ga je uit ja vanavond?quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een heerlijk zorgeloze avond! Maar eerst nog even terrasje pakken. Wijntje erbij en dan de stad in.
Nee, maar nu heb ik ook zin.quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je uit ja vanavond?
maar het is zondag!
Misschien ga ik ook wel ff
aan de andere kant: ik ben ook nogal moe, gister en eergister ook al weg geweest
Veel plezier.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een heerlijk zorgeloze avond! Maar eerst nog even terrasje pakken. Wijntje erbij en dan de stad in.
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
Hello allemaal!
Ik heb vandaag ge-sumoworsteld in zo'n groot pak
Lekker zand je in bier.quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef Q. het volgende:
Zo. Maar eens het restant van het strand-bier van gisteren opdrinken. Hopelijk deze keer zonder zand.
Bedoel je niet een kimono?quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
Er hing ook zo'n Japanse Kumonodie moest ik even aandoen
Pics or it did not happen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
lekker bezig geweest?quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga zo meteen ook uit!quote:
U wens is mijn bevelquote:
Man o man, ik was helemaal kapotquote:
samen moeten we wel wat kunnen vinden!quote:
Ziet er leuk uit.quote:Op zondag 26 april 2009 20:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
U wens is mijn bevel
Beetje k u t kwaliteit alleen
[ afbeelding ]
Gewoon met vrienden naar de lokale kroeg!quote:
Mijn huisgenoot is nu gewoon aan het pubquizen!quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
samen moeten we wel wat kunnen vinden!
Ja, dat soort dingen vallen toch best tegen vaak, qua uitputtingsslag.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Man o man, ik was helemaal kapot
10 minuten in dat pak gezeten, toen nog 2x 15 minuten gelasergameddaarna terug naar Hoorn, terrasje gedaan en nog even wat gegeten
Die andere gasten gingen nog naar de bios, maar daar had ik niet echt energie meer voor
Altijd prima.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon met vrienden naar de lokale kroeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |