Gelukkig maar! Hoe laat moet ik je ophalen?quote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef liefie_ het volgende:
Nou iig word volgend weekend niet zo saai voor je Btje *
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoe laat moet ik je ophalen?
Ja is goed, al ben ik heel slecht in poolenquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?
ergens eten en poolen of zo?
Engeltjes moeten vliegen hequote:
Oh wat gaaf johquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engeltjes moeten vliegen he
Pap had voor zijn verjaardag een les kado gekregen en mocht 2 personen mee achterin nemen.
haha komt uit want ik ben er ook super slecht inquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is goed, al ben ik heel slecht in poolen
Uurtje of half 6 dus?
Leukquote:
Gaat ie nog meer lessen nemen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LeukEn naar beneden duiken voelt zo lekker in je maag
Jullie gaan alweer op een date.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?
ergens eten en poolen of zo?
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
Zo. Thuis. Even bijkomen en dan vanavond nog naar de film.
Jij weet wel een leuk tentje om te gaan eten toch? Ik ben vrij onbekend in Tilburgquote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha komt uit want ik ben er ook super slecht in
is goed
leuk
quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie gaan alweer op een date.
[..]
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.
Één of andere obscure filmhuis-film.quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.
ja hoorquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij weet wel een leuk tentje om te gaan eten toch? Ik ben vrij onbekend in Tilburg
Jukebox!quote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor
en ergens waar je kei leuk kunt poolen, niet druk en een jukebox!
dus kan ik je mn slechte muzieksmaak opdringen
nee, buiten een paar cd's uit de '80s zit er alleen maar goede muziek in haha (en die cds uit de '80s vind ik natuurlijk het tofstquote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jukebox!
Als het maar geen aqua is met barbie girl
Hij vond 't wel echt heel leuk. Dus ik zie 'm er best voor aan ja.quote:
quote:
Jaren 80 muziekquote:Op zondag 26 april 2009 17:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, buiten een paar cd's uit de '80s zit er alleen maar goede muziek in haha (en die cds uit de '80s vind ik natuurlijk het tofst)
Oh tofquote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vond 't wel echt heel leuk. Dus ik zie 'm er best voor aan ja.
WAzquote:
Komt wel goedquote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Wat een interesse
Gaat nu weer beter. Ik vind het klote maar ik krijg geen spontane jankbuien meer. Eigenlijk valt het best mee nu weer. Ik weet niet.
Dat klinkt iig al weer wat beter, voor de rest een *knuffel*quote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Wat een interesse
Gaat nu weer beter. Ik vind het klote maar ik krijg geen spontane jankbuien meer. Eigenlijk valt het best mee nu weer. Ik weet niet.
Nee ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige die depressief word van de TT?
Nee, voel me ook niet zo tofquote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige die depressief word van de TT?
Hallo!
Is er verder nog wat gebeurd?
ben ik de enige die daar tieten in ziet?quote:
Liefie! Mijn favo flirt!quote:Op zondag 26 april 2009 18:27 schreef liefie_ het volgende:
Ofresca! lekker ding!
waarom word je er depri van?
Ik denk hetquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter heeft grijze lippenstift op
Heel charmant.
Zo raakt ze nooit vrijgezel-af
voorlopig mag ze nog fijn kind zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?
heb je geen vakantie?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Liefie! Mijn favo flirt!![]()
Het weekend is alweer bijna voorbij.Morgen heb ik gewoon weer college!
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voorlopig mag ze nog fijn kind zijn
ik dacht even ontopic te blijven
Nee, stomme universiteit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je geen vakantie?
en ik ben geen flirt!
Deze is officieel zilverquote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef liefie_ het volgende:
in mijn tijd was lila en paarse lippenstift een tijdje hip
en ik moet bekennen dat ik er aan mee heb gedaan
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt benquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
ben zelf meer van de glossquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is officieel zilver
maar hij ziet er dus uit als grijs
Ik houd niet van lippenstift
Vind het niet fijn, want dan ben ik de hele tijd bang dat t eraf gaat
Ze is 7quote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?
Hihi, You've made my eveningquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Is dat zo?.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt ben
quote:
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?
Wat was het oorspronkelijke plan?quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!
Af en toe vragen ze ietsquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vroeg inderdaad.
Al wel bedacht hoe je dat gaat doen? Of zie je dat dan wel?
Nou, dankjewel hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
Ben ik weer. Wel beetje saai hier actually.![]()
Is 't toch ook?quote:
Volgens mij is dansen meer een net soort seks (hoewel, net). Veel dansbewegingen zijn toch best sensueel/seksueel.quote:
je een kopje thee aan bieden, eventueel met een plakje cake, kletsen en je weer naar huis sturenquote:
Och, ik moet de mensen die hier nu zitten ook weer beetje leren kennen denk ik. Ik post makkelijker en meer wanneer het grote deel bekenden zijn. Heb hier een tijd veel uren doorgebracht en ik zie daar volgens mij nu niemand van terug. Dat is wel jammer.quote:Op zondag 26 april 2009 18:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou, dankjewel hoor.
gek genoeg vind ik posten ook niet meer zo leuk als vroeger, steeds die topics refreshen en scrollen enzo
Dan stem ik voor het nieuwe plan.quote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je een kopje thee aan bieden, eventueel met een plakje cake, kletsen en je weer naar huis sturen
dan kon je zien dat ik ook gewoon heel normaal thee kan drinken zonder te flirten
Ik vind het wel liefquote:
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?quote:
zeg, je noemt mij wel een flirt maar je bent zelf net zo erg hahaquote:
Ik geloof wel dat ik je herken van fok!, weet niet of dat van hier was ooit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik moet de mensen die hier nu zitten ook weer beetje leren kennen denk ik. Ik post makkelijker en meer wanneer het grote deel bekenden zijn. Heb hier een tijd veel uren doorgebracht en ik zie daar volgens mij nu niemand van terug. Dat is wel jammer.
Wie ik? Ik ben de onschuld zelve.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, je noemt mij wel een flirt maar je bent zelf net zo erg haha
quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?
Nou ben ik ook wel benieuwd naar jou!quote:
Kweet niet of ik je ken. Voor mij ben je nog hartstikke nieuw. Maar dat zal vast niet zo zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik je herken van fok!, weet niet of dat van hier was ooit.
Maar nee we hebben idd niet echt gesproken ofzo volgens mij.
dat zou best kunnen, maar A had het gehoord op school van een jongetje uit haar klasquote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?
Die van mij weten ook genoeg naar mijn zin. Ze weten dat de papa een zaadje in de mama stopt en dat daar dan een baby uitgroeit. Ze denken alleen dat dat zoiets is als een zaadje planten in de grondquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens mag het van mij nog heeeeel lang duren voor ze dat weten
Post hier pas sinds kort weer ja.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of ik je ken. Voor mij ben je nog hartstikke nieuw. Maar dat zal vast niet zo zijn.
Je naam komt me iig niet bekend voor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Post hier pas sinds kort weer ja.
Verder ben ik wel een fok!oldbie hoor.
Dansen zal voor mij nooit meer hetzelfde zijnquote:
Is het ookquote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, maar A had het gehoord op school van een jongetje uit haar klas
wel lief
Ja, zoiets heb ik ook gezegd iddquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die van mij weten ook genoeg naar mijn zin. Ze weten dat de papa een zaadje in de mama stopt en dat daar dan een baby uitgroeit. Ze denken alleen dat dat zoiets is als een zaadje planten in de grond.
En de rest is niet geschikt om hier te posten
Dat kan ik me héél goed voorstellenquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens mag het van mij nog heeeeel lang duren voor ze dat weten
Voor Dr34m3r schijnt het een verassing te zijn...quote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
serieus jongens dat dansen/sexen gebeuren is nu toch niet alsvoor jullie?
dansen is bijna als sex, en daarom een goede flirt skill, dat weer leidt toch echte sex
(en nee daarmee bedoel ik niet dat je spontaan moet gaan schuren)
Ik ben een ramp als het om dansen gaat. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar ik heb toch wel het idee dat ik beter ben in bed dan dat ik op de dansvloer benquote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
serieus jongens dat dansen/sexen gebeuren is nu toch niet alsvoor jullie?
dansen is bijna als sex, en daarom een goede flirt skill, dat weer leidt toch echte sex
(en nee daarmee bedoel ik niet dat je spontaan moet gaan schuren)
I don't dance.quote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
Dat wil ik zienquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een ramp als het om dansen gaat. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar ik heb toch wel het idee dat ik beter ben in bed dan dat ik op de dansvloer ben
Ik kan allebei welquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een ramp als het om dansen gaat. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar ik heb toch wel het idee dat ik beter ben in bed dan dat ik op de dansvloer ben
Nee, nooit gehadquote:Op zondag 26 april 2009 19:08 schreef liefie_ het volgende:
oke wil ik weten wat dat met die voorkant betekend?
En ik bedoel niet dat hoe iemand danst dat dat wat zegt over hoe hij of zij is in bed maar heb je nooit met iemand gedanst, diep in de ogen kijkent dat je spontaan begon te soppen en je wel weg moet kijken en daarna achterblijft met zo'n gevoel van ow neem me nu?
(sorry voor de direktheid)
So you don't do sex either ?quote:
Ik ben ook niet zo'n danstype en al helemaal niet zo'n "met wilde vreemde meiden"dans type.quote:
Het dansen neem ik aan. Ik gooi het wel in de groep wanneer ik weer naar het friso ga.quote:
O jawel, natuurlijk welquote:Op zondag 26 april 2009 19:08 schreef liefie_ het volgende:
oke wil ik weten wat dat met die voorkant betekend?
En ik bedoel niet dat hoe iemand danst dat dat wat zegt over hoe hij of zij is in bed maar heb je nooit met iemand gedanst, diep in de ogen kijkent dat je spontaan begon te soppen en je wel weg moet kijken en daarna achterblijft met zo'n gevoel van ow neem me nu?
(sorry voor de direktheid)
ik overdreef een tikjequote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad
Tenminste, niet van het dansen dan he
Ik dans ook nooit. Hoogstens een beetje 'meewiegen' met de muziek. Maar verder niets. Ik maak al helemaal geen contact met vreemde gasten en als ik contact heb, dan zijn ze vreemdquote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n danstype en al helemaal niet zo'n "met wilde vreemde meiden"dans type.
Maar ik ben dan ook niet zo'n goede fliter, geloofik ik.
ohja ik zou gaan eten
wat voor draai dan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het dansen neem ik aan. Ik gooi het wel in de groep wanneer ik weer naar het friso ga.
[..]
O jawel, natuurlijk wel. Ik weet ook wel wat je bedoelt, vind het echter ook wel leuk om er een andere draai aan te geven. En ik denk dat je wel weet wat hij met die voorkant bedoelt. Al noemen we het beestje gewoon bij de naam hier, geen idee hoe hij daar weer op komt nu.
Ik zou het ergens ook wel willen leren. Om mij op mijn gemak te laten voelen met mijn lijf zeg maar en gezien worden. Ik ben beetje te stijf hiervoor.quote:
Paringsdans etc.quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij is dansen meer een net soort seks (hoewel, net). Veel dansbewegingen zijn toch best sensueel/seksueel.
Ben ik ook, maar ik hoef toch nooit alleen te dansen. Ik heb er plezier in, en dat zien zequote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het ergens ook wel willen leren. Om mij op mijn gemak te laten voelen met mijn lijf zeg maar en gezien worden. Ik ben beetje te stijf hiervoor.
Ja, maar hmm.quote:
En dan kun je je telefoon weer niet vinden, heb je 3 mannen het har gebroken en ben je je jas kwijt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik hoef toch nooit alleen te dansen. Ik heb er plezier in, en dat zien ze. En gaandeweg de avond wordt het soepeler.. althans, zo voelt dat. Maar dat kan dan ook aan de hoeveelheid alcohol in mijn bloed liggen
Heb ook meer dan eens het advies gehad om eens een drankje te nemen (ik drink nooit) zodat ik me indd. meer op mijn gemak voel. Als ik ooit uitga met mensen, dan sta ik daar maar met een jusje in mijn hand.quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik hoef toch nooit alleen te dansen. Ik heb er plezier in, en dat zien ze. En gaandeweg de avond wordt het soepeler.. althans, zo voelt dat. Maar dat kan dan ook aan de hoeveelheid alcohol in mijn bloed liggen
Van de andere kant zie ik in danstenten meer mensen oversekste bewegingen maken dan echt dansen, laat staan goed dansenquote:Op zondag 26 april 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat ze zeggen dat iemand die goed kan dansen vaak ook goed in bed is
Dat eerste en het laatste was op 2 verschillende avonden. Weet je wel wat voor doolhof mijn tas kan zijn? Ik zal G en M altijd dankbaar blijvenquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan kun je je telefoon weer niet vinden, heb je 3 mannen het har gebroken en ben je je jas kwijt.
Ik praat gewoon graagquote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef liefie_ het volgende:
als ik uit ga moet ik dansen
anders was het geen uit gaan
bah dat zijn ook echt niet mijn type tenten hoorquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van de andere kant zie ik in danstenten meer mensen oversekste bewegingen maken dan echt dansen, laat staan goed dansenRitme gevoel ho maar.
Ik jumpenquote:
Precies. Gewoon lekker in de kroeg zitten en praten.quote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik praat gewoon graag
Dus ik ga "vaak" naar de kroeg dan enzo.
en bij Metalconcerten wordt er niet echt gedanst
Helpt wel hoorquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ook meer dan eens het advies gehad om eens een drankje te nemen (ik drink nooit) zodat ik me indd. meer op mijn gemak voel.
Ach kneuzig, iedereen is anders en pakt het weer anders aan.quote:Als ik ooit uitga met mensen, dan sta ik daar maar met een jusje in mijn hand.Ik schets nu vast een heel droevig en kneuzig beeld van mezelf.
ik moet welquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem het liefst geen tas mee als ik uitga, onhandige dingen
Daar ga ik dan ook niet naar toe, maar dat valt me vaak op als ik me weer eens laat overhalen door iemand.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bah dat zijn ook echt niet mijn type tenten hoor
dan ga je gewoon op de verkeerde plekken uit
dat doe ik ook vaak maar dat is andersquote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker in de kroeg zitten en praten.
Ik heb gewoon uberhaupt een hekel aan tassenquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem het liefst geen tas mee als ik uitga, onhandige dingen
Over kneuzig gesproken. Mijn broertje nam gister in zijn eentje een tequila. Ik moet hem echt beter op gaan voeden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ook meer dan eens het advies gehad om eens een drankje te nemen (ik drink nooit) zodat ik me indd. meer op mijn gemak voel. Als ik ooit uitga met mensen, dan sta ik daar maar met een jusje in mijn hand.Ik schets nu vast een heel droevig en kneuzig beeld van mezelf.
Echter ook niet altijd dé manier om nieuwe mensen op te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker in de kroeg zitten en praten.
Veel leuke dingen mogen niet.quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
Dag of wat terug kreeg ik een uitnodiging voor een verjaardag.
Hier stonden de volgende regeltjes in:
buiten roken en blowen.
breken is dokken en oprotten.
kotsen is opruimen en dr uit.
vechten is opzouten.
Voor de mensen die willen neuken doen het maar in de bosjes.
als je iets laat vallen graag oppakken want we hebben honden en peuken in de asbakken.
dat wordt een lekker feestje.
Klinkt leuk jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
buiten roken en blowen.
vechten is opzouten.
als je iets laat vallen graag oppakken want we hebben honden en peuken in de asbakken.
oooow daar kan ik dan weer niks meequote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.
Drum & Bass is relax om op te dansen.
Dat is niet echt lekker gaan stappen nee. Maar wel heel gezellig.quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doe ik ook vaak maar dat is anders
dat is meer een tussendoortje of zo
quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
buiten roken en blowen.
vechten is opzouten.
Muntjes kan bestquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet wel
ik heb nooit broekzakken
en ja je geld in je bh werkt alleen met briefgeld
ik heb er ook niet zoveel mee, noodzakelijk kwaadquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uberhaupt een hekel aan tassen
Alcohol zal ook vast wel werken maar ik ben redelijk koppig m.b.t. mijn principes enzo. Nee blijft nee.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Helpt wel hoor
[..]
Ach kneuzig, iedereen is anders en pakt het weer anders aan.
Je kunt best eens een wat andere aanpak proberen, maar je moet het jezelf ook were niet gaan opleggen want dat werkt toch niet als het niet bij je past.
Wie had het over nuchter?quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooow daar kan ik dan weer niks mee
volgens mij kan geen enkel nuchter persoon daar wat mee maar oke
(ik drink ook bijna niks als ik uit ga, soms een of 2 drankjes)
Daarom ga ik ook niet.quote:
Noodzakelijk? Neuh, ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg zakken hebquote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Muntjes kan best
Afdrukken op je tiet
[..]
ik heb er ook niet zoveel mee, noodzakelijk kwaad
Ja soms ergens anders heengaan (of eens wat anders doen) dan je normaal doet is ook best leuk, maar je moet wel een beetje bij elkaar passen...quote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef vencodark het volgende:
Met een vriendin ben ik weleens uit geweest maar zij is heel erg van het dansen en dan voel je je best fucked up als je daar gewoon niet mee meedoet. Voel me dan heel erg ongemakkelijk.
Niet jouw probleem dat hij de hint kennelijk niet begrijpt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet.![]()
Nee maar serieus, ik wordt al zeker 5 jaar op zijn verjaardag uitgenodigd en ben nooit geweest.Zou me bijna schuldig voelen.
Ik heb m wel nodigquote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Noodzakelijk? Neuh, ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg zakken heb
nou de toon vind ik echt niet kunnenquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
buiten roken en blowen.
vechten is opzouten.
ik, want ik ben vaak nuchterquote:Op zondag 26 april 2009 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie had het over nuchter?
D&B feestjes zin leuk, maar ik ga er bijna nooit meer heen trouwens, vroeger vaak, in de oude Effenaar nog.Meestal gewoon kroeg.
Nee, die heb ik nog nooit gezien neequote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb m wel nodig
Heb je mn portemonnee ooit gezien?
Maar sowieso, als ik ergens heen ga en blijf slapen ofzo, moet ik wel
Ja, de mensen met wie ik weleens uit ben geweest, zijn danstypes en biertappers in een café waar ze trance enzo draaien.quote:Op zondag 26 april 2009 19:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja soms ergens anders heengaan (of eens wat anders doen) dan je normaal doet is ook best leuk, maar je moet wel een beetje bij elkaar passen...
waarom ga je niet dan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet.![]()
Nee maar serieus, ik wordt al zeker 5 jaar op zijn verjaardag uitgenodigd en ben nooit geweest.Zou me bijna schuldig voelen.
Ik geef alles altijd aan een man. Licht problematisch met een ladies night out, maar verder ideaal.quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Noodzakelijk? Neuh, ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg zakken heb
Haha, echt een goed welkom is het niet nee.quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou de toon vind ik echt niet kunnen
verder klinkt het als feestjes waar ik soms belandalleen zijn de mensen een stuk vriendelijker als je wilt blowen of neuken of zo
Oh, die ga ik ook op de uitnodigingen zetten van de kinderfeestjes van de kidsquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
buiten roken en blowen.
vechten is opzouten.
dat is waarquote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, echt een goed welkom is het niet nee.Maar het is een beetje 'ruig' persoon die gewoon heel straight is met zulke dingen. Hij stuurt elk jaar zo'n uitnodiging. Weet je wel waar je aan toe bent.
Het is een gast die ik in 2004 via internet heb leren kennen en in 2005 eens ontmoet in Utrecht. Ook bij hem thuis geweest enzo. Daarna is hij bij ons oudjaar komen vieren en was wel gezellig enzo maar verder niet iemand waar ik echt regelmatig mee wil afspreken. Komt misschien ook omdat Utrecht niet naast de deur is voor mij. Denk dat op het feestje ook mensen komen waar ik me nogal een outsider bij voelquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom ga je niet dan?
jij hoeft toch niet te blowen of te neuken
Ja ik ook hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
Ik voel me prettiger in een donker café met rockmuziek enzo.
Ik ga gewoon níet uitquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik geef alles altijd aan een man. Licht problematisch met een ladies night out, maar verder ideaal.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, die ga ik ook op de uitnodigingen zetten van de kinderfeestjes van de kids
then again, op dat soort feestjes zijn vaak veel mensen een outsider.quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat op het feestje ook mensen komen waar ik me nogal een outsider bij voel
Heb je ook gelijk in. ZOu ook niet mijn soort uitnodiging zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik heb er een hekel aan als dat soort dingen besproken moeten worden
een feest loopt uit de hand of niet
en als het uit de hand loopt zien we het dan weer wel
nu vind ik het zo: kijk mij met mn feest dat uit de hand loopt
Als ik niet uitga heb ik eigenlijk altijd een tas bij me. Sleutels, gsm, agenda enz. Je moet het toch ergens kwijt.quote:
Jas met veel zakkenquote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als ik niet uitga heb ik eigenlijk altijd een tas bij me. Sleutels, gsm, agenda enz. Je moet het toch ergens kwijt.
Och, punkers, alternatievelingen, goth's en hippies is wat ik daar verwacht. Allemaal heel leuk hoor maar ik ben ontzettend verlegen bij mensen die elkaar allemaal al kennen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
then again, op dat soort feestjes zijn vaak veel mensen een outsider.
Idd mensen die je uitnodigt weten toch vaak wel wat ze bij jou wel of niet kunnen maken.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik heb er een hekel aan als dat soort dingen besproken moeten worden
een feest loopt uit de hand of niet
en als het uit de hand loopt zien we het dan weer wel
nu vind ik het zo: kijk mij met mn feest dat uit de hand loopt
Vind ik zo lelijk staan. Van die helemaal gevulde zakken.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, punkers, alternatievelingen, goth's en hippies is wat ik daar verwacht.
quote:Allemaal heel leuk hoor maar ik ben ontzettend verlegen bij mensen die elkaar allemaal al kennen.
Hoort ook in je voorzak anders ben je 'm zo kwijt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
Portemonnee in de achterzak bij een man vind ik al heeeeeel lelijk.
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voorquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik zo lelijk staan. Van die helemaal gevulde zakken.
Portemonnee in de achterzak bij een man vind ik al heeeeeel lelijk.
Ja, je gaat toch uit om een leuke avond te hebben, niet om je alsnog zorgen te maken om allerlei shit.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voor
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voor
Inderdaad anders kan je net zo goed niet gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 19:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch uit om een leuke avond te hebben, niet om je alsnog zorgen te maken om allerlei shit.
Volgens mij vergeet je nog de helft.quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.
Ja, dan wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.
Nee, de rest is overbodig en komt er meer in omdat ik een tas heb. Die verplaats ik niet wanneer ik een andere tas mee neem.quote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je nog de helft.
Zeker als je een binnenzak hebt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan wel jaMijn standaard uitrusting: sleutelbosje, sigaretten, aansteker, iPod, telefoon, portemonnee. Past makkelijk in mn jas dus
quote:
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /clichéquote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel he.Wie weet kom ik ooit wel losser.
Hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, de rest is overbodig en komt er meer in omdat ik een tas heb. Die verplaats ik niet wanneer ik een andere tas mee neem.
Edit: Okee, ik hap. Zit inderdaad behoorlijk wat nuttige onzin in mijn tas.
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /cliché
Inderdaad gewoon jezelf blijven.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /cliché
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.
En ik zeg soms ook heel stomme dingen hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.
Waarom zou je altijd spontaan moeten zijn?quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.Zelfs ik niet!
I know. Maar soms lijkt het anderen zo makkelijk af te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.Zelfs ik niet!
Ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En ik zeg soms ook heel stomme dingen hoor.
maar ach, wtf.
Ohja, dat had ik gelezen ja!quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[KSC #1.326] Iets met Stef Bos erin O+
Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef ThE_ED het volgende:
Wat is Melechesh toch tof.
oh dit is niet het metaal topic
Laatst ook een collega die me zo dat aan te kijken van "eh?!", maar we hadden allebei al wat biertjes op dus dat is dan een goed excuus.quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.en als er ruis is in de communicatie kan ik mensen al heel snel niet meer verstaan. Dus dan is het contact maken, gesprek voeren nog lastiger.
ja kijk dat excuus heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laatst ook een collega die me zo dat aan te kijken van "eh?!", maar we hadden allebei al wat biertjes op dus dat is dan een goed excuus.
Ja lekker makkelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laatst ook een collega die me zo dat aan te kijken van "eh?!", maar we hadden allebei al wat biertjes op dus dat is dan een goed excuus.
Teveel vitamine C?quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja kijk dat excuus heb ik dan weer niet.
Niemand is hetzelfde moet je maar denken.quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Maar soms lijkt het anderen zo makkelijk af te gaan.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja kijk dat excuus heb ik dan weer niet.
't was pas toen ik een paar weken zonder alcohol ging stappen dat ik er achter kwam dat dat bij mij totaal niets uitmaakt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef ThE_ED het volgende:
Nou moet ik dus nog steeds eten, misschien toch maar eens het nieuwe frituurvet en mijn pas schoongemaakte frituur testen.
Goede avondquote:
Ja, ik ben ook heel erg van de "mooie" woordgrappen en dat pakt dan soms niet niet zo goed uit enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
't was pas toen ik een paar weken zonder alcohol ging stappen dat ik er achter kwam dat dat bij mij totaal niets uitmaakt.
Nog een heerlijk zorgeloze avond! Maar eerst nog even terrasje pakken. Wijntje erbij en dan de stad in.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef liefie_ het volgende:
uitgaan moet je niet overdenkengewoon doen
En ja dawgje ik ben lief en onschudlig en zo
En nu wil ik uit en dansen haha
ga je uit ja vanavond?quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een heerlijk zorgeloze avond! Maar eerst nog even terrasje pakken. Wijntje erbij en dan de stad in.
Nee, maar nu heb ik ook zin.quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je uit ja vanavond?
maar het is zondag!
Misschien ga ik ook wel ff
aan de andere kant: ik ben ook nogal moe, gister en eergister ook al weg geweest
Veel plezier.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een heerlijk zorgeloze avond! Maar eerst nog even terrasje pakken. Wijntje erbij en dan de stad in.
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
Hello allemaal!
Ik heb vandaag ge-sumoworsteld in zo'n groot pak
Lekker zand je in bier.quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef Q. het volgende:
Zo. Maar eens het restant van het strand-bier van gisteren opdrinken. Hopelijk deze keer zonder zand.
Bedoel je niet een kimono?quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
Er hing ook zo'n Japanse Kumonodie moest ik even aandoen
Pics or it did not happen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
lekker bezig geweest?quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga zo meteen ook uit!quote:
U wens is mijn bevelquote:
Man o man, ik was helemaal kapotquote:
samen moeten we wel wat kunnen vinden!quote:
Ziet er leuk uit.quote:Op zondag 26 april 2009 20:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
U wens is mijn bevel
Beetje k u t kwaliteit alleen
[ afbeelding ]
Gewoon met vrienden naar de lokale kroeg!quote:
Mijn huisgenoot is nu gewoon aan het pubquizen!quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
samen moeten we wel wat kunnen vinden!
Ja, dat soort dingen vallen toch best tegen vaak, qua uitputtingsslag.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Man o man, ik was helemaal kapot
10 minuten in dat pak gezeten, toen nog 2x 15 minuten gelasergameddaarna terug naar Hoorn, terrasje gedaan en nog even wat gegeten
Die andere gasten gingen nog naar de bios, maar daar had ik niet echt energie meer voor
Altijd prima.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon met vrienden naar de lokale kroeg!
Zo bikkel als jij uitgeput.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Man o man, ik was helemaal kapot
10 minuten in dat pak gezeten, toen nog 2x 15 minuten gelasergameddaarna terug naar Hoorn, terrasje gedaan en nog even wat gegeten
Die andere gasten gingen nog naar de bios, maar daar had ik niet echt energie meer voor
Morfine?quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand een beetje morfine ofzo voor me?
Is een joint ook goed?quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet of een joint helpt tegen pijn?quote:
Nee dat werkt niet, althans, niet voor mijquote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet of een joint helpt tegen pijn?
Ga je gewoon met mij mee!quote:Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Altijd prima.![]()
Denk niet dat ik dat hier voor elkaar ga krijgen. Kan het altijd proberen!
Wel Buprenorfine-pleisters!quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
Bij mij ook. THC word ik vooral rustig van.quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet, althans, niet voor mij
Alcohol werkt beter
Nijmegen, maar het stappen is in Oss! (Bij ouders nu, vrienden van vroeger etc.)quote:
Nee welk meisje?quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef KudFokker het volgende:
Iemand aanwezig die het verhaal van mij en dat meisje gevolgd heeft?
Dat andere meisje die begon me vandaag te krabbelen, degene waar ik achteraan zit vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wilde en voegde mij toe op msn
Nou veel verder weg kan het niet worden!quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nijmegen, maar het stappen is in Oss! (Bij ouders nu, vrienden van vroeger etc.)
Jep, alcohol werkt stukken beter jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet, althans, niet voor mij
Alcohol werkt beter
Waar heb je last van eigenlijk?quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, alcohol werkt stukken beter jaMaar ik heb niks in huis
Pics or it did not happen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
knuffelzacht is druk vandaag De inktvisringen vliegen door de griek
Nouk eet uienringen met stukken zalm Auto ook iets en murmeli speelt voor de tafelvuilnisbak
oja ik had rare kaas die vooral leek op een soort gegrilde kswiss schoenen
Stress-pijn, al dagen... Stress slaat altijd op mn kiezen, dus ik heb al dagen kiespijn...quote:
Waar moet je dan vandaan komen, meis?quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou veel verder weg kan het niet worden!
Vanwaar de stress?quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stress-pijn, al dagen... Stress slaat altijd op mn kiezen, dus ik heb al dagen kiespijn...
Groningen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar moet je dan vandaan komen, meis?
Das iets te ver jaquote:
Kiespijn.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stress-pijn, al dagen... Stress slaat altijd op mn kiezen, dus ik heb al dagen kiespijn...
Van daar uit is alles de beschaafde wereld verquote:
Euh, slakkenspoor?quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
oja nouk eet uit de hand van knuffelzacht En ik glij bijna uit op het slakkenspoor wat aan beide kanten van de tafel ontstaat
De studentenstad van Nederland.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das iets te ver jaWie gaat er dan ook daar wonen!
Klinkt als een groot feest.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
knuffelzacht is druk vandaag De inktvisringen vliegen door de griek
Nouk eet uienringen met stukken zalm Auto ook iets en murmeli speelt voor de tafelvuilnisbak
oja ik had rare kaas die vooral leek op een soort gegrilde kswiss schoenen
Jammer dat ik er niet bij ben. Blijkbaar is het daar erg gezellig.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
oja nouk eet uit de hand van knuffelzacht En ik glij bijna uit op het slakkenspoor wat aan beide kanten van de tafel ontstaat
Die ik vorige week zaterdag had ontmoetquote:
Hoop gezeikquote:
Nee, dan nietquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kiespijn.![]()
Daar heb ik ook last van vooral als ik iets eet of drink.
Geil.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja, omdat er gewoon geen zak te doen is behalve het op een zuipen zetten!quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De studentenstad van Nederland.Hoogste kroegdichtheid.
Ja dat zeker. Maar er gaat niets boven Groningen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van daar uit is alles de beschaafde wereld ver
Ach jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ik vorige week zaterdag had ontmoetecht een super leuke spontane en mooie meid
En dat maakt het toch heel gezellig? Als iedereen mee gaat zuipen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, omdat er gewoon geen zak te doen is behalve het op een zuipen zetten!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, omdat er gewoon geen zak te doen is behalve het op een zuipen zetten!
Ja, het meisje over wie je schreef die te knap voor je was toch? Dat je je afvroeg of je haar wel kon krijgen, nietwaar?quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef KudFokker het volgende:
Iemand aanwezig die het verhaal van mij en dat meisje gevolgd heeft?
Dat andere meisje die begon me vandaag te krabbelen, degene waar ik achteraan zit vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wilde en voegde mij toe op msn
Ik volg het niet dus vertel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ik vorige week zaterdag had ontmoetecht een super leuke spontane en mooie meid
Het is vervelend als ik er last van blijf houden gaan ik maar weer eens naar de tandarts.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoop gezeikverder niet zo boeiend
[..]
Nee, dan nietik heb werkelijk nóóit last van mn tanden of kiezen... Alleen bij stress
Voegde me net toe op msn, en vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wildequote:
Open deur te makkelijkquote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij ben. Blijkbaar is het daar erg gezellig.
That is me.quote:
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stressquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik volg het niet dus vertel.
[..]
Het is vervelend als ik er last van blijf houden gaan ik maar weer eens naar de tandarts.
Die jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het meisje over wie je schreef die te knap voor je was toch? Dat je je afvroeg of je haar wel kon krijgen, nietwaar?
Ik kreeg exceem van stress. Ook zoiets doms.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stress
Ontstress dan maar.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stress
Hehe. Nou leuk toch?quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voegde me net toe op msn, en vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wilde
En die vriendin van haar die iets zei in de trant van "zit je nou met Lars te sjansen ? Dat was niet de afspraak ! dat kan echt niet hoor ! "
Die krabbelt met nu ook
Coolquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ja
En ze speelt ook gitaar !!
Al 9 jaar, en heeft een fantastische muziek smaak![]()
Toe maar, toe maarquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ja
En ze speelt ook gitaar !!
Al 9 jaar, en heeft een fantastische muziek smaak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |