Vandaar dat echte supporters gewoon een kampioenschap op het Leidse vierenquote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog ff een sneer '' Op P2 is het wel anders ''
en bij welke aanhang vind je het wel ok?quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef Jeroen427 het volgende:
Nu zie je toch maar weer wat voor een aanhang AZ eigenlijk heeft, ongekend treurig dit...
Dat dan weer wel maar verder was het een treurige bedoening.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Verdiend kampioen dit jaar
haha inderdaad, hier wordt in iedergeval niet de hele stad afgebroken maar is het gewoon een groot feestquote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AfgunstMaargoed, was ook te verwachten, als je zelf niets te vieren hebt, moet je natuurlijk hier komen zeiken.
Waar anders?quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Vandaar dat echte supporters gewoon een kampioenschap op het Leidse vieren
ik had echt de indruk dattie erg over die tekst deze keer eg lang heeft moeten nadenken. het klonk allemaal erg mat en onecht. hij was volgens mij blij dat het publieke deel van het 'feest' klaar was. erg treurige gebeurtenis voor niet-retteketettersquote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Is dat fragment ergens terug te zien van "wij zijn de beste van" wat ie rond half 9 heeft geroepen?
Ja, ik ben er de afgelopen 4 jaar langsgelopenquote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haha inderdaad, hier wordt in iedergeval niet de hele stad afgebroken maar is het gewoon een groot feest
en och die Amsterdamse zuurpruimen staan bij hun eigen clubje mee te zingen met Peter Beensequote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er de afgelopen 4 jaar langsgelopen't is gewoon boers en leuk hier in Eindhoven.
Maar m'n vrienden zijn blij voor me dit jaar.
Haha, ja sorry maar het feest is echt ruk.. AZ is terecht kampioen geworden. Maar feesten kunnen jullie echt NIET.quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan blijft het een beetje in de traditie van de afgelopen 4 jaar
Hey, jij woont toch in de buurt en zo? Samenwonen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef lynda het volgende:
Het was gewoon geweldig![]()
Wat een pokke druktewel mooie foto's
Nog dezelfde opleiding ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey, jij woont toch in de buurt en zo? Samenwonen?![]()
Zoals het hoort. Gelukkig deed iedereen mee.quote:Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig wel applaus van Ajax-publiek toen hij weggedragen werd.
quote:Update: Slechts hersenschudding voor Didulica
Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat de eerste diagnose die de medische staf van AZ stelde juist was. Didulica blijkt geen ernstige verwondingen te hebben opgelopen en heeft slechts een lichte hersenschudding. De Australiër, die inmiddels alweer ontslagen is uit het ziekenhuis, zou mogelijk volgende week alweer kunnen spelen.
Ik hoop eigenlijk dat Didulica tegen Heerenveen nog mag aantreden. Wedstrijdje rust, mag Romero de volgende ook keepen en dan als een soort afscheidswedstrijd nogmaals Didulica.quote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig, maar hij heeft zijn laatste wedstrijd voor AZ gekeept, vrees ik. Maar geen onbelangrijk aandeel in de titel dit jaar. Stel je voor dat er een Sinouhof een Bulters
in het doel had gestaan, dan was het nog billenknijpen geworden.
Joey had gewoon enkele puike reddingen in de wedstrijden die hij speelde, afgesloten met een uitstekende redding op die arrogante panenka van Suarez. Dat doe je toch fokking niet als je 0-1 achter staat.
Heb het ook op TV Noord-Holland gekeken. Wat een feest!!!! Ik heb echt zo genoten!quote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
En hier:
http://stream.rtvnh.nl/TVNH/ - betere beelden, beter commentaar. Wat een volksfeest
Goeie TT trouwens
Zo'n actie was er ook in de 2e helft van een Ajax-speler, liggen maar zodra de boel al doorging snel weer opstaan. Dat zie je helaas te vaak, bij allerlei ploegen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:16 schreef denthemen het volgende:
Wat wel grappig is, Dembelé heeft dezelfde trekjes als Suarez. In de samenvatting zie je een sliding van, ik geloof, Vermaelen op de bal. Dembelé wilt doen geloven dat hij geraakt is en faked een blessure, en als hij ziet dat het spel verder gaat staat hij snel op.
En daarna het halve Leidseplein verwoesten...dat zie ik hier niet gebeuren.quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vandaar dat echte supporters gewoon een kampioenschap op het Leidse vieren
Ik plaatste idd net precies dezelfde reactie (had de jouwe nog niet gelezen).quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haha inderdaad, hier wordt in iedergeval niet de hele stad afgebroken maar is het gewoon een groot feest
Als je je een beetje had verdiept in het hoe en waarom die rellen uitgebroken zijn dan zou je niet zo'n simpele reactie neerzettenquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En daarna het halve Leidseplein verwoesten...dat zie ik hier niet gebeuren.
De frustratie druipt er echt af...
Heel veel anders is daar natuurlijk ook niet te doen hequote:Op maandag 27 april 2009 00:27 schreef Kriegel het volgende:
Dat is gewoon ruim een derde van de stad
Je leeft wel mee met de AZ-supporters he, ik kom je vaker tegen in de verschillende AZ topics, dan in het Ajax topic.quote:Op maandag 27 april 2009 00:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heel veel anders is daar natuurlijk ook niet te doen he
Iedereen moet dit moment aangrijpen om met volle teugen te genieten aangezien het wel weer eens 28 jaar kan gaan durenquote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je leeft wel mee met de AZ-supporters he, ik kom je vaker tegen in de verschillende AZ topics, dan in het Ajax topic.
In dat perspectief is het al knap dat ze het stadion vol krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:21 schreef Prosac het volgende:
35000 man aanwezig bij het kampioensfeest van AZ vanavond heb ik begrepen.
Zet het gezeik van vorige week ook weer even in perspectief.
Huh?quote:Op maandag 27 april 2009 00:42 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Even gegluurd waar je woontAch joh, het hoort wel bij gemeente Alkmaar!
Want? Er waren nu meer supporters op de been in Alkmaar dan bij de vorige van bijvoorbeeld Ajax.quote:Op maandag 27 april 2009 01:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
In dat perspectief is het al knap dat ze het stadion vol krijgen.
Ye rightquote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want? Er waren nu meer supporters op de been in Alkmaar dan bij de vorige 7 kampioensfeesten in NL.
vorige week nog opgezocht omdat half Amsterdam/Rotterdam smalend hier op fok! AZ-supporters aan het uitlachen was vanwege -de in hun ogen- de weinige supporters op de been. Zelfs toen bleken het afgezet tegen support en grootte van de stad veel.quote:
In Eindhoven waren toch wel iets meer supporters.quote:Op maandag 27 april 2009 09:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
vorige week nog opgezocht omdat half Amsterdam/Rotterdam smalend hier op fok! AZ-supporters aan het uitlachen was vanwege -de in hun ogen- de weinige supporters op de been. Zelfs toen bleken het afgezet tegen support en grootte van de stad veel.
Moest gister wel lachen om die commentator bij AZ tv. 300.000 man in Alkmaar.quote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef Prosac het volgende:
oh ja.. mijn fout.(post aangepast
)
dat waren er wel ietsje meer inderdaad.
En daarna vond je dat ze sneu waren omdat er máar 1000 man spontaan bij het stadion stond toen ze officiëel kampioen werden en nu stond de héle fucking kanaalkade vol (die toch een groter bereik heeft dan het Leidseplein) en dan vind je ze zeker nog steeds sneuquote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
Zoals ik al vaker gezegd heb is het team AZ de verdiende kampioen, de club & supporters vind ik vooral sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De winkelketen dankzij welke AZ juist bijna failliet gingquote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Laten we trouwens in dit topic niet de winkel vergeten waardoor AZ (67) nu nog het kampioenschap heeft kunnen behalen en niet falliet is gegaan.
[ afbeelding ]
Heb je het dan over 2004 of over de bekerwinst,quote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want? Er waren nu meer supporters op de been in Alkmaar dan bij de vorige van bijvoorbeeld Ajax.
How gay.quote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, mijn broertje was gisteren feesten in Alkmaar, hij is wezen slapen bij Poulsen.²
Mjah, 100% hetero aangelegenheid. Mijn broertje is bevriend met de broer van Ilias Haddad die bij AZ speelt.quote:
Alles is beter in Amsterdam, dat weet je toch (alleen het voetbal ff niet dit jaar)quote:Op maandag 27 april 2009 10:47 schreef wallofdolls het volgende:
Fuck die Amsterdammertjes die een identiek feest als in Amsterdam op een andere locatie zien plaatsvinden en meteen vinden dat hun feesten beter zijn.
Dat kloptquote:We zijn gewoon terecht kampioen.
quote:Volgend jaar de dubbel en tweede ronde Champions League
Mwah, in '95 was die leuker, dit was weinig origineelquote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Van Gaal was lachen met zijn speech.
Ik ben sinds een jaar of 3 officieel Amsterdammer en ik kan zodoende wel beamen dat veel zaken in Amsterdam inderdaad net wat beter zijn. Hoewel dat zeker niet aan het (uitgaans)publiek ligt maar aan de grootsheid.quote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Alles is beter in Amsterdam, dat weet je toch (alleen het voetbal ff niet dit jaar)![]()
[..]
Dat kan ookquote:Dat klopt![]()
[..]
! Of gewoon weer 11e worden en europees van de mat gespeeld worden
Als je die foto's van BsB's broertje en Poulsen maar achterwege laatquote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Zal zo ff een rits foto's neerpleuren hier. Eerst ff wat "sorteren" maar.
Wat wel en niet geschikt is voor Fok!
Het was een enorm feest, met vele vele duizenden mensen meer dan verwacht.
Ik heb op een mega ruige rubberboot gezeten. Dus kon alles goed zien...
Die Van Gaal was lachen met zijn speech.
Bron: nrc.nlquote:Ajax en AZ spelen gelijk: 1-1
Amsterdam, 27 april.
Zelfs arbiter Pieter Vink kon Ajax niet aan de overwinning helpen tegen AZ. Toen het duel in een hectische fase belandde, stapelde de internationale scheidsrechter fout op fout. Daardoor werd kampioen AZ enkele keren benadeeld. Vink gaf aanvoerder Stijn Schaars een rode kaart, terwijl hij zijn tegenstander Vurnon Anita nauwelijks raakte. Hij gaf een strafschop in het voordeel van Ajax ofschoon Luis Suarez door spelers weg te duwen zelf een overtreding beging. Volgens Vink zou Niklas Moisander aan het shirt van Dario Cvitanich hebben getrokken. AZ-doelman Joey Didulica stopte bij een 0-1 stand de veel te frivool genomen elfmetertrap van Suarez. De aanvaller stormde direct op onbesuisde wijze op de Australiër af en blesseerde hem aan zijn hoofd.
Didulica, die met hersenletsel bijna twee jaar uit de roulatie is geweest, lag een kwartier roerloos op het veld. Ondertussen maakte Ajax-coach Marco van Basten zich langs de lijn vooral druk over de extra tijd die moest worden bijgeteld. Didulica kon niet direct worden afgevoerd naar een ziekenhuis omdat er een nekbrace ontbrak in de Arena. Uiteindelijk liet Vink volgens de AZ-begeleiders achttien minuten langer doorspelen, hoewel de vierde official veertien minuten blessuretijd had aangegeven. AZ had wel wat tijd gerekt, maar dit leek overdreven. Ook in de minuten die Ajax van Vink cadeau kreeg, kwam het niet tot scoren. Het was door een strafschop van weer Suarez inmiddels 1-1 geworden. De van een handblessure herstelde doelman Sergio Romero had een paar keer geluk. Vaak op miraculeuze wijze ging de bal door paal en lat niet in het doel van AZ waardoor een nederlaag werd voorkomen. Ajax zal in de resterende duels met Sparta en FC Twente alle zeilen moeten bijzetten om tweede te worden, maar heeft het nog wel in eigen hand.
Van Basten irriteerde de technische staf van AZ. Achteraf gaf hij toe dat het „niet goed was geweest” wat Suarez had gedaan. Maar op het moment zelf toonde hij weinig mededogen met de ongelukkige Didulica. Een warm, menselijk gevoel is Van Basten nog weleens vreemd en dat is ook een van de redenen waarom er dit seizoen geen optimale chemie aanwezig blijkt te zijn bij Ajax, dat zich niet manifesteert als een hecht team. Een aantal spelers gaat niet voor de coach door het vuur. Het soms ijskoude karakter van de voormalige wereldspits werd bij het Nederlands elftal nog gecompenseerd door sfeermaker en voorlichter Kees Jansma. In de Arena ontbreekt een goede persoonlijke benadering. Dat ondervindt nu ook doelman Maarten Stekelenburg, die op een zijspoor is gezet. Van Bastens assistenten Rob Witschge en John van ’t Schip kunnen hun ‘chef’ in dit opzicht niet aanvullen. Van de eerste worden de capaciteiten niet al te hoog aangeslagen, de tweede is te veel vriend van Van Basten om hem weerstand te bieden.
Van Basten wordt op het gebied van managen begeleid door directeur Rick van den Boog. Ook de voormalige topman uit het bedrijfsleven heeft veel ontzag voor de oud-voetballer. Ondertussen zien werknemers met kennis van zaken in de Arena dat er veel misgaat op technisch gebied. Van Basten stuurde voor het seizoen aan op een breuk met Kenneth Perez, die vervolgens de hele competitie een zeer belangrijke rol speelde bij FC Twente. Hij eiste aanvankelijk geen vervanger voor de in de winterstop naar Real Madrid vertrokken goaltjesdief Klaas Jan Huntelaar omdat hij dacht dat Miralem Sulejmani ook als centrumspits kan spelen. Toen de transferperiode was verstreken, kwam hij tot een andere conclusie. Sulejmani, de peperdure aankoop van 16,25 miljoen euro, zat ook gisteren een groot deel van de wedstrijd op de bank.
Van Basten probeert toch in alles een perfectionist te zijn, maar door zijn gebrek aan ervaring als clubtrainer wordt hij vaak verscheurd door twijfels en onzekerheid. De spelers merken dat aan de wisselende opstelling die veel onduidelijkheid schept. Van Basten blijkt niet in staat een einde te maken aan het wangedrag van Suarez. De aanvaller, die onmiskenbaar over veel kwaliteiten beschikt, veroorzaakte gisteren onnodige blessures (ook bij Moussa Dembélé) en leed weer volop aan ‘vallende ziekte’. Het bracht arbiter Vink in opperste verwarring. Van Gaal besloot zich wijselijk van commentaar op de leiding te onthouden. „Anders ga ik mezelf en AZ beschadigen.”
upload ze dan even niet ofzo...quote:Op maandag 27 april 2009 12:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Haha...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie beide ploegen benadeeld hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef Madhouse11 het volgende:
Ben blij dat ik tijdens de wedstrijd niet op FOK! zat, had me zeker een ban opgeleverd.
Wat een triest figuur die Vink.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie beide ploegen benadeeld hoorOnder de streep zal het geen voordeel voor Ajax opgeleverd hebben.
Ok, let's have a count:quote:
Zojuist nogmaals het topic doorgelezen, kan niets daarover vinden, alleen zooi over die sneue huldigingquote:Op maandag 27 april 2009 13:23 schreef Gatalin het volgende:
Inderdaad, je vergeet namelijk heel wat dingetjes bij Ajax die al tig keer in dit topic zijn genoemd, maar daar ben je het vast niet mee eens gezien je reactie hierboven.....
Jongen je heb gister gelijk gespeeld, die schaal is voor AZ.. ga naar je eigen topicquote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, let's have a count:
Pro Ajax
17 minuten extra tijd (minuutje of 2 teveel)
Rode kaart Schaars (geel was prima geweest)
Strafschop voor trekken aan shirtje Cvitanic terwijl Suarez ook een overtreding maakt (kunnen tegen elkaar weggestreept worden)
Pro AZ:
Geen 2e geel Pocognoli
Geen 2e geel Lens
Geen strafschop 2 man op Sulejmani
Geen strafschop hands (?) bij vrije trap
Maar daar ben je het vast niet mee eens gezien je reactie hierboven.....
Schaal is volkomen verdiend hoorquote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Jongen je heb gister gelijk gespeeld, die schaal is voor AZ.. ga naar je eigen topic
Ja en dat doe je al sinds dat Vink gister begonnen is met de wedstrijd dus het is nou wel weer genoegquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Schaal is volkomen verdiend hoor![]()
Reageerde alleen even op het feit dat hij vond dat AZ benadeeld was gisteren
Ja vast, ik ga in het stadion op FOK! zittenquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja en dat doe je al sinds dat Vink gister begonnen is met de wedstrijd dus het is nou wel weer genoeg![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Madhouse11 het volgende:
Doei!
Mag ik je nog wel bedanken voor je zure en afgunstige trolls van de afgelopen week ? Heb er van genoten !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |