abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:53:44 #201
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68454235
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, wat een reactie, MamaNik. Had geantwoord dat dat in haar geval waarschijnlijk ook het beste was geweest...
Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDV
pi_68454723
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:42 schreef MamaNik het volgende:

Net iemand in de stad, zo jij krijgt er zeker 2 of moet je bijna bevallen. Nee inderdaad ik krijg er 2, zegt ze gewoon nou pfff succes jij liever dan ik, ik zou er niet aan moeten denken, ik had het weg laten halen nou ja zeg!! Zulke mensen verdienen toch geen kinderen???
Ik zou zo met mn mond openstaan dat ik op dat moment niet eens wat terug kon verzinnen geloof ik, jemig wat een lompe boer opmerking zeg

Ik heb gelukkig de clienten de deur uitgekregen vanmorgen en daarna gauw weer naar huis gegaan om nu met dekbedje op de bank misselijk te liggen wezen, vooralsnog gelukkig niet gekotst, al kan dat soms best opluchten om een misselijk gevoel weg te krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68454875
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Nou ben het ondertussen een klein beetje gewend, dus had gelijk mijn antwoord klaar, aangezien ze 2 mega irritante kinderen bij zich had waar ik me al even aan ergerde omdat ze al 2x tegen me aan waren gelopen en op mijn voeten stonden te dansen. Dus floepte er gelijk uit, ach je krijgt wat je aankunt hé, en ja met 2 van zulke had ik er ook niet aan moeten denken....(en ben doorgelopen) nou is mijn mannetje van bijna 2 ook best wat druk maar die is vandaag lekker op het KDV
Dat vind ik dan wel weer een stoere reactie

Noli, gefeliciteerd met W!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68454887
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef MamaNik het volgende:

[..]

You go girl!
pi_68455248
Inderdaad Huup (of wie zei het?) voor jongens is er veel minder aanbod in kleertjes. Maar goed mijn vriend klaagt ook altijd dat er voor vrouwen veel meer is dan voor mannen, het zal wel horen ofzo?

MamaNik ongelofelijk dat iemand zoiets zegt

Vandaag 29 weken nog maar 11 te gaan!

Hoe zat het ook alweer met de mutsjes van goodmoodkids? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze nogal groot vallen, dus nu twijfel ik of ik bij de jumpsuit wel een mutsje zal bestellen?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:20:12 #206
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68455262
Tan van harte wat een prachtig nieuws, een hele voorspoedige zwangerschap gewenst

Baby meisjes en baby jongetjes in de maak O+

hier gisteravond echt pijn links naast mijn navel, kon amper lopen zo pijnlijk, alsof er van binnenuit aan de navelstreng zeer sterk getrokken werd ofzo.
kindje was ook echt enorm druk, ben er nog 2 keer wakker van geworden.
en vanmorgen was alles weg, de pijn dan.
beebje is nog steeds drukkies aan het gymmen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68455945
Vervelend Bar! Enig idee wat het kan zijn?

Hier is iemand flink aan het koprollen! Bedacht me net dat ik het toch al voel vanaf week 17, terwijl mn placenta aan de voorkant blijkt te liggen. Ze zeggen toch dat je het dan vaak pas later voelt?

Meisje

Edit: Hey Vlindurtje, hoe voel je je?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:47:13 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68456173
Bar, dat zal dan toch via de navelstreng aan de placenta geweest moeten zijn. Het kan iig nooit jouw navelstreng geweest zijn.

Mooie echo!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:52:42 #209
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68456325
Tjemig wat een lompe opmerking zeg! Getver! Je hebt lekker direct gereageerd, goed zo! Ik zou geloof ik met mn mond vol tanden staan en achteraf van alles weten te zeggen...!!

Ssserpente, t is nog afwachten dus... idd wel een hele mooi echo! Leuk!

Poppejans....

Onze kleintjes mogen idd nog lekker een week of 5 blijven zitten. Ik wil ze heeeeeeel graag lekker mee naar huis kunnen nemen, dus daar gaan we voor! Ik kruip zo nog maar even lekker in mijn bedje, die gebroken nachten waarin ik ieder uur de wc zie breken me op geloof ik Truste!

Oh ja, Noli, toch nog dus! Gefeliciteerd iig en maak er een gezellig dagje van!
pi_68456328
Serpente, volgens wijlen mijn gyn is het niet altijd zo dat je met een placenta praevia je kleintje minder voelt! Het is van meer dingen afhankelijk. Ik voelde Sjakie rond die tijd ook al ploppen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:00:44 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68456604
Poppejans, vervelend dat je zo misselijk bent. Sterkte

Serpente, wat mooi!

Noli, gefeleciteerd en een fijne dag toegewenst! Het liefst zonder plotselinge bevallingen enzo
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:13 #212
248986 MamaNik
pi_68456748
In het begin werd ik ook echt gek van de opmerkingen van mensen en stond ik ook met mijn bek vol tanden maar nu zo'n week of 20 verder ben ik er klaar mee en wordt er niks meer gezegd over mijn kinderen
Ben benieuwd wat voor opmerkingen ik weer voor mijn kiezen krijg als de kinderen eenmaal geboren zijn en ik buiten loop met de tweeling en mijn mannetje van 2.. volgens mij even snel een boodschapje doen zit er dan niet meer in.

Mikoxx truste ik ga ook nog even een tukkie doen....
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:09:30 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68456883
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef MamaNik het volgende:
In het begin werd ik ook echt gek van de opmerkingen van mensen en stond ik ook met mijn bek vol tanden maar nu zo'n week of 20 verder ben ik er klaar mee en wordt er niks meer gezegd over mijn kinderen
Ben benieuwd wat voor opmerkingen ik weer voor mijn kiezen krijg als de kinderen eenmaal geboren zijn en ik buiten loop met de tweeling en mijn mannetje van 2.. volgens mij even snel een boodschapje doen zit er dan niet meer in.

Mikoxx truste ik ga ook nog even een tukkie doen....
En wie t in zijn/haar botte hoofd haalt om iets naars te zeggen over jou of je drie wondertjes, die kan een knal krijgen! Haha! Komt vast goed, je loopt straks te stralen achter je megawagen, let maar op!

Jij slaapt 's middags ook bij? Herkenbaar dus..
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:16:33 #214
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68457142
Tan gefeliciteerd!!!

En wat leuk dat er weer zoveel echo's en daarmee geslachtsbepalingen zijn geweest

Noli gefeliciteerd met W.

Ben ook wel benieuwd naar Marlieske inderdaad...

En Serpente inderdaad mijn placenta lag ook aan de voorkant. En ik voelde het ook al rond die tijd. Het kan dus wel Waarschijnlijk voel je het dus juist op de plaatsen waar die placenta er dus niet voor ligt
No more games, no more drama...
pi_68457143
Oooh wat een lompe opmerking zeg van die mevrouw...
En voor als ze er eenmaal zijn MamaNik, er zijn van die buttons te koop met "ja het is druk" erop, ik zou er eentje aanschaffen

Ik was inderdaad Innepin's personal shopper voor neutrale kleertjes maar man man wat vond ik dat moeilijk zeg niet alleen omdat het voor een ander is maar vooral ook omdat er maar heel weinig is dat écht neutraal is! Maar k ben wel goed geslaagd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68457272
super Huuphuup... als ik twee streepjes heb, zal ik je wel aan je mouw trekken...
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:23:24 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68457388
Oeh, zouden er vandaag beepjes bijkomen? Spannend!

Ik heb straks nog een afspraak met de vk. Was het al helemaal vergeten!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68457582
Ik heb toch nog even de vk gebeld, niet meer zo duizelig als gisteren, maar ook niet helemaal lekker en daardoor toch niet helemaal gerust. Ik mag morgenochtend op het reguliere spreekuur even tussendoor, wel fijn dan kunnen ze in elk geval even mn bloeddruk nakijken en kan ik mn hersenspinsels uitspreken.
Want ik ga vanalles zitten bedenken en dat schiet natuurlijk ook niet echt op.

Het helpt ook niet zo erg mee dat ik beroerd geslapen heb vannacht en moe ben, iemand hoeft maar naar me te wijzen of ik ben al in tranen...
Kleine meid ligt in bed, mama gaat ook even een tukkie doen.
Fake it till you make it...
pi_68457598
Marlieeeeeeeeeeesssske? Niet stiekem al je beebje op de wereld zetten hoor, lekker nog even laten zitten!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:52:32 #220
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68458525
Ik lees heel bijzonder nieuws van Tan! Super!

En Iksje, proficiat met jullie zoon en broertje Tristan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_68459027
Mooie echo ssserpente!!!

Rocka ik moet vanavond ook naar de vk maar ben zo bang dat ik dat ga vergeten en dan moet ik er ook nog eens aan denken om urine mee te nemen, dat kan nooit goed gaan
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:17:38 #222
248986 MamaNik
pi_68459609
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef mikoxx het volgende:

[..]

En wie t in zijn/haar botte hoofd haalt om iets naars te zeggen over jou of je drie wondertjes, die kan een knal krijgen! Haha! Komt vast goed, je loopt straks te stralen achter je megawagen, let maar op!

Jij slaapt 's middags ook bij? Herkenbaar dus..
Ja heel herkenbaar, ik slaap al weken s'middags... Heerlijk vooral ook omdat mijn kleine man nog lekker slaapt tussen de middag dus ik kan altijd wel even. Maar op dinsdag en vrijdag zit die op het KDV maar ook dan neem ik het ervan. Maar heeel raar als ik alleen thuis ben is het altijd maar een uurtje en als ik met zoontje ben dan slaap ik zolang hij slaapt (2uur) hahaha
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:55 #223
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68459739
Ben net gebeld door de vk, ik mag morgen al voor mijn liggings-echo. Even kijken hoe de beeb ligt, zodat ie eventueel nog gedraaid kan worden, mocht dat nodig zijn!
Ik heb mezelf maar een sms gestuurd met de tijd, want ik ga het geheid vergeten hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:23:43 #224
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68459844
Tan!! Wat een heerlijk bericht! Gefeliciteerd voor jullie allemaal!
Rockabella, gij jongensmama! Weer zo'n knapperd onderweg!! Gaaf!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_68460045
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef Belana het volgende:
Tan wat mooi, bijzonder, heerlijk, geweldig!! veel geluk!!!
Wat Belana zegt, zo gaaf dit!
Ik ben heel blij voor jullie Tan!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')