Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDVquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, wat een reactie, MamaNik. Had geantwoord dat dat in haar geval waarschijnlijk ook het beste was geweest...
Ik zou zo met mn mond openstaan dat ik op dat moment niet eens wat terug kon verzinnen geloof ik, jemig wat een lompe boer opmerking zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef MamaNik het volgende:
Net iemand in de stad, zo jij krijgt er zeker 2 of moet je bijna bevallen. Nee inderdaad ik krijg er 2, zegt ze gewoon nou pfff succes jij liever dan ik, ik zou er niet aan moeten denken, ik had het weg laten halennou ja zeg!! Zulke mensen verdienen toch geen kinderen???
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDV
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDV
En wie t in zijn/haar botte hoofd haalt om iets naars te zeggen over jou of je drie wondertjes, die kan een knal krijgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef MamaNik het volgende:
In het begin werd ik ook echt gek van de opmerkingen van mensen en stond ik ook met mijn bek vol tanden maar nu zo'n week of 20 verder ben ik er klaar mee en wordt er niks meer gezegd over mijn kinderen![]()
Ben benieuwd wat voor opmerkingen ik weer voor mijn kiezen krijg als de kinderen eenmaal geboren zijn en ik buiten loop met de tweeling en mijn mannetje van 2.. volgens mij even snel een boodschapje doen zit er dan niet meer in.
Mikoxx truste ik ga ook nog even een tukkie doen....![]()
Ja heel herkenbaar, ik slaap al weken s'middags... Heerlijk vooral ook omdat mijn kleine man nog lekker slaapt tussen de middag dus ik kan altijd wel even. Maar op dinsdag en vrijdag zit die op het KDV maar ook dan neem ik het ervan. Maar heeel raar als ik alleen thuis ben is het altijd maar een uurtje en als ik met zoontje ben dan slaap ik zolang hij slaapt (2uur) hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef mikoxx het volgende:
[..]
En wie t in zijn/haar botte hoofd haalt om iets naars te zeggen over jou of je drie wondertjes, die kan een knal krijgen!Haha! Komt vast goed, je loopt straks te stralen achter je megawagen, let maar op!
![]()
Jij slaapt 's middags ook bij? Herkenbaar dus..
Wat Belana zegt, zo gaaf dit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Belana het volgende:
Tan![]()
![]()
![]()
wat mooi, bijzonder, heerlijk, geweldig!! veel geluk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |