Vandaar dat echte supporters gewoon een kampioenschap op het Leidse vierenquote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog ff een sneer '' Op P2 is het wel anders ''
en bij welke aanhang vind je het wel ok?quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef Jeroen427 het volgende:
Nu zie je toch maar weer wat voor een aanhang AZ eigenlijk heeft, ongekend treurig dit...
Dat dan weer wel maar verder was het een treurige bedoening.quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Verdiend kampioen dit jaar
haha inderdaad, hier wordt in iedergeval niet de hele stad afgebroken maar is het gewoon een groot feestquote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AfgunstMaargoed, was ook te verwachten, als je zelf niets te vieren hebt, moet je natuurlijk hier komen zeiken.
Waar anders?quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Vandaar dat echte supporters gewoon een kampioenschap op het Leidse vieren
ik had echt de indruk dattie erg over die tekst deze keer eg lang heeft moeten nadenken. het klonk allemaal erg mat en onecht. hij was volgens mij blij dat het publieke deel van het 'feest' klaar was. erg treurige gebeurtenis voor niet-retteketettersquote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Is dat fragment ergens terug te zien van "wij zijn de beste van" wat ie rond half 9 heeft geroepen?
Ja, ik ben er de afgelopen 4 jaar langsgelopenquote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haha inderdaad, hier wordt in iedergeval niet de hele stad afgebroken maar is het gewoon een groot feest
en och die Amsterdamse zuurpruimen staan bij hun eigen clubje mee te zingen met Peter Beensequote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er de afgelopen 4 jaar langsgelopen't is gewoon boers en leuk hier in Eindhoven.
Maar m'n vrienden zijn blij voor me dit jaar.
Haha, ja sorry maar het feest is echt ruk.. AZ is terecht kampioen geworden. Maar feesten kunnen jullie echt NIET.quote:Op zondag 26 april 2009 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan blijft het een beetje in de traditie van de afgelopen 4 jaar
Hey, jij woont toch in de buurt en zo? Samenwonen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef lynda het volgende:
Het was gewoon geweldig![]()
Wat een pokke druktewel mooie foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |