Euh, slakkenspoor?quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
oja nouk eet uit de hand van knuffelzacht En ik glij bijna uit op het slakkenspoor wat aan beide kanten van de tafel ontstaat
De studentenstad van Nederland.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das iets te ver jaWie gaat er dan ook daar wonen!
Klinkt als een groot feest.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
knuffelzacht is druk vandaag De inktvisringen vliegen door de griek
Nouk eet uienringen met stukken zalm Auto ook iets en murmeli speelt voor de tafelvuilnisbak
oja ik had rare kaas die vooral leek op een soort gegrilde kswiss schoenen
Jammer dat ik er niet bij ben. Blijkbaar is het daar erg gezellig.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
oja nouk eet uit de hand van knuffelzacht En ik glij bijna uit op het slakkenspoor wat aan beide kanten van de tafel ontstaat
Die ik vorige week zaterdag had ontmoetquote:
Hoop gezeikquote:
Nee, dan nietquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kiespijn.![]()
Daar heb ik ook last van vooral als ik iets eet of drink.
Geil.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja, omdat er gewoon geen zak te doen is behalve het op een zuipen zetten!quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De studentenstad van Nederland.Hoogste kroegdichtheid.
Ja dat zeker. Maar er gaat niets boven Groningen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van daar uit is alles de beschaafde wereld ver
Ach jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ik vorige week zaterdag had ontmoetecht een super leuke spontane en mooie meid
En dat maakt het toch heel gezellig? Als iedereen mee gaat zuipen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, omdat er gewoon geen zak te doen is behalve het op een zuipen zetten!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, omdat er gewoon geen zak te doen is behalve het op een zuipen zetten!
Ja, het meisje over wie je schreef die te knap voor je was toch? Dat je je afvroeg of je haar wel kon krijgen, nietwaar?quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef KudFokker het volgende:
Iemand aanwezig die het verhaal van mij en dat meisje gevolgd heeft?
Dat andere meisje die begon me vandaag te krabbelen, degene waar ik achteraan zit vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wilde en voegde mij toe op msn
Ik volg het niet dus vertel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ik vorige week zaterdag had ontmoetecht een super leuke spontane en mooie meid
Het is vervelend als ik er last van blijf houden gaan ik maar weer eens naar de tandarts.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoop gezeikverder niet zo boeiend
[..]
Nee, dan nietik heb werkelijk nóóit last van mn tanden of kiezen... Alleen bij stress
Voegde me net toe op msn, en vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wildequote:
Open deur te makkelijkquote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij ben. Blijkbaar is het daar erg gezellig.
That is me.quote:
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stressquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik volg het niet dus vertel.
[..]
Het is vervelend als ik er last van blijf houden gaan ik maar weer eens naar de tandarts.
Die jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het meisje over wie je schreef die te knap voor je was toch? Dat je je afvroeg of je haar wel kon krijgen, nietwaar?
Ik kreeg exceem van stress. Ook zoiets doms.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stress
Ontstress dan maar.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest... Maar niks te vinden... Is gewoon stress
Hehe. Nou leuk toch?quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voegde me net toe op msn, en vroeg wanneer ik met haar naar Amsterdam wilde
En die vriendin van haar die iets zei in de trant van "zit je nou met Lars te sjansen ? Dat was niet de afspraak ! dat kan echt niet hoor ! "
Die krabbelt met nu ook
Coolquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ja
En ze speelt ook gitaar !!
Al 9 jaar, en heeft een fantastische muziek smaak![]()
Toe maar, toe maarquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ja
En ze speelt ook gitaar !!
Al 9 jaar, en heeft een fantastische muziek smaak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |