Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter heeft grijze lippenstift op
Heel charmant.
Zo raakt ze nooit vrijgezel-af
voorlopig mag ze nog fijn kind zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?
heb je geen vakantie?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Liefie! Mijn favo flirt!![]()
Het weekend is alweer bijna voorbij.Morgen heb ik gewoon weer college!
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voorlopig mag ze nog fijn kind zijn
ik dacht even ontopic te blijven
Nee, stomme universiteit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je geen vakantie?
en ik ben geen flirt!
Deze is officieel zilverquote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef liefie_ het volgende:
in mijn tijd was lila en paarse lippenstift een tijdje hip
en ik moet bekennen dat ik er aan mee heb gedaan
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt benquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
ben zelf meer van de glossquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is officieel zilver
maar hij ziet er dus uit als grijs
Ik houd niet van lippenstift
Vind het niet fijn, want dan ben ik de hele tijd bang dat t eraf gaat
Ze is 7quote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?
Hihi, You've made my eveningquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Is dat zo?.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt ben
quote:
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?
Wat was het oorspronkelijke plan?quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!
Af en toe vragen ze ietsquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vroeg inderdaad.
Al wel bedacht hoe je dat gaat doen? Of zie je dat dan wel?
Nou, dankjewel hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
Ben ik weer. Wel beetje saai hier actually.![]()
Is 't toch ook?quote:
Volgens mij is dansen meer een net soort seks (hoewel, net). Veel dansbewegingen zijn toch best sensueel/seksueel.quote:
je een kopje thee aan bieden, eventueel met een plakje cake, kletsen en je weer naar huis sturenquote:
Och, ik moet de mensen die hier nu zitten ook weer beetje leren kennen denk ik. Ik post makkelijker en meer wanneer het grote deel bekenden zijn. Heb hier een tijd veel uren doorgebracht en ik zie daar volgens mij nu niemand van terug. Dat is wel jammer.quote:Op zondag 26 april 2009 18:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou, dankjewel hoor.
gek genoeg vind ik posten ook niet meer zo leuk als vroeger, steeds die topics refreshen en scrollen enzo
Dan stem ik voor het nieuwe plan.quote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je een kopje thee aan bieden, eventueel met een plakje cake, kletsen en je weer naar huis sturen
dan kon je zien dat ik ook gewoon heel normaal thee kan drinken zonder te flirten
Ik vind het wel liefquote:
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?quote:
zeg, je noemt mij wel een flirt maar je bent zelf net zo erg hahaquote:
Ik geloof wel dat ik je herken van fok!, weet niet of dat van hier was ooit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik moet de mensen die hier nu zitten ook weer beetje leren kennen denk ik. Ik post makkelijker en meer wanneer het grote deel bekenden zijn. Heb hier een tijd veel uren doorgebracht en ik zie daar volgens mij nu niemand van terug. Dat is wel jammer.
Wie ik? Ik ben de onschuld zelve.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg, je noemt mij wel een flirt maar je bent zelf net zo erg haha
quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?
Nou ben ik ook wel benieuwd naar jou!quote:
Kweet niet of ik je ken. Voor mij ben je nog hartstikke nieuw. Maar dat zal vast niet zo zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik je herken van fok!, weet niet of dat van hier was ooit.
Maar nee we hebben idd niet echt gesproken ofzo volgens mij.
dat zou best kunnen, maar A had het gehoord op school van een jongetje uit haar klasquote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Andersom betekent dat dus dat dansen gekleed sexen is?
Die van mij weten ook genoeg naar mijn zin. Ze weten dat de papa een zaadje in de mama stopt en dat daar dan een baby uitgroeit. Ze denken alleen dat dat zoiets is als een zaadje planten in de grondquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens mag het van mij nog heeeeel lang duren voor ze dat weten
Post hier pas sinds kort weer ja.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of ik je ken. Voor mij ben je nog hartstikke nieuw. Maar dat zal vast niet zo zijn.
Je naam komt me iig niet bekend voor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Post hier pas sinds kort weer ja.
Verder ben ik wel een fok!oldbie hoor.
Dansen zal voor mij nooit meer hetzelfde zijnquote:
Is het ookquote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, maar A had het gehoord op school van een jongetje uit haar klas
wel lief
Ja, zoiets heb ik ook gezegd iddquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die van mij weten ook genoeg naar mijn zin. Ze weten dat de papa een zaadje in de mama stopt en dat daar dan een baby uitgroeit. Ze denken alleen dat dat zoiets is als een zaadje planten in de grond.
En de rest is niet geschikt om hier te posten
Dat kan ik me héél goed voorstellenquote:Op zondag 26 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens mag het van mij nog heeeeel lang duren voor ze dat weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |