az.nlquote:Schaars: ‘Gele kaart had volstaan’
26 april 2009
AMSTERDAM- AZ heeft in een tumultueuze wedstrijd de punten gedeeld met Ajax (1-1). Na de rode kaart van aanvoerder Stijn Schaars kwam AZ steeds meer onder druk te staan. Uiteindelijk wist Ajax vanaf de strafschopstip de gelijkmaker te scoren. Schaars: ‘Door omstandigheden zijn wij tevreden met een punt.’
“In het begin van de wedstrijd waren wij een paar keer zeer gevaarlijk in de diepte met de snelheid van Jeremain Lens”, analyseerde Schaars. “Uit zo’n actie scoorden wij ook die goal. We hadden Ajax precies waar we ze wilden hebben. Zij creëerden in de eerste helft bijna geen kansen. Als wij met elf man verder hadden gespeeld, dan hadden we naar 0-2 of 0-3 kunnen counteren.”
Rood
In de tweede helft moest Schaars na een overtreding op Vurnon Anita met een directe rode kaart op zak naar de kleedkamer. Schaars: “Ik wilde een sliding op de bal maken, maar was net te laat. Volgens mij had een gele kaart volstaan. Vink besloot echter rood te trekken. Echt bizar. Dat veranderde de wedstrijd compleet. Hij zat er wel vaker naast vandaag. Die eerste penalty was ook discutabel. Ach, ik denk en hoop dat Vink naar eer en weten heeft gefloten.”
‘Compliment voor werklust’
“Het was heel jammer dat we niet met ons spelletje naar een grotere voorsprong konden counteren”, vond de middenvelder. “Gelukkig hielden we in de slotfase het gelijkspel vast. Door de omstandigheden zijn wij tevreden met een punt. Ik moet de jongens een compliment maken voor de werklust.”
Zuur zuur trollend mannetje ben jij.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ze moeten er straks weer 28 jaar op wachten
Die heb ik eerder gehoordquote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Kriegel het volgende:
Fantastisch gezicht, net de intocht van Sinterklaas met die boot erbij.
Valt mee hoorquote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zuur zuur trollend mannetje ben jij.
Ik dacht dat hij verwees naar '81quote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, toen werd ie voorzitter van AZ
Dirkie bedankt!!!
't Podium is niet zo heel groot neequote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het is wachten op de 1ste AZ speler die te water gaat
daar hadden ze ook wel wat groters voor mogen makenquote:Op zondag 26 april 2009 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is dat voor een ieneminiefucking schaal van Alkmaar
Volgens mij is ie stonedquote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk blijven ze nog een tijdje filmen, een ladderzatte Louis lijkt me wel vermakelijk.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef rubbereend het volgende:
omg Van Gaal weer met we zijn de beste van.....
Daar zal Fuckbuddy ondertussen wel achteraan zittenquote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is die lekkere blondine met die minirok die op die boot staat
Ik moest er toch weer heel erg om lachenquote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef rubbereend het volgende:
omg Van Gaal weer met we zijn de beste van.....
Schaars?quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Is gewoon een teruggooi dit, hij weet donders goed wat ie doet.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moest er toch weer heel erg om lachen.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
dan is de NOS allang afgehaakt, en de meeste kijkers ook. alleen de door de DSB betaalde zogenaamde feestgangers zijn dan nog over. en die 'oranje'ipv roodsupporters misschien. die muziekquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef ASroma het volgende:
nou als dit tot half 11 moet gaan durenmompelt iets over een nachtkaars........
één van beide broers was toen al overledenquote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Doopy-X- het volgende:
Even een serieus vraagje....
Denken de supporters dat het voor de continuïteit van AZ wel zo goed is dat 1 man zoveel macht heeft binnen de club? Ik heb mensen vaak horen zeggen: "zonder Dirk is AZ nergens".
Als Dirk nou AZ gedwongen of vrijwillig verlaat, hoe zal dit opgevangen worden?
In de jaren 80 trokken de toenmalige suikeroompjes zich ook terug (nadat het allemaal wat slechter ging met Wastora) en dat had tot gevolg dat AZ in 88 degradeerde...
De belangrijkste man van AZ. Topper!quote:Op zondag 26 april 2009 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]Mounir El Hamdoeidoei!!
Totaal andere situatie eigenlijk. Destijds was er geen organisatie, AZ dreef letterlijk op de Molenaars. Het was een speelbal, de benaming 'poenclub' was best terecht.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Doopy-X- het volgende:
Even een serieus vraagje....
Denken de supporters dat het voor de continuïteit van AZ wel zo goed is dat 1 man zoveel macht heeft binnen de club? Ik heb mensen vaak horen zeggen: "zonder Dirk is AZ nergens".
Als Dirk nou AZ gedwongen of vrijwillig verlaat, hoe zal dit opgevangen worden?
In de jaren 80 trokken de toenmalige suikeroompjes zich ook terug (nadat het allemaal wat slechter ging met Wastora) en dat had tot gevolg dat AZ in 88 degradeerde...
Niet wéér dit!quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef Jeroen427 het volgende:
Nu zie je toch maar weer wat voor een aanhang AZ eigenlijk heeft, ongekend treurig dit...
dan blijft het een beetje in de traditie van de afgelopen 4 jaarquote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een KUT feest.Zijn er geen feestnummers in het noorden? Al die nummers komen onderhand uit Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |