En ik zeg soms ook heel stomme dingen hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.
Waarom zou je altijd spontaan moeten zijn?quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.Zelfs ik niet!
I know. Maar soms lijkt het anderen zo makkelijk af te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.Zelfs ik niet!
Ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En ik zeg soms ook heel stomme dingen hoor.
maar ach, wtf.
Ohja, dat had ik gelezen ja!quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[KSC #1.326] Iets met Stef Bos erin O+
Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef ThE_ED het volgende:
Wat is Melechesh toch tof.
oh dit is niet het metaal topic
Laatst ook een collega die me zo dat aan te kijken van "eh?!", maar we hadden allebei al wat biertjes op dus dat is dan een goed excuus.quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.en als er ruis is in de communicatie kan ik mensen al heel snel niet meer verstaan. Dus dan is het contact maken, gesprek voeren nog lastiger.
ja kijk dat excuus heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laatst ook een collega die me zo dat aan te kijken van "eh?!", maar we hadden allebei al wat biertjes op dus dat is dan een goed excuus.
Ja lekker makkelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laatst ook een collega die me zo dat aan te kijken van "eh?!", maar we hadden allebei al wat biertjes op dus dat is dan een goed excuus.
Teveel vitamine C?quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja kijk dat excuus heb ik dan weer niet.
Niemand is hetzelfde moet je maar denken.quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Maar soms lijkt het anderen zo makkelijk af te gaan.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja kijk dat excuus heb ik dan weer niet.
't was pas toen ik een paar weken zonder alcohol ging stappen dat ik er achter kwam dat dat bij mij totaal niets uitmaakt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja lekker.quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef ThE_ED het volgende:
Nou moet ik dus nog steeds eten, misschien toch maar eens het nieuwe frituurvet en mijn pas schoongemaakte frituur testen.
Goede avondquote:
Ja, ik ben ook heel erg van de "mooie" woordgrappen en dat pakt dan soms niet niet zo goed uit enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
't was pas toen ik een paar weken zonder alcohol ging stappen dat ik er achter kwam dat dat bij mij totaal niets uitmaakt.
Nog een heerlijk zorgeloze avond! Maar eerst nog even terrasje pakken. Wijntje erbij en dan de stad in.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef liefie_ het volgende:
uitgaan moet je niet overdenkengewoon doen
En ja dawgje ik ben lief en onschudlig en zo
En nu wil ik uit en dansen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |