abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68421566
Rocka, we zijn nieuwsgierig .

Miss_sly ik moet volgende afspraak weer prikken voor ijzer enzo, 18 mei.
Overigens gaat het beter inmiddels en mn moeder is hier dus dat is ook wel fijn. Ik kijk het nog even aan, mocht het weer erger worden dan bel ik wel en moeten ze van de week maar vast prikken... en mn bloeddruk even controleren.
Fake it till you make it...
pi_68422108
nou dan gok ik ook op een broertje voor Brent

Marlieske, als je je zo ongerust maakt over het al dan niet al beginnen van de bevalling bel je de vk toch?
Misschien kunnen ze wel iets doen om je ongerustheid weg te nemen?

Tessie, mooi dat je weekendje weg leuk was. En die bedden....dat is wel het grote nadeel ja!

Jee mefke, alweer de 20wekenecho??? Je bent maar een paar dagen eerder uitgeteld, en ik moet gewoon nog ruim 2 weken wachten op de 20weken echo....
Gelukkig trappelt kleintje er lekker op los, heerlijk steeds die bevestiging...."joehoe!! mama ik ben er nog!"

Poppejans, jammer dat je nu toch misselijk lijkt te worden....
Hopelijk kun je de boel in ieder geval binnen houden.

Hoe is het met jou Troel?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 april 2009 @ 14:14:30 #278
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68422333
Net het verlossende telefoontje gehad van de gyn, de uitslag met betrekking tot het eiwit in mijn urine was gelukkig helemaal goed! (opgelucht ademhaald)
Dus we gaan met een gerust hart vrijdag weer op controle en baby's kijken....
pi_68422449
Gelukkig MamaNik!

Volgens mij lacht Rocka zich een scheur om ons allemaal zo hevig aan het f5-en enzo
*gief uuuuupdaaaate!!*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68422761
2 uur geleden mn allereerste innige omhelzing met de wcpot gehad, achja het maakt me vooralsnog niet uit, was vandaag toch lekker vrij.
Morgenochtend wel heel vroeg opstaan om te werken, ik hoop maar dat ik me dan iets minder belabberd voel

Rocka, doe es vertellen!!! Pff ik heb echt totaal geen idee of gevoel wat het geslacht is, maar een hele wilde gok: een broertje voor Brent
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68423773
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:25 schreef Poppejans het volgende:
2 uur geleden mn allereerste innige omhelzing met de wcpot gehad, achja het maakt me vooralsnog niet uit, was vandaag toch lekker vrij.
Morgenochtend wel heel vroeg opstaan om te werken, ik hoop maar dat ik me dan iets minder belabberd voel

Rocka, doe es vertellen!!! Pff ik heb echt totaal geen idee of gevoel wat het geslacht is, maar een hele wilde gok: een broertje voor Brent
hmmm dat is minder!
Kleine beetjes tegelijk eten helpt he.
En misschien voordat je opstaat in bed al iets lichts eten?
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 15:08:11 #282
5428 crew  miss_sly
pi_68424313
Rocka, kom eens naar huis, of gebruik je foon nou...we willen het zooo graag weten

MamaNik, fijn dat de uitslag goed was!

FTA, wat lief dat je dat vraagt. Het was erg gezellig, lekker samen zwanger zitten zijn Toch erg bijzonder, ook al zien we elkaar veel te weinig helaas. Ze had mijn kadootje al in huis en meteen meegegeven Nou j a, zo heel onlogisch is het niet, want het is een kraammand En de kans dat ze echt kort na mijn bevalling op kraamvisite kan komen, is niet zo groot, want zij is dan net weer begonnen met werken. Dus nu staat er een kraammand met kadootjes mij heel erg nieuwsgierig te maken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68424473
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, kom eens naar huis, of gebruik je foon nou...we willen het zooo graag weten

MamaNik, fijn dat de uitslag goed was!

FTA, wat lief dat je dat vraagt. Het was erg gezellig, lekker samen zwanger zitten zijn Toch erg bijzonder, ook al zien we elkaar veel te weinig helaas. Ze had mijn kadootje al in huis en meteen meegegeven Nou j a, zo heel onlogisch is het niet, want het is een kraammand En de kans dat ze echt kort na mijn bevalling op kraamvisite kan komen, is niet zo groot, want zij is dan net weer begonnen met werken. Dus nu staat er een kraammand met kadootjes mij heel erg nieuwsgierig te maken
oh dat is wel heel lief zeg.
Pff en nu maar wachten....wij kregen toen Meike geboren was zo'n 10 dagenmand.....vond het toen al moeilijk om te wachten steeds. Jij moet nog veel langer wachten.....!
Ik zou hem echt uit mijn gezichtsveld zetten denk ik!

Mamanik, wat fijn dat je uitslag goed was! nu weer in relaxmodus he!
  maandag 27 april 2009 @ 15:13:01 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_68424534
quote:
Jee mefke, alweer de 20wekenecho??? Je bent maar een paar dagen eerder uitgeteld, en ik moet gewoon nog ruim 2 weken wachten op de 20weken echo....
Gelukkig trappelt kleintje er lekker op los, heerlijk steeds die bevestiging...."joehoe!! mama ik ben er nog!"
Karin, ik ga dan ook met 19w6 ivm toch al geplande bezoek aan de vk en de vele vrije dagen de komende tijd.
Trappelen of schoppen wil ik het eigenlijk niet noemen, tis nog steeds meer kriebelen of prikjes geven. Echt schoppen lijkt het me niet..maar he, wie weet is dit wel al echt schoppen, weet ik veel, ik doe dit voor het eerst. Ook zo raar, ik voel ook af en toe mijn eigen hartslag als ik mijn hand op mijn buik leg. Kennen meer mensen dat?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 27 april 2009 @ 15:23:02 #285
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68424916
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:

..... en ik moet gewoon nog ruim 2 weken wachten op de 20weken echo....

Aahgrr ik dus ook. Heb de extra geslachtsecho er zeg maar niet doorgekregen bij Vriendlief... Maar goed, dan is die 20 weken echo extra belonend hopelijk dan maar....
Ook hier begint het aardig er op los te trappen allemaal

@ Poppejans.... wat klote van je omhelzingen met de pot...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68425056
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Karin, ik ga dan ook met 19w6 ivm toch al geplande bezoek aan de vk en de vele vrije dagen de komende tijd.
Trappelen of schoppen wil ik het eigenlijk niet noemen, tis nog steeds meer kriebelen of prikjes geven. Echt schoppen lijkt het me niet..maar he, wie weet is dit wel al echt schoppen, weet ik veel, ik doe dit voor het eerst. Ook zo raar, ik voel ook af en toe mijn eigen hartslag als ik mijn hand op mijn buik leg. Kennen meer mensen dat?
ja hoor dat herken ik wel! Vooral een week of 2 geleden had ik dat steeds als ik mijn hand op mijn buik legde.
En mijn kind is nu al een whizzkid! Die begint te trappelen als ik de laptop op schoot zet.

Jij hebt je 20 weken echo dan iets eerder dan 20 weken, en ik pas met 21weken en een dag.
Naja, als alles maar goed is.
pi_68426897
Ik heb mijne ook met 21 weken, dus op 7 mei. Willen jullie weten wat het word? En komt het dan ook hier te staan?

En echt mn hartslag voelen heb ik niet, maar ik kan 'm wel zien. M'n buik beweegt in het tempo van m'n hartslag zeg maar. Ziet er ook heel raar uit. Vooral als beeb er dan een handje of voetje in prikt, dan word het hartslag-hobbel-hartslag
Lotte!
Noah!
pi_68426917
Miss_sly wat ontzettend leuk lijkt het me om samen met een vriendin zwanger te zijn! Mijn vriendinnen moeten allemaal nog niet aan kinderen denken, al begint het bij sommige nu wel een beetje te kriebelen.
Oeh wel moeilijk om die kraammand nog te moeten laten staan, ik weet niet of ik me in zou kunnen houden haha!.

Poppejans wat shit dat de misselijkheid is toegeslagen! Bij mij hielpen winegums en zuurtjes heel erg tegen de misselijkheid!

Mefke hier zie ik ook altijd mijn buik bewegen op het ritme van mijn eigen hartslag, heel vaag!

Zeg Rocka, zo lang kan je ons niet laten wachten hoor!!!!
pi_68427046
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb mijne ook met 21 weken, dus op 7 mei. Willen jullie weten wat het word? En komt het dan ook hier te staan?

En echt mn hartslag voelen heb ik niet, maar ik kan 'm wel zien. M'n buik beweegt in het tempo van m'n hartslag zeg maar. Ziet er ook heel raar uit. Vooral als beeb er dan een handje of voetje in prikt, dan word het hartslag-hobbel-hartslag
dat heb ik ook!!
ik vind het er zo hysterisch uitzien hahaha echt mn hele buik gaat inderdaad op en neer op het ritme van mn hart. Maar misschien komt het wel doordat die grote buikspieren nu een beetje opzij geweken zijn dat je slagaders daar meer ruimte hebben ofzo?

En natuurlijk willen wij weten wat het wordt! (als je dat kwijt wilt natuurlijk )
maar dan moet je ons niet de hele dag in spanning laten heur!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68427053
Mijn buikzoon word helemaal wild als ik op het werk het geld in de coinscanner gooi Tis een kleine geldwolf

Ik droomde vannacht dat ik een wondje op mijn buik had en dat daardoor heen steeds voetjes of handjes naar buiten kwam Toen besloten ze in het ziekenhuis het kindje maar te halen. Dat deden ze uit een andere kamer. Kreeg het kindje in mijn handen gedrukt en moest me er maar mee redden. Veels te vroeg geboren en veels te klein enzo. En ik had geen voeding bij me (want daarna ging ik weer naar het feest waar ik vandaag kwam) dus ging ik borstvoeding geven. Toen werd ik wakker. Nachthemd helemaal nat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 27 april 2009 @ 16:21:00 #291
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68427145
Oooooooohhhhhhh

WAAAAHHH

Ik kon niet wachten met testen... ik zou donderdag ongesteld moeten worden maar had zoveel klachtjes dat ik het niet kon laten.... En positief!!! Heel licht nog, maar erg duidelijk!

Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben, maar waarschijnlijk 7 januari... Geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg, maar dat is exact dezelfde datum als ik van Ayden uitgerekend was...

Beetje vreemd nog, maar ik ben wel heel blij
pi_68427155
Rockaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik ben bij de HA geweest, morgen even bloedprikken. En druppeltjes tegen de hooikoorts gekregen want tabletten geeft ze liever niet nu.
#geen
pi_68427179
Tan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!

Wat apart dat je waarschijnlijk op dezelfde dag uitgerekend bent
pi_68427196
Tan! Gefeliciteerd! Wat toevallig die datum zeg!
#geen
  maandag 27 april 2009 @ 16:22:18 #295
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68427198
tan proficiat en welkom

Rocka??
pi_68427207
Waaaaat Tan wat gaaaaaf!!

supergefeliciteerd!! dat je maar een mooie zwangerschap tegemoet mag gaan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68427208
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat heb ik ook!!
ik vind het er zo hysterisch uitzien hahaha echt mn hele buik gaat inderdaad op en neer op het ritme van mn hart. Maar misschien komt het wel doordat die grote buikspieren nu een beetje opzij geweken zijn dat je slagaders daar meer ruimte hebben ofzo?

En natuurlijk willen wij weten wat het wordt! (als je dat kwijt wilt natuurlijk )
maar dan moet je ons niet de hele dag in spanning laten heur!
Ik doelde eiks op Karin en Mefke die gelijk met mij oplopen, haha! Maar ik kom het wel vertellen hoor, als ik tijd heb...sta helemaal volgepland die dag en de dag erna reis ik 's ochtends om 6u naar NL...maar voor het weekend komt het er dan vast! Maar nu eerst nog anderhalve week wachten..

En ik dacht zelf dat het kwam door de placenta...want ik heb het alleen tot aan m'n navel, dus tot waar m'n baarmoeder nu is. En zo'n placenta krijgt natuurlijk met iedere hartslag zo'n golf bloed er doorheen...maar geen idee of dat klopt, jouw redenering klinkt ook wel logisch...
Lotte!
Noah!
pi_68427228
Tan gefeliciteerd Wat bijzonder dat het dezelfde datum is als met Ayden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 16:23:57 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68427268
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Tan het volgende:
Oooooooohhhhhhh

WAAAAHHH

Ik kon niet wachten met testen... ik zou donderdag ongesteld moeten worden maar had zoveel klachtjes dat ik het niet kon laten.... En positief!!! Heel licht nog, maar erg duidelijk!

Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben, maar waarschijnlijk 7 januari... Geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg, maar dat is exact dezelfde datum als ik van Ayden uitgerekend was...

Beetje vreemd nog, maar ik ben wel heel blij
wat leuk!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68427285
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

hmmm dat is minder!
Kleine beetjes tegelijk eten helpt he.
En misschien voordat je opstaat in bed al iets lichts eten?
Ja, dat zijn wel goede tips denk ik, lief

Tan!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')