel schattig nep ) roept hij al SUSJE! En vandaag is het 'Broertje niet! Mooi susje'
pi_68438228
agos, Brent

Maar een broertje vindie straks ook vast heel leuk, om samen met de auto'tjes te spelen
Lotte!
Noah!
  maandag 27 april 2009 @ 21:31:53 #124
190853 RockabeIIa
pi_68438238
De hartslag van de Bib (baby in buik) is hier trouwens elke keer hetzelfde, zowel thuis als op de echo's als bij de vk 156 slagen per minuut.
pi_68438339
Gaaf Rocka, nog zo'n leuke zoon!
Ik had het toch goed gegokt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')