Want? Er waren nu meer supporters op de been in Alkmaar dan bij de vorige van bijvoorbeeld Ajax.quote:Op maandag 27 april 2009 01:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
In dat perspectief is het al knap dat ze het stadion vol krijgen.
Ye rightquote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want? Er waren nu meer supporters op de been in Alkmaar dan bij de vorige 7 kampioensfeesten in NL.
vorige week nog opgezocht omdat half Amsterdam/Rotterdam smalend hier op fok! AZ-supporters aan het uitlachen was vanwege -de in hun ogen- de weinige supporters op de been. Zelfs toen bleken het afgezet tegen support en grootte van de stad veel.quote:
In Eindhoven waren toch wel iets meer supporters.quote:Op maandag 27 april 2009 09:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
vorige week nog opgezocht omdat half Amsterdam/Rotterdam smalend hier op fok! AZ-supporters aan het uitlachen was vanwege -de in hun ogen- de weinige supporters op de been. Zelfs toen bleken het afgezet tegen support en grootte van de stad veel.
Moest gister wel lachen om die commentator bij AZ tv. 300.000 man in Alkmaar.quote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef Prosac het volgende:
oh ja.. mijn fout.(post aangepast
)
dat waren er wel ietsje meer inderdaad.
En daarna vond je dat ze sneu waren omdat er máar 1000 man spontaan bij het stadion stond toen ze officiëel kampioen werden en nu stond de héle fucking kanaalkade vol (die toch een groter bereik heeft dan het Leidseplein) en dan vind je ze zeker nog steeds sneuquote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
Zoals ik al vaker gezegd heb is het team AZ de verdiende kampioen, de club & supporters vind ik vooral sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De winkelketen dankzij welke AZ juist bijna failliet gingquote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Laten we trouwens in dit topic niet de winkel vergeten waardoor AZ (67) nu nog het kampioenschap heeft kunnen behalen en niet falliet is gegaan.
[ afbeelding ]
Heb je het dan over 2004 of over de bekerwinst,quote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want? Er waren nu meer supporters op de been in Alkmaar dan bij de vorige van bijvoorbeeld Ajax.
How gay.quote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, mijn broertje was gisteren feesten in Alkmaar, hij is wezen slapen bij Poulsen.²
Mjah, 100% hetero aangelegenheid. Mijn broertje is bevriend met de broer van Ilias Haddad die bij AZ speelt.quote:
Alles is beter in Amsterdam, dat weet je toch (alleen het voetbal ff niet dit jaar)quote:Op maandag 27 april 2009 10:47 schreef wallofdolls het volgende:
Fuck die Amsterdammertjes die een identiek feest als in Amsterdam op een andere locatie zien plaatsvinden en meteen vinden dat hun feesten beter zijn.
Dat kloptquote:We zijn gewoon terecht kampioen.
quote:Volgend jaar de dubbel en tweede ronde Champions League
Mwah, in '95 was die leuker, dit was weinig origineelquote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Van Gaal was lachen met zijn speech.
Ik ben sinds een jaar of 3 officieel Amsterdammer en ik kan zodoende wel beamen dat veel zaken in Amsterdam inderdaad net wat beter zijn. Hoewel dat zeker niet aan het (uitgaans)publiek ligt maar aan de grootsheid.quote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Alles is beter in Amsterdam, dat weet je toch (alleen het voetbal ff niet dit jaar)![]()
[..]
Dat kan ookquote:Dat klopt![]()
[..]
! Of gewoon weer 11e worden en europees van de mat gespeeld worden
Als je die foto's van BsB's broertje en Poulsen maar achterwege laatquote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Zal zo ff een rits foto's neerpleuren hier. Eerst ff wat "sorteren" maar.
Wat wel en niet geschikt is voor Fok!
Het was een enorm feest, met vele vele duizenden mensen meer dan verwacht.
Ik heb op een mega ruige rubberboot gezeten. Dus kon alles goed zien...
Die Van Gaal was lachen met zijn speech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |