Heb je ook gelijk in. ZOu ook niet mijn soort uitnodiging zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik heb er een hekel aan als dat soort dingen besproken moeten worden
een feest loopt uit de hand of niet
en als het uit de hand loopt zien we het dan weer wel
nu vind ik het zo: kijk mij met mn feest dat uit de hand loopt
Als ik niet uitga heb ik eigenlijk altijd een tas bij me. Sleutels, gsm, agenda enz. Je moet het toch ergens kwijt.quote:
Jas met veel zakkenquote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als ik niet uitga heb ik eigenlijk altijd een tas bij me. Sleutels, gsm, agenda enz. Je moet het toch ergens kwijt.
Och, punkers, alternatievelingen, goth's en hippies is wat ik daar verwacht. Allemaal heel leuk hoor maar ik ben ontzettend verlegen bij mensen die elkaar allemaal al kennen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
then again, op dat soort feestjes zijn vaak veel mensen een outsider.
Idd mensen die je uitnodigt weten toch vaak wel wat ze bij jou wel of niet kunnen maken.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik heb er een hekel aan als dat soort dingen besproken moeten worden
een feest loopt uit de hand of niet
en als het uit de hand loopt zien we het dan weer wel
nu vind ik het zo: kijk mij met mn feest dat uit de hand loopt
Vind ik zo lelijk staan. Van die helemaal gevulde zakken.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, punkers, alternatievelingen, goth's en hippies is wat ik daar verwacht.
quote:Allemaal heel leuk hoor maar ik ben ontzettend verlegen bij mensen die elkaar allemaal al kennen.
Hoort ook in je voorzak anders ben je 'm zo kwijt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
Portemonnee in de achterzak bij een man vind ik al heeeeeel lelijk.
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voorquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik zo lelijk staan. Van die helemaal gevulde zakken.
Portemonnee in de achterzak bij een man vind ik al heeeeeel lelijk.
Ja, je gaat toch uit om een leuke avond te hebben, niet om je alsnog zorgen te maken om allerlei shit.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voor
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voor
Inderdaad anders kan je net zo goed niet gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 19:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch uit om een leuke avond te hebben, niet om je alsnog zorgen te maken om allerlei shit.
Volgens mij vergeet je nog de helft.quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.
Ja, dan wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.
Nee, de rest is overbodig en komt er meer in omdat ik een tas heb. Die verplaats ik niet wanneer ik een andere tas mee neem.quote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je nog de helft.
Zeker als je een binnenzak hebt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan wel jaMijn standaard uitrusting: sleutelbosje, sigaretten, aansteker, iPod, telefoon, portemonnee. Past makkelijk in mn jas dus
quote:
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /clichéquote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel he.Wie weet kom ik ooit wel losser.
Hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, de rest is overbodig en komt er meer in omdat ik een tas heb. Die verplaats ik niet wanneer ik een andere tas mee neem.
Edit: Okee, ik hap. Zit inderdaad behoorlijk wat nuttige onzin in mijn tas.
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /cliché
Inderdaad gewoon jezelf blijven.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /cliché
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |