Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter heeft grijze lippenstift op
Heel charmant.
Zo raakt ze nooit vrijgezel-af
voorlopig mag ze nog fijn kind zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij had wel zin in een lekkere schoonzoon?
heb je geen vakantie?quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Liefie! Mijn favo flirt!![]()
Het weekend is alweer bijna voorbij.Morgen heb ik gewoon weer college!
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voorlopig mag ze nog fijn kind zijn
ik dacht even ontopic te blijven
Nee, stomme universiteit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je geen vakantie?
en ik ben geen flirt!
Deze is officieel zilverquote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef liefie_ het volgende:
in mijn tijd was lila en paarse lippenstift een tijdje hip
en ik moet bekennen dat ik er aan mee heb gedaan
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt benquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
ben zelf meer van de glossquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is officieel zilver
maar hij ziet er dus uit als grijs
Ik houd niet van lippenstift
Vind het niet fijn, want dan ben ik de hele tijd bang dat t eraf gaat
Ze is 7quote:Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog lang geen tijd voor 'het gesprek" dus?
Hihi, You've made my eveningquote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar tieten in ziet?
wat is het?
Is dat zo?.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, stomme universiteit.![]()
Je ben wel een flirt. Een hele lekkere flirt.
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laten we eens daten dan zal ik je wel laten zien dat ik geen flirt ben
quote:
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan ga je dusdanig met me flirten dat je meer wordt?
Wat was het oorspronkelijke plan?quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was niet het plan, maar dit is wel beter dan het plan dat ik had dus hierbij verander ik snel van plan!
Af en toe vragen ze ietsquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vroeg inderdaad.
Al wel bedacht hoe je dat gaat doen? Of zie je dat dan wel?
Nou, dankjewel hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
Ben ik weer. Wel beetje saai hier actually.![]()
Is 't toch ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |