Gelukkig maar! Hoe laat moet ik je ophalen?quote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef liefie_ het volgende:
Nou iig word volgend weekend niet zo saai voor je Btje *
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hoe laat moet ik je ophalen?
Ja is goed, al ben ik heel slecht in poolenquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?
ergens eten en poolen of zo?
Engeltjes moeten vliegen hequote:
Oh wat gaaf johquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engeltjes moeten vliegen he
Pap had voor zijn verjaardag een les kado gekregen en mocht 2 personen mee achterin nemen.
haha komt uit want ik ben er ook super slecht inquote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is goed, al ben ik heel slecht in poolen
Uurtje of half 6 dus?
Leukquote:
Gaat ie nog meer lessen nemen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LeukEn naar beneden duiken voelt zo lekker in je maag
Jullie gaan alweer op een date.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat we gaan doen?
ergens eten en poolen of zo?
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.quote:Op zondag 26 april 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
Zo. Thuis. Even bijkomen en dan vanavond nog naar de film.
Jij weet wel een leuk tentje om te gaan eten toch? Ik ben vrij onbekend in Tilburgquote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha komt uit want ik ben er ook super slecht in
is goed
leuk
quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie gaan alweer op een date.
[..]
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.
Één of andere obscure filmhuis-film.quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke ga je? Ik wil naar Wolverine.
ja hoorquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij weet wel een leuk tentje om te gaan eten toch? Ik ben vrij onbekend in Tilburg
Jukebox!quote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor
en ergens waar je kei leuk kunt poolen, niet druk en een jukebox!
dus kan ik je mn slechte muzieksmaak opdringen
nee, buiten een paar cd's uit de '80s zit er alleen maar goede muziek in haha (en die cds uit de '80s vind ik natuurlijk het tofstquote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jukebox!
Als het maar geen aqua is met barbie girl
Hij vond 't wel echt heel leuk. Dus ik zie 'm er best voor aan ja.quote:
quote:
Jaren 80 muziekquote:Op zondag 26 april 2009 17:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee, buiten een paar cd's uit de '80s zit er alleen maar goede muziek in haha (en die cds uit de '80s vind ik natuurlijk het tofst)
Oh tofquote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vond 't wel echt heel leuk. Dus ik zie 'm er best voor aan ja.
WAzquote:
Komt wel goedquote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Wat een interesse
Gaat nu weer beter. Ik vind het klote maar ik krijg geen spontane jankbuien meer. Eigenlijk valt het best mee nu weer. Ik weet niet.
Dat klinkt iig al weer wat beter, voor de rest een *knuffel*quote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Wat een interesse
Gaat nu weer beter. Ik vind het klote maar ik krijg geen spontane jankbuien meer. Eigenlijk valt het best mee nu weer. Ik weet niet.
Nee ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige die depressief word van de TT?
Nee, voel me ook niet zo tofquote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige die depressief word van de TT?
Hallo!
Is er verder nog wat gebeurd?
ben ik de enige die daar tieten in ziet?quote:
Liefie! Mijn favo flirt!quote:Op zondag 26 april 2009 18:27 schreef liefie_ het volgende:
Ofresca! lekker ding!
waarom word je er depri van?
Ik denk hetquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter heeft grijze lippenstift op
Heel charmant.
Zo raakt ze nooit vrijgezel-af
voorlopig mag ze nog fijn kind zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?
heb je geen vakantie?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Liefie! Mijn favo flirt!![]()
Het weekend is alweer bijna voorbij.Morgen heb ik gewoon weer college!
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voorlopig mag ze nog fijn kind zijn
ik dacht even ontopic te blijven
Nee, stomme universiteit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je geen vakantie?
en ik ben geen flirt!
Deze is officieel zilverquote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef liefie_ het volgende:
in mijn tijd was lila en paarse lippenstift een tijdje hip
en ik moet bekennen dat ik er aan mee heb gedaan
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt benquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
ben zelf meer van de glossquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is officieel zilver
maar hij ziet er dus uit als grijs
Ik houd niet van lippenstift
Vind het niet fijn, want dan ben ik de hele tijd bang dat t eraf gaat
Ze is 7quote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?
Hihi, You've made my eveningquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Is dat zo?.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt ben
quote:
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?
Wat was het oorspronkelijke plan?quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!
Af en toe vragen ze ietsquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vroeg inderdaad.
Al wel bedacht hoe je dat gaat doen? Of zie je dat dan wel?
Nou, dankjewel hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
Ben ik weer. Wel beetje saai hier actually.![]()
Is 't toch ook?quote:
Volgens mij is dansen meer een net soort seks (hoewel, net). Veel dansbewegingen zijn toch best sensueel/seksueel.quote:
je een kopje thee aan bieden, eventueel met een plakje cake, kletsen en je weer naar huis sturenquote:
Och, ik moet de mensen die hier nu zitten ook weer beetje leren kennen denk ik. Ik post makkelijker en meer wanneer het grote deel bekenden zijn. Heb hier een tijd veel uren doorgebracht en ik zie daar volgens mij nu niemand van terug. Dat is wel jammer.quote:Op zondag 26 april 2009 18:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou, dankjewel hoor.
gek genoeg vind ik posten ook niet meer zo leuk als vroeger, steeds die topics refreshen en scrollen enzo
Dan stem ik voor het nieuwe plan.quote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je een kopje thee aan bieden, eventueel met een plakje cake, kletsen en je weer naar huis sturen
dan kon je zien dat ik ook gewoon heel normaal thee kan drinken zonder te flirten
Ik vind het wel liefquote:
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?quote:
zeg, je noemt mij wel een flirt maar je bent zelf net zo erg hahaquote:
Ik geloof wel dat ik je herken van fok!, weet niet of dat van hier was ooit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik moet de mensen die hier nu zitten ook weer beetje leren kennen denk ik. Ik post makkelijker en meer wanneer het grote deel bekenden zijn. Heb hier een tijd veel uren doorgebracht en ik zie daar volgens mij nu niemand van terug. Dat is wel jammer.
Wie ik? Ik ben de onschuld zelve.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, je noemt mij wel een flirt maar je bent zelf net zo erg haha
quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?
Nou ben ik ook wel benieuwd naar jou!quote:
Kweet niet of ik je ken. Voor mij ben je nog hartstikke nieuw. Maar dat zal vast niet zo zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik je herken van fok!, weet niet of dat van hier was ooit.
Maar nee we hebben idd niet echt gesproken ofzo volgens mij.
dat zou best kunnen, maar A had het gehoord op school van een jongetje uit haar klasquote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?
Die van mij weten ook genoeg naar mijn zin. Ze weten dat de papa een zaadje in de mama stopt en dat daar dan een baby uitgroeit. Ze denken alleen dat dat zoiets is als een zaadje planten in de grondquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens mag het van mij nog heeeeel lang duren voor ze dat weten
Post hier pas sinds kort weer ja.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of ik je ken. Voor mij ben je nog hartstikke nieuw. Maar dat zal vast niet zo zijn.
Je naam komt me iig niet bekend voor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Post hier pas sinds kort weer ja.
Verder ben ik wel een fok!oldbie hoor.
Dansen zal voor mij nooit meer hetzelfde zijnquote:
Is het ookquote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, maar A had het gehoord op school van een jongetje uit haar klas
wel lief
Ja, zoiets heb ik ook gezegd iddquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die van mij weten ook genoeg naar mijn zin. Ze weten dat de papa een zaadje in de mama stopt en dat daar dan een baby uitgroeit. Ze denken alleen dat dat zoiets is als een zaadje planten in de grond.
En de rest is niet geschikt om hier te posten
Dat kan ik me héél goed voorstellenquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens mag het van mij nog heeeeel lang duren voor ze dat weten
Voor Dr34m3r schijnt het een verassing te zijn...quote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
serieus jongens dat dansen/sexen gebeuren is nu toch niet alsvoor jullie?
dansen is bijna als sex, en daarom een goede flirt skill, dat weer leidt toch echte sex
(en nee daarmee bedoel ik niet dat je spontaan moet gaan schuren)
Ik ben een ramp als het om dansen gaat. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar ik heb toch wel het idee dat ik beter ben in bed dan dat ik op de dansvloer benquote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
serieus jongens dat dansen/sexen gebeuren is nu toch niet alsvoor jullie?
dansen is bijna als sex, en daarom een goede flirt skill, dat weer leidt toch echte sex
(en nee daarmee bedoel ik niet dat je spontaan moet gaan schuren)
I don't dance.quote:Op zondag 26 april 2009 19:04 schreef liefie_ het volgende:
Dat wil ik zienquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een ramp als het om dansen gaat. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar ik heb toch wel het idee dat ik beter ben in bed dan dat ik op de dansvloer ben
Ik kan allebei welquote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een ramp als het om dansen gaat. Niet dat ik me daar wat van aantrek, maar ik heb toch wel het idee dat ik beter ben in bed dan dat ik op de dansvloer ben
Nee, nooit gehadquote:Op zondag 26 april 2009 19:08 schreef liefie_ het volgende:
oke wil ik weten wat dat met die voorkant betekend?
En ik bedoel niet dat hoe iemand danst dat dat wat zegt over hoe hij of zij is in bed maar heb je nooit met iemand gedanst, diep in de ogen kijkent dat je spontaan begon te soppen en je wel weg moet kijken en daarna achterblijft met zo'n gevoel van ow neem me nu?
(sorry voor de direktheid)
So you don't do sex either ?quote:
Ik ben ook niet zo'n danstype en al helemaal niet zo'n "met wilde vreemde meiden"dans type.quote:
Het dansen neem ik aan. Ik gooi het wel in de groep wanneer ik weer naar het friso ga.quote:
O jawel, natuurlijk welquote:Op zondag 26 april 2009 19:08 schreef liefie_ het volgende:
oke wil ik weten wat dat met die voorkant betekend?
En ik bedoel niet dat hoe iemand danst dat dat wat zegt over hoe hij of zij is in bed maar heb je nooit met iemand gedanst, diep in de ogen kijkent dat je spontaan begon te soppen en je wel weg moet kijken en daarna achterblijft met zo'n gevoel van ow neem me nu?
(sorry voor de direktheid)
ik overdreef een tikjequote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad
Tenminste, niet van het dansen dan he
Ik dans ook nooit. Hoogstens een beetje 'meewiegen' met de muziek. Maar verder niets. Ik maak al helemaal geen contact met vreemde gasten en als ik contact heb, dan zijn ze vreemdquote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n danstype en al helemaal niet zo'n "met wilde vreemde meiden"dans type.
Maar ik ben dan ook niet zo'n goede fliter, geloofik ik.
ohja ik zou gaan eten
wat voor draai dan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het dansen neem ik aan. Ik gooi het wel in de groep wanneer ik weer naar het friso ga.
[..]
O jawel, natuurlijk wel. Ik weet ook wel wat je bedoelt, vind het echter ook wel leuk om er een andere draai aan te geven. En ik denk dat je wel weet wat hij met die voorkant bedoelt. Al noemen we het beestje gewoon bij de naam hier, geen idee hoe hij daar weer op komt nu.
Ik zou het ergens ook wel willen leren. Om mij op mijn gemak te laten voelen met mijn lijf zeg maar en gezien worden. Ik ben beetje te stijf hiervoor.quote:
Paringsdans etc.quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij is dansen meer een net soort seks (hoewel, net). Veel dansbewegingen zijn toch best sensueel/seksueel.
Ben ik ook, maar ik hoef toch nooit alleen te dansen. Ik heb er plezier in, en dat zien zequote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het ergens ook wel willen leren. Om mij op mijn gemak te laten voelen met mijn lijf zeg maar en gezien worden. Ik ben beetje te stijf hiervoor.
Ja, maar hmm.quote:
En dan kun je je telefoon weer niet vinden, heb je 3 mannen het har gebroken en ben je je jas kwijt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik hoef toch nooit alleen te dansen. Ik heb er plezier in, en dat zien ze. En gaandeweg de avond wordt het soepeler.. althans, zo voelt dat. Maar dat kan dan ook aan de hoeveelheid alcohol in mijn bloed liggen
Heb ook meer dan eens het advies gehad om eens een drankje te nemen (ik drink nooit) zodat ik me indd. meer op mijn gemak voel. Als ik ooit uitga met mensen, dan sta ik daar maar met een jusje in mijn hand.quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik hoef toch nooit alleen te dansen. Ik heb er plezier in, en dat zien ze. En gaandeweg de avond wordt het soepeler.. althans, zo voelt dat. Maar dat kan dan ook aan de hoeveelheid alcohol in mijn bloed liggen
Van de andere kant zie ik in danstenten meer mensen oversekste bewegingen maken dan echt dansen, laat staan goed dansenquote:Op zondag 26 april 2009 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat ze zeggen dat iemand die goed kan dansen vaak ook goed in bed is
Dat eerste en het laatste was op 2 verschillende avonden. Weet je wel wat voor doolhof mijn tas kan zijn? Ik zal G en M altijd dankbaar blijvenquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan kun je je telefoon weer niet vinden, heb je 3 mannen het har gebroken en ben je je jas kwijt.
Ik praat gewoon graagquote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef liefie_ het volgende:
als ik uit ga moet ik dansen
anders was het geen uit gaan
bah dat zijn ook echt niet mijn type tenten hoorquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van de andere kant zie ik in danstenten meer mensen oversekste bewegingen maken dan echt dansen, laat staan goed dansenRitme gevoel ho maar.
Ik jumpenquote:
Precies. Gewoon lekker in de kroeg zitten en praten.quote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik praat gewoon graag
Dus ik ga "vaak" naar de kroeg dan enzo.
en bij Metalconcerten wordt er niet echt gedanst
Helpt wel hoorquote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ook meer dan eens het advies gehad om eens een drankje te nemen (ik drink nooit) zodat ik me indd. meer op mijn gemak voel.
Ach kneuzig, iedereen is anders en pakt het weer anders aan.quote:Als ik ooit uitga met mensen, dan sta ik daar maar met een jusje in mijn hand.Ik schets nu vast een heel droevig en kneuzig beeld van mezelf.
ik moet welquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem het liefst geen tas mee als ik uitga, onhandige dingen
Daar ga ik dan ook niet naar toe, maar dat valt me vaak op als ik me weer eens laat overhalen door iemand.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bah dat zijn ook echt niet mijn type tenten hoor
dan ga je gewoon op de verkeerde plekken uit
dat doe ik ook vaak maar dat is andersquote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker in de kroeg zitten en praten.
Ik heb gewoon uberhaupt een hekel aan tassenquote:Op zondag 26 april 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neem het liefst geen tas mee als ik uitga, onhandige dingen
Over kneuzig gesproken. Mijn broertje nam gister in zijn eentje een tequila. Ik moet hem echt beter op gaan voeden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ook meer dan eens het advies gehad om eens een drankje te nemen (ik drink nooit) zodat ik me indd. meer op mijn gemak voel. Als ik ooit uitga met mensen, dan sta ik daar maar met een jusje in mijn hand.Ik schets nu vast een heel droevig en kneuzig beeld van mezelf.
Echter ook niet altijd dé manier om nieuwe mensen op te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker in de kroeg zitten en praten.
Veel leuke dingen mogen niet.quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
Dag of wat terug kreeg ik een uitnodiging voor een verjaardag.
Hier stonden de volgende regeltjes in:
buiten roken en blowen.
breken is dokken en oprotten.
kotsen is opruimen en dr uit.
vechten is opzouten.
Voor de mensen die willen neuken doen het maar in de bosjes.
als je iets laat vallen graag oppakken want we hebben honden en peuken in de asbakken.
dat wordt een lekker feestje.
Klinkt leuk jaquote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
buiten roken en blowen.
vechten is opzouten.
als je iets laat vallen graag oppakken want we hebben honden en peuken in de asbakken.
oooow daar kan ik dan weer niks meequote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.
Drum & Bass is relax om op te dansen.
Dat is niet echt lekker gaan stappen nee. Maar wel heel gezellig.quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doe ik ook vaak maar dat is anders
dat is meer een tussendoortje of zo
quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
buiten roken en blowen.
vechten is opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |