Zo bikkel als jij uitgeput.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Man o man, ik was helemaal kapot
10 minuten in dat pak gezeten, toen nog 2x 15 minuten gelasergameddaarna terug naar Hoorn, terrasje gedaan en nog even wat gegeten
Die andere gasten gingen nog naar de bios, maar daar had ik niet echt energie meer voor
Morfine?quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand een beetje morfine ofzo voor me?
Is een joint ook goed?quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet of een joint helpt tegen pijn?quote:
Nee dat werkt niet, althans, niet voor mijquote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet of een joint helpt tegen pijn?
Ga je gewoon met mij mee!quote:Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Altijd prima.![]()
Denk niet dat ik dat hier voor elkaar ga krijgen. Kan het altijd proberen!
Wel Buprenorfine-pleisters!quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
Bij mij ook. THC word ik vooral rustig van.quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet, althans, niet voor mij
Alcohol werkt beter
Nijmegen, maar het stappen is in Oss! (Bij ouders nu, vrienden van vroeger etc.)quote:
Nee welk meisje?quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef KudFokker het volgende:
Iemand aanwezig die het verhaal van mij en dat meisje gevolgd heeft?
Dat andere meisje die begon me vandaag te krabbelen, degene waar ik achteraan zit vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wilde en voegde mij toe op msn
Nou veel verder weg kan het niet worden!quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nijmegen, maar het stappen is in Oss! (Bij ouders nu, vrienden van vroeger etc.)
Jep, alcohol werkt stukken beter jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet, althans, niet voor mij
Alcohol werkt beter
Waar heb je last van eigenlijk?quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, alcohol werkt stukken beter jaMaar ik heb niks in huis
Pics or it did not happen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
knuffelzacht is druk vandaag De inktvisringen vliegen door de griek
Nouk eet uienringen met stukken zalm Auto ook iets en murmeli speelt voor de tafelvuilnisbak
oja ik had rare kaas die vooral leek op een soort gegrilde kswiss schoenen
Stress-pijn, al dagen... Stress slaat altijd op mn kiezen, dus ik heb al dagen kiespijn...quote:
Waar moet je dan vandaan komen, meis?quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou veel verder weg kan het niet worden!
Vanwaar de stress?quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stress-pijn, al dagen... Stress slaat altijd op mn kiezen, dus ik heb al dagen kiespijn...
Groningen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar moet je dan vandaan komen, meis?
Das iets te ver jaquote:
Kiespijn.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stress-pijn, al dagen... Stress slaat altijd op mn kiezen, dus ik heb al dagen kiespijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |