Ja, en hij was heel blij verrastquote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Kersjes het volgende:
Tan, gefeliciteerdWat fijn dat je nog een keertje mag! Weet je vent het inmiddels al?
Ja, ik vind dat wel een mooie gedachte om vast te houden (al ben ik niet zo bijgelovig, eraan denken kan geen kwaadquote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind het ook gewoon een mooie gedachte dat zo een klein ventje niet graag ziet dat zijn mama zo verdrietig is rond die dag en daarom ervoor zorg draagt dat er nu met vreugde naar die datum wordt toegeleefd en hierna elk jaar wordt herinnerd.
Ik had het zelf ook goed geraden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Tan! Echt heel bijzonder idd van die datum!
En Rocka een jongetjeHad ik het goed geraden
En een meisje voor Sserpente
Leuk allemaal
Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Dus je dromen klopten Rocka?
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weerquote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Linda, wij willen ook niet weten wat het is.![]()
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar we hebben besloten het niet te willen weten.
Wisten we bij Meike ook niet, en het is prima bevallen.
Ik heb destijds wel een keer bij de vk gevraagd naar de hartslag, en wat ze dan dacht dat het voor geslacht was. Toen klopte het wel! (boven de 150 is een meisje zeggen de bakerpraatjes)
Ze zei er wel bij dat het vaak wel zo is, maar dus geen zekerheid enzo.
Maar dat ga ik aan het eind van deze zwangerschap wel weer vragen denk ik!
Ik denk trouwens zelf dat we een jongen krijgen.
En jij? Wat gaan jullie doen....wel of niet het geslacht weten? En wel of niet vertellen hier?
Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn droom zei 'Het kan een meisje zijn' en dat was enorm verwarrend. Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat het een knul zou worden.
ja waarom denk ik eigenlijk een jongetje???quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
Maar of ik het geheim kan houden tov mn moeder enzo weet ik nog niet, alhoewel dat tot nu toe wel gepland staat...
En hoezo denk je een jongetje?
Wij hebben ook wel babynieuws natuurlijk die dag.quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Tof, dan ben ik dus de enige met baby-nieuws hier, die dag! Alhoewel er nog iemand was die de 7e de echo had...Maar wie ook al weer![]()
tijdens de bevalling van Meike lag ik aan het CTG, en toen was het steeds net erboven of net eronder....(de 150 grens dus)quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Bij ons is met echo toch echt drie maal een meisje bevestigd, maar haar hartslag zit altijd tussen 145 en 150, niet erboven
Da's mijn enige droom geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Was dat je enige babydroom? Kan me voorstellen dat dat dan verwarrend is. Ik heb nog steeds hele gedetailleerde meisjes-baby-dromen gehad en 1 droom over een jongetje die na 1 nacht slapen in de droom ook een meisje was geworden. Vraag is nu: is het echt een meisje of wil ik dat gewoon zo heel graag?! *nieuwsgierig is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |