Gelukkig maar! Hoe laat moet ik je ophalen?quote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef liefie_ het volgende:
Nou iig word volgend weekend niet zo saai voor je Btje *
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoe laat moet ik je ophalen?
Ja is goed, al ben ik heel slecht in poolenquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?
ergens eten en poolen of zo?
Engeltjes moeten vliegen hequote:
Oh wat gaaf johquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engeltjes moeten vliegen he
Pap had voor zijn verjaardag een les kado gekregen en mocht 2 personen mee achterin nemen.
haha komt uit want ik ben er ook super slecht inquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is goed, al ben ik heel slecht in poolen
Uurtje of half 6 dus?
Leukquote:
Gaat ie nog meer lessen nemen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LeukEn naar beneden duiken voelt zo lekker in je maag
Jullie gaan alweer op een date.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?
ergens eten en poolen of zo?
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
Zo. Thuis. Even bijkomen en dan vanavond nog naar de film.
Jij weet wel een leuk tentje om te gaan eten toch? Ik ben vrij onbekend in Tilburgquote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha komt uit want ik ben er ook super slecht in
is goed
leuk
quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie gaan alweer op een date.
[..]
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.
Één of andere obscure filmhuis-film.quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.
ja hoorquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij weet wel een leuk tentje om te gaan eten toch? Ik ben vrij onbekend in Tilburg
Jukebox!quote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor
en ergens waar je kei leuk kunt poolen, niet druk en een jukebox!
dus kan ik je mn slechte muzieksmaak opdringen
nee, buiten een paar cd's uit de '80s zit er alleen maar goede muziek in haha (en die cds uit de '80s vind ik natuurlijk het tofstquote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jukebox!
Als het maar geen aqua is met barbie girl
Hij vond 't wel echt heel leuk. Dus ik zie 'm er best voor aan ja.quote:
quote:
Jaren 80 muziekquote:Op zondag 26 april 2009 17:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, buiten een paar cd's uit de '80s zit er alleen maar goede muziek in haha (en die cds uit de '80s vind ik natuurlijk het tofst)
Oh tofquote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vond 't wel echt heel leuk. Dus ik zie 'm er best voor aan ja.
WAzquote:
Komt wel goedquote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Wat een interesse
Gaat nu weer beter. Ik vind het klote maar ik krijg geen spontane jankbuien meer. Eigenlijk valt het best mee nu weer. Ik weet niet.
Dat klinkt iig al weer wat beter, voor de rest een *knuffel*quote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Wat een interesse
Gaat nu weer beter. Ik vind het klote maar ik krijg geen spontane jankbuien meer. Eigenlijk valt het best mee nu weer. Ik weet niet.
Nee ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige die depressief word van de TT?
Nee, voel me ook niet zo tofquote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige die depressief word van de TT?
Hallo!
Is er verder nog wat gebeurd?
ben ik de enige die daar tieten in ziet?quote:
Liefie! Mijn favo flirt!quote:Op zondag 26 april 2009 18:27 schreef liefie_ het volgende:
Ofresca! lekker ding!
waarom word je er depri van?
Ik denk hetquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |