Muntjes kan bestquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet wel
ik heb nooit broekzakken
en ja je geld in je bh werkt alleen met briefgeld
ik heb er ook niet zoveel mee, noodzakelijk kwaadquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uberhaupt een hekel aan tassen
Alcohol zal ook vast wel werken maar ik ben redelijk koppig m.b.t. mijn principes enzo. Nee blijft nee.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Helpt wel hoor
[..]
Ach kneuzig, iedereen is anders en pakt het weer anders aan.
Je kunt best eens een wat andere aanpak proberen, maar je moet het jezelf ook were niet gaan opleggen want dat werkt toch niet als het niet bij je past.
Wie had het over nuchter?quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooow daar kan ik dan weer niks mee
volgens mij kan geen enkel nuchter persoon daar wat mee maar oke
(ik drink ook bijna niks als ik uit ga, soms een of 2 drankjes)
Daarom ga ik ook niet.quote:
Noodzakelijk? Neuh, ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg zakken hebquote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Muntjes kan best
Afdrukken op je tiet
[..]
ik heb er ook niet zoveel mee, noodzakelijk kwaad
Ja soms ergens anders heengaan (of eens wat anders doen) dan je normaal doet is ook best leuk, maar je moet wel een beetje bij elkaar passen...quote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef vencodark het volgende:
Met een vriendin ben ik weleens uit geweest maar zij is heel erg van het dansen en dan voel je je best fucked up als je daar gewoon niet mee meedoet. Voel me dan heel erg ongemakkelijk.
Niet jouw probleem dat hij de hint kennelijk niet begrijpt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet.![]()
Nee maar serieus, ik wordt al zeker 5 jaar op zijn verjaardag uitgenodigd en ben nooit geweest.Zou me bijna schuldig voelen.
Ik heb m wel nodigquote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Noodzakelijk? Neuh, ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg zakken heb
nou de toon vind ik echt niet kunnenquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
Dag of wat terug kreeg ik een uitnodiging voor een verjaardag.
Hier stonden de volgende regeltjes in:
buiten roken en blowen.
breken is dokken en oprotten.
kotsen is opruimen en dr uit.
vechten is opzouten.
Voor de mensen die willen neuken doen het maar in de bosjes.
als je iets laat vallen graag oppakken want we hebben honden en peuken in de asbakken.
dat wordt een lekker feestje.
ik, want ik ben vaak nuchterquote:Op zondag 26 april 2009 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie had het over nuchter?
D&B feestjes zin leuk, maar ik ga er bijna nooit meer heen trouwens, vroeger vaak, in de oude Effenaar nog.Meestal gewoon kroeg.
Nee, die heb ik nog nooit gezien neequote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb m wel nodig
Heb je mn portemonnee ooit gezien?
Maar sowieso, als ik ergens heen ga en blijf slapen ofzo, moet ik wel
Ja, de mensen met wie ik weleens uit ben geweest, zijn danstypes en biertappers in een café waar ze trance enzo draaien.quote:Op zondag 26 april 2009 19:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja soms ergens anders heengaan (of eens wat anders doen) dan je normaal doet is ook best leuk, maar je moet wel een beetje bij elkaar passen...
waarom ga je niet dan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet.![]()
Nee maar serieus, ik wordt al zeker 5 jaar op zijn verjaardag uitgenodigd en ben nooit geweest.Zou me bijna schuldig voelen.
Ik geef alles altijd aan een man. Licht problematisch met een ladies night out, maar verder ideaal.quote:Op zondag 26 april 2009 19:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Noodzakelijk? Neuh, ik zorg altijd gewoon dat ik genoeg zakken heb
Haha, echt een goed welkom is het niet nee.quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou de toon vind ik echt niet kunnen
verder klinkt het als feestjes waar ik soms belandalleen zijn de mensen een stuk vriendelijker als je wilt blowen of neuken of zo
Oh, die ga ik ook op de uitnodigingen zetten van de kinderfeestjes van de kidsquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
Dag of wat terug kreeg ik een uitnodiging voor een verjaardag.
Hier stonden de volgende regeltjes in:
buiten roken en blowen.
breken is dokken en oprotten.
kotsen is opruimen en dr uit.
vechten is opzouten.
Voor de mensen die willen neuken doen het maar in de bosjes.
als je iets laat vallen graag oppakken want we hebben honden en peuken in de asbakken.
dat wordt een lekker feestje.
dat is waarquote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, echt een goed welkom is het niet nee.Maar het is een beetje 'ruig' persoon die gewoon heel straight is met zulke dingen. Hij stuurt elk jaar zo'n uitnodiging. Weet je wel waar je aan toe bent.
Het is een gast die ik in 2004 via internet heb leren kennen en in 2005 eens ontmoet in Utrecht. Ook bij hem thuis geweest enzo. Daarna is hij bij ons oudjaar komen vieren en was wel gezellig enzo maar verder niet iemand waar ik echt regelmatig mee wil afspreken. Komt misschien ook omdat Utrecht niet naast de deur is voor mij. Denk dat op het feestje ook mensen komen waar ik me nogal een outsider bij voelquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom ga je niet dan?
jij hoeft toch niet te blowen of te neuken
Ja ik ook hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
Ik voel me prettiger in een donker café met rockmuziek enzo.
Ik ga gewoon níet uitquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik geef alles altijd aan een man. Licht problematisch met een ladies night out, maar verder ideaal.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, die ga ik ook op de uitnodigingen zetten van de kinderfeestjes van de kids
then again, op dat soort feestjes zijn vaak veel mensen een outsider.quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat op het feestje ook mensen komen waar ik me nogal een outsider bij voel
Heb je ook gelijk in. ZOu ook niet mijn soort uitnodiging zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik heb er een hekel aan als dat soort dingen besproken moeten worden
een feest loopt uit de hand of niet
en als het uit de hand loopt zien we het dan weer wel
nu vind ik het zo: kijk mij met mn feest dat uit de hand loopt
Als ik niet uitga heb ik eigenlijk altijd een tas bij me. Sleutels, gsm, agenda enz. Je moet het toch ergens kwijt.quote:
Jas met veel zakkenquote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als ik niet uitga heb ik eigenlijk altijd een tas bij me. Sleutels, gsm, agenda enz. Je moet het toch ergens kwijt.
Och, punkers, alternatievelingen, goth's en hippies is wat ik daar verwacht. Allemaal heel leuk hoor maar ik ben ontzettend verlegen bij mensen die elkaar allemaal al kennen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
then again, op dat soort feestjes zijn vaak veel mensen een outsider.
Idd mensen die je uitnodigt weten toch vaak wel wat ze bij jou wel of niet kunnen maken.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik heb er een hekel aan als dat soort dingen besproken moeten worden
een feest loopt uit de hand of niet
en als het uit de hand loopt zien we het dan weer wel
nu vind ik het zo: kijk mij met mn feest dat uit de hand loopt
Vind ik zo lelijk staan. Van die helemaal gevulde zakken.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, punkers, alternatievelingen, goth's en hippies is wat ik daar verwacht.
quote:Allemaal heel leuk hoor maar ik ben ontzettend verlegen bij mensen die elkaar allemaal al kennen.
Hoort ook in je voorzak anders ben je 'm zo kwijt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
Portemonnee in de achterzak bij een man vind ik al heeeeeel lelijk.
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voorquote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik zo lelijk staan. Van die helemaal gevulde zakken.
Portemonnee in de achterzak bij een man vind ik al heeeeeel lelijk.
Ja, je gaat toch uit om een leuke avond te hebben, niet om je alsnog zorgen te maken om allerlei shit.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voor
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Functionaliteit gaat voor mij toch echt voor
Inderdaad anders kan je net zo goed niet gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 19:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch uit om een leuke avond te hebben, niet om je alsnog zorgen te maken om allerlei shit.
Volgens mij vergeet je nog de helft.quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.
Ja, dan wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog vind ik een tas functioneler. Met 3 sleutelbossen, een portemonnee, telefoon en agenda zijn je zakken toch wel heel vol.
Nee, de rest is overbodig en komt er meer in omdat ik een tas heb. Die verplaats ik niet wanneer ik een andere tas mee neem.quote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je nog de helft.
Zeker als je een binnenzak hebt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan wel jaMijn standaard uitrusting: sleutelbosje, sigaretten, aansteker, iPod, telefoon, portemonnee. Past makkelijk in mn jas dus
quote:
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /clichéquote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel he.Wie weet kom ik ooit wel losser.
Hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, de rest is overbodig en komt er meer in omdat ik een tas heb. Die verplaats ik niet wanneer ik een andere tas mee neem.
Edit: Okee, ik hap. Zit inderdaad behoorlijk wat nuttige onzin in mijn tas.
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /cliché
Inderdaad gewoon jezelf blijven.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het lukt iig niet als je je er zorgen om maakt. /cliché
Niet iedereen heeft het in zich om altijd maar spontaan te zijn. Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Ik maak me altijd best zorgen indd. en ga teveel nadenken over wat ik moet zeggen zodat het niet meer spontaan is en het alleen maar stom over kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |